Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f08f1831-4f9e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023537/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://umkonskie.bipgmina.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej – przetargi@umkonskie.pl. W postępowaniu
o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności
składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta i załączniki do ofert), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We
wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania)-https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do
komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania
oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do
niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: -administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie,Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”
nr ZP.271.42.2022.EP
w trybie
podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy pzp,-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;-nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP_271.1.42.2022.EP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wraz z zadaszoną wiatą oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Wincentowie” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z zadaszoną wiatą o powierzchni 156,78 m2 wraz z przebudową części ogrodzenia działki, miejscami postojowymi, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi
i zewnętrznymi, w miejscowości Wincentów na działce oznaczonej nr ew. gr. 164/3 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0047), w ramach którego wchodzi m. in.:
1) budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 156,78 m2,
2) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, deszczowa, sanitarna, fotowoltaiczna, oświetlenia,
3) przebudowa ogrodzenia i piłkochwytów,
4) budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.203.2022.MP z dn. 13.07.2022r.
2. projektu budowlanego,
3. projektu technicznego:
1) branża budowlana,
2) sanitarna: instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania,
3) elektryczna,
4. projektu wykonawczego,
5. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
6. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Gatnikach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną o powierzchni 95,32 m2 wraz z budową miejsc postojowych, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w miejscowości Gatniki na działce oznaczonej nr ew. gr. 36/4, 36/6 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0009), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 95,3 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, sanitarna, fotowoltaiczna, oświetlenia,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.495.2021.MW z dn. 12.01.2022r.
2. projektu budowlanego,
3. projektu technicznego:
1) branża budowlana,
2) sanitarna: instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania,
3) elektryczna,
4. projektu wykonawczego,
5. przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
6. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
7. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwaracji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Brodach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 137,36 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki z budową miejsc parkingowych w miejscowości Brody na działkach oznaczonych nr ew. 242/1, 242/2, 300 (jednostka ewidencyjna: 260503_5 Końskie – obszar wiejski, obręb 0005), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 137,36 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: c.o., p. poż., montaż pompy ciepła powietrze-woda, wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi,
4. demontaż istniejącego chodnika oraz możliwie kolidujących urządzeń zabawowych lub siłowni zewnętrznej, należy uwzględnić ich ponowny montaż.
Zamawiający informuje, że w wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić następujące zmiany: rezygnuje się z montażu rolet antywłamaniowych w oknach i drzwiach świetlicy w całym budynku.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji nr BP.6740.544.2018.MW z dnia 20.12.2018r.,
2. projektu budowlanego:
1) projekt zagospodarowania działki wraz z projektem budowy miejsc parkingowych,
2) branża budowlana,
3) branża sanitarna: instalacje wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o., montaż pompy ciepła,
4) branża elektryczna: instalacja elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. projektu budowlanego przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej (zgodnie z warunkami technicznymi),
4. warunków przyłączenia do sieci elektrycznej z budową ZKP (zgodnie z warunkami technicznymi),
5. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
6. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno- pomocniczy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Sierosławicach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 140,00 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki z budową miejsc parkingowych w miejscowości Sierosławice na działce oznaczonej nr ew. 803 (jednostka ewidencyjna: 260503_5 Końskie – obszar wiejski, obręb 0038), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 140,00 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: c.o., p. poż., wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji nr BP.6740.131.2022.MW z dnia 20.05.2022r.,
2. projektu zagospodarowania działki,
3. projektu architektoniczno – budowlanego,
4. projektu technicznego:
1) branża konstrukcyjna,
2) branża sanitarna: instalacje wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o.,
3) branża elektryczna: elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
5. projektu technicznego przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przydomową przepompownią ścieków (zgodnie z warunkami technicznymi),
6. warunków przyłączenia do sieci elektrycznej z budową ZKP (zgodnie z warunkami technicznymi),
7. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
8. przedmiarów (stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233140-2 - Roboty drogowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwaracji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w msc. Piła” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 160,78 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki z budową miejsc parkingowych w miejscowości Piła dz. nr 20/1212 obręb 0030 Piła, jedn. ewid.: 260503_5 Końskie -obszar wiejski, w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 160,78 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: c.o., wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji o pozwoleniu na budowę
2. projektu zagospodarowania działki,
3. projektu budowlanego,
4. projektów wykonawczych:
1) branża budowlana/sanitarna/elektryczna
5. projektu budowlanego przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej
6. warunków przyłączenia do sieci elektrycznej z budową ZKP (zgodnie z warunkami technicznymi),
7. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
8. przedmiarów (stanowiących materiał informacyjno- pomocniczy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Sworzycach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni po rozbudowie 183,16 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki w miejscowości Sworzyce na działce oznaczonej nr ew. 559 (jednostka ewidencyjna: 260503_5 Końskie – obszar wiejski, obręb 0044), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. rozbudowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy po rozbudowie 183,16 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj., instalacje c.o., wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji o pozwoleniu na budowę w trakcie uzyskiwania przez Zamawiającego,
2. projektu zagospodarowania działki,
3. projektu architektoniczno – budowlanego,
4. projektu technicznego:
1) branża budowlana
2) branża sanitarna
3) branża elektryczna:
5. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
6. przedmiarów (stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Jeżowie” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 140 m2 wraz z miejscami postojowymi, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w miejscowości Jeżów na działce oznaczonej nr ew. gr. 798 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0015), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 140,00 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. przyłączy: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, deszczowa, sanitarna, fotowoltaiczna, oświetlenia,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi,
4. przeniesienie istniejących urządzeń małej architektury, na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nr BP.67743.246.2021.MC z dn. 16.06.2021r.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.143.2021.AB z dn. 18.05.2021r.
2. projektu budowlanego,
3. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
4. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwaracji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Wąsoszu” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.
Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej wraz z rozbudową instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i c.o., w miejscowości Wąsosz na działkach oznaczonych nr ew. gr. 828/4 i 828/5 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0046)., w ramach którego wchodzi m. in.:
1. nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku remizy – 327 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej,
3. wykonanie projektu technicznego dla budynku oraz montaż na jego podstawie instalacji fotowoltaicznej,
4. budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe,
5. wykonanie opaski budynku z kostki betonowej gr. 8 cm,
6. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi – 30 m2,
7. demontaż budynku gospodarczego (blaszak) – 1 szt.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.515.2019.MW z dn. 17.12.2019r.
2. zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nr BP.6743.85.2022.MC z dn. 24.02.2022r.
3. projektu budowlanego,
4. projektów wykonawczych,
5. projektu technicznego branży sanitarnej zbiornika bezodpływowego,
6. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
7. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolność techniczna lub zawodowa:
Opis spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca:
Zadanie nr 1 Wincentów:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 500 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 1 000 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 2 Gatniki:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 600 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 900 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 3 Brody:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 500 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 500 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 4 Sierosławice:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 800 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 700 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 5 Piła:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 500 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 800 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 6 Sworzyce:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 900 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 600 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 7 Jeżów:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 800 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość: co najmniej 500 000,00 złotych (brutto)
Zadanie nr 8 Wąsosz:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) budynku o kubaturze min. 500 m3, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod. – kan. i c.o., fotowoltaicznej. Wartość co najmniej 300 000,00 złotych (brutto)
W przypadku składania ofert na kilka zadań należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną odpowiadającą warunkowi o zakresie najszerszym dla zadania na jakie składane są oferty.
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną:
1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się doświadczeniem co najmniej 24 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy ww. specjalności,
2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
3) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
4) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 t.j.), które pozwalać będą na pełnienie określonej funkcji w zakresie objętym umową.
Wszystkie osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia tłumacza języka polskiego.
Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć ww. osobom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.), wraz rozporządzeniami wykonawczymi; rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji na poszczególnych zadaniach
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych prze wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę - Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp] - załącznik nr 4 do SWZ.
5) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
6) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1.1 Zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z:
1) zmianą terminu wykonania robót z uwagi na wystąpienie warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w specyfikacjach technicznych lub wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji robót lub wystąpienia innych okoliczności powodujących zmianę terminu wykonania zamówienia na roboty budowlane,
2) wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane, a w szczególności warunków archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych uniemożliwiających wykonanie robót w terminie określonym w umowie,
3) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia,
4) zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności:
a) w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy,
b) w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, bądź innych podmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy,
5) w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji, gdy wykonywanie zamówienia nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania prac z wykonawcą innych prac wykonywanych na tym samym terenie,
6) wystąpieniem niezależnych od wykonawcy robót budowlanych przyczyn technologicznych wpływających na realizację przedmiotu zamówienia o roboty budowlane i przyjęte rozwiązania technologiczne,
7) wystąpieniem innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia,
8) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia,
– termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniej zmianie o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką budowlaną realizację prac w ramach niniejszej umowy);
1.2 Zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy
- zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę w kontekście konieczności dokonania takiej zmiany i zaakceptowana przez Zamawiającego, a kwalifikacje i doświadczenie wskazanych w zastępstwie osób muszą być co najmniej takie same, jakie były określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia (tj. zarówno w ramach określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, jak i przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia takich osób, jeżeli na gruncie postępowania oferta złożona przez Wykonawcę uzyskała w ramach takich kryteriów określoną liczbę punktów za wykazane stosowne doświadczenie danej osoby); c.d w pozostałych informacjach
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
c.d zmian do umowy
1.3 Zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie:
1) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim możliwa byłaby ta zmiana na etapie postępowania o udzielenie zamówienia dokonywana w trybie art.122 pzp, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
2) w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
1.4 Zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:
1) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii,
2) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zmiana zakresu obowiązków Wykonawcy w konsekwencji zmiany przepisów obowiązującego prawa lub innych regulacji obowiązujących Zamawiającego, które weszły w życie po terminie składania ofert, z których wynikają dodatkowe obowiązki związane z realizacją robót,
3) wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie robót budowlanych w założony sposób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
4) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
1.5 Zmiany postanowień umowy – porządkujące i informacyjne, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;
1.6 Zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych.
2. Zaistnienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym w pkt. 1.1. i 1.4 musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru.
3. Poza zmianami umowy przewidzianymi w niniejszym paragrafie zastosowanie mają przepisy art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
4. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego pod rygorem nieważności w formie pisemnej ponadto
§ 7 ZASADY ZMIANY WYSOKOŚCI WYNAGRODZENIA
Zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych krajowych:
X tak: w ramach (wskazać projekt/program) RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH