Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@skarzysko.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpskarzysko.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a0b094d-3170-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004913/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa oraz przebudowa przejść dla pieszych na terenie Powiatu Skarżyskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Korzystanie z miniPortalu przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 14 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń (innych niż wskazanych w rozdziale XII SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP (ZDPSkarzysko/SkrytkaESP) oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej – adres mail: zdp@skarzysko.powiat.pl
9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna e-mail: zdp@skarzysko.powiat.pl;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych jest Sylwester Cieśla Centrum Zabezpieczenia Informacji Sp. z o. o. kontakt: ul. Wapiennikowa 2 lok. 4, 25-112 Kielce, e-mail:iod@czi24.pl*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania projektu;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Pozostałe informacje zostały określone w rozdziale XL SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 0437T i Nr 0446T w Nowym Odrowążku. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót, których rodzaj oraz zakres zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego
– 3 przejścia dla pieszych: ul. E. Peck w Suchedniowie, ul. Sportowa w Skarżysku - Kamiennej, ul. Staffa w Skarżysku – Kamiennej. Zakres dla 1 przejścia:
- przebudowa chodnika na powierzchni m2 200,00
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie chodnika m2 190,4
c) wykonanie chodnika z płytek ostrzegawczych oraz montaż płytek kierunkowych do dojścia dla pieszych. 9,6m2
- wykonanie nawierzchni m2 980 w tym:
a) frezowanie nawierzchni
b) wykonanie nowej nawierzchni SMA gr.4cm
- wykonanie oznakowania poziomego wykonanego masami termoplastycznymi
z wykorzystaniem kulek szklanych (linia P-10, P-14) m2 30,00
- wykonanie linii akustyczno- wibracyjnej m2 18,00
- wykonanie oznakowania poziomego linia P-4 P-1a grubo warstwowe m2 24,00
- ustawienie słupów wraz z aktywnym D-6 z lapą ostrzegawczą oraz funkcją doświetlenia przejścia dla pieszych, czujnikiem ruchu, szt.1
- Istniejące przejście dla pieszych zostanie dodatkowo doświetlone za pomocą lamp LED 50 W z zasilaniem solarno-hybrydowym szt.1.
o wartości nie przekraczającej 50 % wartości tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: „Budowa przejścia dla pieszych w msc. Sorbin gm. Bliżyn”. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót, których rodzaj oraz zakres zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego – 3 przejścia dla pieszych: ul. E. Peck w Suchedniowie, ul. Sportowa w Skarżysku - Kamiennej, ul. Staffa w Skarżysku – Kamiennej. Zakres dla 1 przejścia:
- przebudowa chodnika na powierzchni m2 200,00
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie chodnika m2 190,4
c) wykonanie chodnika z płytek ostrzegawczych oraz montaż płytek kierunkowych do dojścia dla pieszych. 9,6m2
- wykonanie nawierzchni m2 980 w tym:
a) frezowanie nawierzchni
b) wykonanie nowej nawierzchni SMA gr.4cm
- wykonanie oznakowania poziomego wykonanego masami termoplastycznymi
z wykorzystaniem kulek szklanych (linia P-10, P-14) m2 30,00
- wykonanie linii akustyczno- wibracyjnej m2 18,00
- wykonanie oznakowania poziomego linia P-4 P-1a grubo warstwowe m2 24,00
- ustawienie słupów wraz z aktywnym D-6 z lapą ostrzegawczą oraz funkcją doświetlenia
przejścia dla pieszych, czujnikiem ruchu, szt.1
- Istniejące przejście dla pieszych zostanie dodatkowo doświetlone za pomocą lamp LED 50 W z zasilaniem solarno-hybrydowym szt.1.
o wartości nie przekraczającej 50 % wartości tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: „Przebudowa przejścia dla pieszych polegająca na doświetleniu
wraz z zainstalowaniem radarowego wyświetlacza prędkości w miejscowości Grzybowa Góra ul. Świętokrzyska”. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót, których rodzaj oraz zakres zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego – 3 przejścia dla pieszych: ul. E. Peck w Suchedniowie, ul. Sportowa w Skarżysku - Kamiennej, ul. Staffa w Skarżysku – Kamiennej. Zakres dla 1 przejścia:
- przebudowa chodnika na powierzchni m2 200,00
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie chodnika m2 190,4
c) wykonanie chodnika z płytek ostrzegawczych oraz montaż płytek kierunkowych do dojścia dla pieszych. 9,6m2
- wykonanie nawierzchni m2 980 w tym:
a) frezowanie nawierzchni
b) wykonanie nowej nawierzchni SMA gr.4cm
- wykonanie oznakowania poziomego wykonanego masami termoplastycznymi
z wykorzystaniem kulek szklanych (linia P-10, P-14) m2 30,00
- wykonanie linii akustyczno- wibracyjnej m2 18,00
- wykonanie oznakowania poziomego linia P-4 P-1a grubo warstwowe m2 24,00
- ustawienie słupów wraz z aktywnym D-6 z lapą ostrzegawczą oraz funkcją doświetlenia
przejścia dla pieszych, czujnikiem ruchu, szt.1
- Istniejące przejście dla pieszych zostanie dodatkowo doświetlone za pomocą lamp LED 50 W z zasilaniem solarno-hybrydowym szt.1.
o wartości nie przekraczającej 50 % wartości tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: „Przebudowa przejścia dla pieszych ul. 1 Maja w Skarżysku-Kamiennej”. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót, których rodzaj oraz zakres zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego – 3 przejścia dla pieszych: ul. E. Peck w Suchedniowie, ul. Sportowa w Skarżysku - Kamiennej, ul. Staffa w Skarżysku – Kamiennej. Zakres dla 1 przejścia:
- przebudowa chodnika na powierzchni m2 200,00
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie chodnika m2 190,4
c) wykonanie chodnika z płytek ostrzegawczych oraz montaż płytek kierunkowych do dojścia dla pieszych. 9,6m2
- wykonanie nawierzchni m2 980 w tym:
a) frezowanie nawierzchni
b) wykonanie nowej nawierzchni SMA gr.4cm
- wykonanie oznakowania poziomego wykonanego masami termoplastycznymi
z wykorzystaniem kulek szklanych (linia P-10, P-14) m2 30,00
- wykonanie linii akustyczno- wibracyjnej m2 18,00
- wykonanie oznakowania poziomego linia P-4 P-1a grubo warstwowe m2 24,00
- ustawienie słupów wraz z aktywnym D-6 z lapą ostrzegawczą oraz funkcją doświetlenia
przejścia dla pieszych, czujnikiem ruchu, szt.1
- Istniejące przejście dla pieszych zostanie dodatkowo doświetlone za pomocą lamp LED 50 W z zasilaniem solarno-hybrydowym szt.1.
o wartości nie przekraczającej 50 % wartości tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: „Przebudowa przejścia dla pieszych ul. Żeromskiego w Majkowie gm. Skarżysko Kościelne”. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót, których rodzaj oraz zakres zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego – 3 przejścia dla pieszych: ul. E. Peck w Suchedniowie, ul. Sportowa w Skarżysku - Kamiennej, ul. Staffa w Skarżysku – Kamiennej. Zakres dla 1 przejścia:
- przebudowa chodnika na powierzchni m2 200,00
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie chodnika m2 190,4
c) wykonanie chodnika z płytek ostrzegawczych oraz montaż płytek kierunkowych do dojścia dla pieszych. 9,6m2
- wykonanie nawierzchni m2 980 w tym:
a) frezowanie nawierzchni
b) wykonanie nowej nawierzchni SMA gr.4cm
- wykonanie oznakowania poziomego wykonanego masami termoplastycznymi
z wykorzystaniem kulek szklanych (linia P-10, P-14) m2 30,00
- wykonanie linii akustyczno- wibracyjnej m2 18,00
- wykonanie oznakowania poziomego linia P-4 P-1a grubo warstwowe m2 24,00
- ustawienie słupów wraz z aktywnym D-6 z lapą ostrzegawczą oraz funkcją doświetlenia
przejścia dla pieszych, czujnikiem ruchu, szt.1
- Istniejące przejście dla pieszych zostanie dodatkowo doświetlone za pomocą lamp LED 50 W z zasilaniem solarno-hybrydowym szt.1.
o wartości nie przekraczającej 50 % wartości tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: „Przebudowa przejścia dla pieszych ul. Bugaj w Suchedniowie”. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót, których rodzaj oraz zakres zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego – 3 przejścia dla pieszych: ul. E. Peck w Suchedniowie, ul. Sportowa w Skarżysku - Kamiennej, ul. Staffa w Skarżysku – Kamiennej. Zakres dla 1 przejścia:
- przebudowa chodnika na powierzchni m2 200,00
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie chodnika m2 190,4
c) wykonanie chodnika z płytek ostrzegawczych oraz montaż płytek kierunkowych do dojścia dla pieszych. 9,6m2
- wykonanie nawierzchni m2 980 w tym:
a) frezowanie nawierzchni
b) wykonanie nowej nawierzchni SMA gr.4cm
- wykonanie oznakowania poziomego wykonanego masami termoplastycznymi
z wykorzystaniem kulek szklanych (linia P-10, P-14) m2 30,00
- wykonanie linii akustyczno- wibracyjnej m2 18,00
- wykonanie oznakowania poziomego linia P-4 P-1a grubo warstwowe m2 24,00
- ustawienie słupów wraz z aktywnym D-6 z lapą ostrzegawczą oraz funkcją doświetlenia
przejścia dla pieszych, czujnikiem ruchu, szt.1
- Istniejące przejście dla pieszych zostanie dodatkowo doświetlone za pomocą lamp LED 50 W z zasilaniem solarno-hybrydowym szt.1.
o wartości nie przekraczającej 50 % wartości tego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, w szczególności zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone roboty (bez względu na ile części składana będzie oferta) polegające na:
- budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych wraz z elementami BRD o łącznej wartości tych robót minimum 200.000,00 zł brutto,
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższego warunku w walutach innych niż w PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu walut obcych NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu;
b) Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone ustawą
z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy
w branży drogowej),
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym następujące pliki:
1. formularz ofertowy – zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
2. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
(załącznik nr 3 do SWZ),
3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ),
4. pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
5. pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
6. oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane
w pkt XVII.14 SWZ, tj. zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów stosownie do treści art. 118 ustawy – załącznik nr 6 do SWZ (jeśli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów),
7. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu - załącznik nr 3A do SWZ (jeśli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów),
8. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4A do SWZ (jeśli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów),
9. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, które wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do niniejszej SWZ z uwzględnieniem treści oferty.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektach umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03