Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – III Postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMieroszów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-18
  • ZamawiającyGmina Mieroszów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00227358
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach
Rządowego Funduszu Polski Ład – III Postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach
Rządowego Funduszu Polski Ład – III Postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f58d1b79-d7b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061679/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Programu Polski Ład

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR.271.2.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pod nazwą:
Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
2. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane, oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3. Przedmiot umowy został podzielony na 3 lokalizacje stanowiące jedno zadanie:
1) Lokalizacja I – budowa ulic Kieślowskiego i Szomańskiego w Mieroszowie na działkach:
a) działki nr ewid. 425, 303, 268 obr. 0002 Mieroszów (projektowana droga gminna),
b) działki nr ewid. 265/1, 266/2, 266/4 obr. 0002 Mieroszów (ZRID - projektowana droga gminna),
c) działka nr ewid. 146 obr. 0002 Mieroszów (projektowane skrzyżowanie drogi gminnej z drogą krajową),
d) działka nr ewid. 426/30 obr. 0002 Mieroszów (projektowana droga wewnętrzna).
2) Lokalizacja II – UWAGA – zmiana zakresu! częściowa przebudowa skweru Kieślowskiego w Sokołowsku na działkach:
a) działka nr ewid. 92/34 obr. Sokołowsko (skwer),
b) działka nr ewid. 92/11 obr. Sokołowsko (część ul. Parkowej),
c) działka nr ewid. 107 obr. Sokołowsko (część ul. Głównej).
3) Lokalizacja III – przebudowa ulic Mickiewicza i Krótkiej w Mieroszowie na działkach:
a) dla ul. Mickiewicza w zakresie od pl. Niepodległości do skrzyżowania z ul. Miłą:
- działka nr ewid. 261/2 obr. 0001 Mieroszów
- działka nr ewid. 285/2 obr. 0001 Mieroszów
- działka nr ewid. 1 obr. 0001 Mieroszów (rzeka Ścinawka)
b) dla ul. Krótkiej w zakresie od ul. Mickiewicza do ul. Miłej działka nr ewid. 319 obr. 0001 Mieroszów
c) dla ul. Krótkiej w zakresie od ul. Mickiewicza do ul. Żeromskiego:
- działka nr ewid. 308 obr. 0001 Mieroszów
- działka nr ewid. 310/17 obr. 0001 Mieroszów
4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu Umowy określają Opisy Przedmiotu Zamówienia, stanowiące Załączniki nr 12.1, 12.2 i 12.3 do SWZ;
5. Roboty budowlane mogą być prowadzone jednocześnie na 3 lokalizacjach jak również kolejno na poszczególnych lokalizacjach z zastrzeżeniem, iż prace będą realizowane zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inwestora Zastępczego harmonogramem rzeczowo-finansowym.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
7. UWAGA! Przedmiary załączone do dokumentacji są narzędziem pomocniczym do przygotowania oferty, roboty nieujęte w przedmiarach, a konieczne do realizacji zadania muszą zostać oszacowane w ramach oferty przez Wykonawcę. Przedmiary dotyczące Lokalizacji II Skwer Kieślowskiego w Sokołowsku zawierają większy zakres niż objęty niniejszym postępowaniem, dlatego konieczne jest dokładne zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia tj. załącznik 12.2
8. Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
i rękojmi za wady

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, drogi o nawierzchni
z mieszanki bitumicznej o wartości min. 1 500 000,00 zł każda z nich, w tym min. 1 budowa lub przebudowa drogi wraz z budową lub przebudową oświetlenia drogowego oraz min. 1 budowa lub przebudowa drogi wraz z budową lub przebudową sieci wodociągowej lub kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego
z Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania odpowiednim personelem który będzie pełnić następujące funkcje:
- Kierownik budowy/kierownik robót drogowych posiadający:
* uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;
* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy nad co najmniej jedną robotą budowlaną inwestycji drogowej.
- Kierownik robót sanitarnych posiadający:
* uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych;
* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych nad co najmniej jedną robotą budowlaną.
- Kierownik robót elektrycznych i ektroenergetycznych posiadający:
* uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych;
* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych nad co najmniej jedną robotą budowlaną.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.
Wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych muszą być zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie lub łącznie przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez
Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr rachunku 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008
z dopiskiem "Wadium – BR.271.2.10.2024” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji
lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Mieroszów, Plac Niepodległości 1,
58-350 Mieroszów.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot
wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

zgodnie z SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI