Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-07
  • ZamawiającyGmina Ostrowiec Świętokrzyski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00102684
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 26-72-133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a9a70f-af2d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Przebudowa ul. Wroniej odcinek I od ul. L. Chrzanowskiego do ul. Ogrodowej. Opracowanie dokumentacji projektowej.

1.3.16 Wykonanie dokumentacji technicznej budowy i przebudowy bieżących ścieżek rowerowych na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

• Projekt POPT – POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/8913-budowa-i-przebudowa-sciezek-rowerowych-na-terenie-miasta-ostrowca-swietokrzyskiego

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczone zostały w Rozdziale 21 SWZ - Ochrona danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe związane z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanym przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadań budżetowych:
1) WSPARCIE ROZWOJU MIASTA - Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego,
2) Przebudowa ul. Wroniej odcinek I od ul. Chrzanowskiego do ul. Ogrodowej
Część I – Przebudowa ul. Wroniej od ul. L. Chrzanowskiego do ul. Ogrodowej.
Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy publicznej drogi gminnej na długości około 180m, polegającej na przebudowie jezdni do szerokości 7,0m wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej, przebudową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz przebudową istniejącej infrastruktury podziemnej. Dodatkowo wykonanie dokumentacji drogi serwisowej o długości około 120,0mb dla obsługi posesji zlokalizowanych po południowej stronie ulicy Wroniej. Wartość opracowania projektu ścieżki rowerowej zostanie wydzielona z oferty oraz dokumentacji przetargowej jako osobna część opracowania.
Zakres Części I obejmuje w szczególności:
Etap I- opracowanie koncepcji wraz z rozwiązaniami technicznymi podlegającej pisemnemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, której ostateczna treść będzie podstawą opracowania dokumentacji projektowej,
Etap II obejmujący:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem i złożeniem wniosku
w imieniu Inwestora, do organu administracji architektoniczno-budowlanej, zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, zawierającego miedzy innymi:
 projekt zagospodarowania działki lub terenu wraz z opisem technicznym,
 projekt architektoniczno-budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, w celu uzyskania dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanym przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
b) Opracowanie projektów wykonawczych składających się w szczególności z: planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, zawierających między innymi:
 analizy badań podłoża gruntowego,
 tabele robót ziemnych, tabele humusowania i plantowania,
 wykaz zjazdów na posesje wraz z podaniem ich powierzchni,
 profil podłużny ulicy,
 przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu,
 przekroje normalne w punktach charakterystycznych,
 przekroje konstrukcyjne,
 projekt konstrukcji nawierzchni,
 rysunki szczegółowe (np. zjazdu, odwodnienia, zabezpieczenia skarp, doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów itp.).
c) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu.
d) Opracowanie dokumentacji kosztorysowej z wydzieleniem zakresu robót budowlanych dotyczących budowy ścieżki rowerowej jako osobnej części określającej jej wartość kosztową oraz zawierającą między innymi:
 przedmiary robót dla poszczególnych branż,
 kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż wraz wykonaniem na wniosek Zamawiającego jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach kwoty umownej) przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i obejmuje następujące ulice:

1. ul. Kraszewskiego 465,00 mb
2. ul. Graniczna 877,00 mb
3. ul. Grzybowa od ul. Długiej do ul. Nowe Piaski 647,00 mb
4. ul. Szymanowskiego 685,00 mb
5. ul. Grzybowa od ul. Nowe Piaski do ul. Sienkiewicza 607,00 mb
6. ul. Denkowska 912,00 mb
7. ul. Ogrodowa od ul. Wroniej do ul. Sikorskiego 400,00 mb
8. ul. Ogrodowa od ul. Stawki Denkowskie do ul. 11-stego Listopada 465,00 mb
9. ul. Miodowa od ul. Siennieńskiej do ul. Gościniec 850,00 mb
10. ul. Dunalka od ul. Dunalka do DW 754 100,00 mb
Razem 6 008,00 mb

Dokumentacja projektowa dla części II zostanie sporządzona jako jedno opracowanie lecz
z podziałem na poszczególne odcinki dróg i obejmować będzie w szczególności:
 budowę lub przebudowę istniejących ścieżek rowerowych o nawierzchni asfaltobetonowej,
 ewentualną przebudowę istniejących elementów pasa drogowego,
 wyznaczenie przejazdów rowerowych na skrzyżowaniach z drogami publicznymi wraz
z ich szczególnym doświetleniem w technologii LED,
 projekty stałej organizacji ruchu.
Łączna długości projektowanych sieci ścieżek wynosi około: 6.008,00mb.

Zakres Części II obejmuje w szczególności:
Etap I – opracowanie koncepcji wraz z rozwiązaniami technicznymi budowy i przebudowy ścieżek rowerowych z ich odwodnieniem i doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych, podlegającej pisemnemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, której ostateczna treść będzie podstawą opracowania dokumentacji projektowej,

Etap II obejmujący:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem i złożeniem wniosku w imieniu Inwestora, do organu administracji architektoniczno-budowlanej, zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, zawierającego miedzy innymi:
 projekt zagospodarowania działki lub terenu wraz z opisem technicznym,
 projekt architektoniczno-budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, w celu uzyskania dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanym przez organ administracji architektoniczno – budowlanej,
2) opracowanie projektów wykonawczych składających się w szczególności z: planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, zawierających między innymi:
 analizy badań podłoża gruntowego,
 tabele robót ziemnych, tabele humusowania i plantowania,
 wykaz przebudowywanych zjazdów na posesje wraz z podaniem ich powierzchni,
 profil podłużny,
 przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu,
 przekroje normalne w punktach charakterystycznych,
 przekroje konstrukcyjne,
 projekt konstrukcji nawierzchni,
 rysunki szczegółowe (np. elementów betonowych, zabezpieczenia skarp, doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów itp.).
3) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
4) opracowanie dokumentacji kosztorysowej robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy ścieżek rowerowych oraz z wydzieleniem zakresu ewentualnej przebudowy innych elementów pasa drogowego jako osobnej części, zawierającą między innymi:
 przedmiary robót dla poszczególnych branż,
 kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż wraz wykonaniem na wniosek Zamawiającego jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach kwoty umownej),
przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży dogowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału dla obydwu części są takie same.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:

1) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał minimum jedną dokumentację projektową w zakresie budowy, rozbudowy drogi z uzyskaniem decyzji ZRID lub przebudowy drogi z uzyskaniem braku sprzeciwu na wniosek zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
2) dysponuje osobami do realizacji zamówienia minimum:
Wykonawca dysponuje osobami posiadającym doświadczenie zawodowe i uprawnienia do projektowania w zakresie branży:
 drogowej - posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do projektowania w specjalności drogowej,
 elektrycznej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do projektowania w zakresie branży i elektrycznej,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2.2. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z nich.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
b) wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, składany wraz z ofertą oraz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 składany do SWZ, składany na wezwanie Zamawiającego), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert nieprzerwane do dnia upływu terminu związania ofertą.
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje w § 10 Załączników nr 2 i 2a do niniejszej SWZ zmiany postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kanału samochodowego - Połaniec
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie kanału samochodowego o dł. 5m x sz. 1,20m x wys.1,70m grubość ścianek 10 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI