Budowa infrastruktury kolejowej na potrzeby postoju wagonów osobowych specjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury kolejowej na potrzeby postoju wagonów osobowych specjalnych na terenie bocznicy kolejowej we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
  • Termin składania wniosków2024-02-26
  • ZamawiającyPKP Intercity S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00094054
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury kolejowej na potrzeby postoju wagonów osobowych specjalnych na terenie bocznicy kolejowej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PKP Intercity S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017258024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 783916215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.gabrych@intercity.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.intercity.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przewozy kolejowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury kolejowej na potrzeby postoju wagonów osobowych specjalnych na terenie bocznicy kolejowej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebba6f2b-bb6c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pkpintercity.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pkpintercity.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem (https://pkpintercity.eb2b.com.pl) Pod wskazanym adresem w SWZ, dostępne są szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO przygotowana przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znajduje się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/WNP-021659/INF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury kolejowej na potrzeby postoju wagonów osobowych specjalnych na terenie bocznicy kolejowej we Wrocławiu.
Adres obiektu: bocznica kolejowa Wrocław, ul. Paczkowska 26. Działki nr 4/117 i 4/136 AM-42 obręb 0022 Południe.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) w branży kolejowej:
a) likwidację fundamentu po obrotnicy taborowej,
b) budowę nowego odcinka toru nr 615a (o długości ok 132,9 m)
c) zabudowę nowego rozjazdu w ciągu toru 615a łączącego tor nr 332,
d) budowę utwardzonego międzytorza wraz z odwodnieniem liniowym,
e) budowę ogrodzenia,
f) regulację położenia istniejącego toru nr 332.
2) w branży elektroenergetycznej:
a) wykonanie instalacji oświetleniowej,
b) wykonanie instalacji elektrycznych 400V AC, 230V AC dla ośmiu kolumienek
przytorowych
c) wykonanie instalacji elektrycznej 3kV DC dla dziewięciu pul, pięciu kolumienek przytorowych,
d) wykonanie zabezpieczeń zgodnie z warunkami przyłączenia,
3) w branży sanitarnej:
a) budowa odwodnienia liniowego,
4) w branży teletechnicznej:
a) monitoring wizyjny CCTV.
5) w branży automatyki kolejowej:
a) a) sterowanie rozjazdami nr 625 i krzyżowym nr 647.
6) w branży kolejowa sieć trakcyjna
a) regulacja sieci trakcyjnej nad torem nr 332
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa, w zakres której wchodzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – waga 90 punktów,
2) Termin realizacji zamówienia - waga 10 punktów,
2. W kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia (C), najtańsza oferta otrzyma
90 punktów a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do trzech miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:
C N
PC = ------------------ x 90 pkt
C B

gdzie:
PC - punkty w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia
CN - najniższa oferowana cena
CB - cena badanej oferty
90 pkt - waga kryterium
3. W kryterium termin realizacji, zaoferowany termin nie może być krótszy niż 10 miesięcy, oraz dłuższy niż 12 miesięcy.
Oferta z najkrótszym terminem otrzyma 10,00 punktów a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do trzech miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:

T N
K2 = -------------------- x 10 pkt
T B
gdzie:
K2 – to punkty w kryterium termin realizacji
T N – najkrótszy oferowany termin
T B – termin w badanej ofercie
10 pkt – to waga kryterium
Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje w Formularzu ofertowym termin realizacji poniżej 10 miesięcy, lub powyżej 12 miesięcy - oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu realizacji
zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował termin zgodny z terminem wskazanym w Rozdziale VI SWZ i taki też przyjmie do badania oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni kolejowej o wartości co najmniej 1.500.000 zł netto każda.
W przypadku wykazania się realizacją zamówienia w celu wykazania się spełnieniem powyższego warunku, w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia wartości podanych w walucie innej niż PLN po kursie średnim ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku, gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
- skieruje do realizacji zamówienia na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej, których zakres obejmuje linie, węzły i stacje kolejowe, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w tej specjalności.

Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Prawie budowlanym oraz w Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U.2019 r., poz. 1117 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Stosownie do art. 12 ust. 7 Prawa Budowlanego, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12 a) Prawa budowlanego, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni
1) Wykazu robót budowlanych (Załącznik nr 4.2 do SWZ), wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1) ppkt d) tiret pierwszy SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) Wykazu osób (Załącznik nr 4.3 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1) ppkt d) tiret drugi SWZ;


Uwaga! Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://pkpintercity.eb2b.com.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form, w zależności od wyboru wykonawcy, tj. w:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego,
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium należy dołączyć do oferty.
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie dokonanego przelewu wniesienia wadium z zaznaczeniem, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania.
5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
6. Wadium :
1) wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:
Credit Agricole Bank Polska S.A. nr konta: PL60 1940 1210 0103 5619 0010 0100
2) wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce „Złóż ofertę” oryginału dokumentu wadialnego.
7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony jeżeli:
1) przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu);
2) dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 8 poniżej i jego oryginał zostanie złożony zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 3 oraz ust. 6 pkt 2 przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna).
8. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy:
1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela),
2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument,
3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp,
4) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty,
5) okres ważności wadium - który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SWZ,
6) wskazanie, że do rozstrzygania wszelkich sporów zastosowanie będzie miało prawo polskie,
7) wskazanie, że wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego (Beneficjenta).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione, w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a także roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, muszą one mieć formę nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia żądania wypłaty. Dokument gwarancyjny musi wskazywać, że do rozstrzygania wszelkich sporów zastosowanie będzie miało prawo polskie oraz że wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego (Beneficjenta). Dokument gwarancji powinien być sporządzony w języku polskim, w przypadku sporządzenia go w języku obcym wymaga się tłumaczenia dokumentu na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wzór dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający wskazuje, że wykorzystanie ww. wzoru gwarancji jest fakultatywne, ale jego zastosowanie usprawni przeprowadzenie formalności związanych z zawarciem umowy w przedmiocie zamówienia.
6. Zabezpieczenie w formie innej niż pieniężna wnoszone jest w oryginale i wymaga zaakceptowania treści przez Zamawiającego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, stosownie do art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Pzp, za zgodą obu Stron, wyrażoną
w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie Zakupowej pod adresem: https://pkpintercity.eb2b.com.pl dnia 2024 r. do godz. 12:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt - Milanówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt o wymiarach 3,15 x 150, bądź 3 sztuki 105x150. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI