Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 o łącznej długości 359 mb w miejscowości Dąbrówka Tuchowska (odc.080 km 2+267 – 2+424, odc.090 km 0+000-0+202
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146525474
1.5.8.) Numer faksu: 14 652 51 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 o łącznej długości 359 mb w miejscowości Dąbrówka Tuchowska (odc.080 km 2+267 – 2+424, odc.090 km 0+000-0+202
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42a860af-b318-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003620/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w Dąbrówce Tuchowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/tuchow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/tuchow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślijwiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełnionyobowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w szczególności mając na uwadze wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy poniżej o zasadachprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tuchowie w ww. celu oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchów, w imieniu której działa Burmistrz Tuchowa. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres email: um@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora: ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów.2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Zinspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawieobowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.). 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy Pzp. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7. Posiada Pani/Pan:7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;8. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osób.; 8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. 10. Pani/Pana dane osobowe zostały uzyskane przez Administratora bezpośrednio od Pani/Pana. 11. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp. 12. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 13. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 o łącznej długości 359 mb w miejscowości Dąbrówka Tuchowska (odc.080 km 2+267 – 2+424, odc.090 km 0+000-0+202)”. Wykonanie w/w chodnika przy jezdni drogi wojewódzkiej nr 977 , strona prawa wraz ze ściekiem przykrawężnikowym z dwóch rzędów kostki oraz wykonanie infrastruktury towarzyszącej w zakresie której wchodzą:a) przebudowa urządzenia wodnego , tj. rowu przydrożnego, polegająca na wykonaniu kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do istniejących przepustów oraz do rowu przydrożnegob) wykonanie lokalnie poszerzenia istniejącej konstrukcji jezdni.Zakres opracowania obejmuje :I ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym -0,367 km 2. Cięcie mechaniczne nawierzchni asfaltowo-betonowej. Głębokość cięcia do 10 cm – 0,367 m II ROBOTY ZIEMNE1. Wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni. Głębokość koryta 10 cm. Kategoria gruntu II-IV KORYTO POD KONSTRUKCJĘ POSZERZENIA JEZDNI - 367,000 m2 2.Wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni. Dodatek za każde dalsze 5 cm -367,000 m2 3. Wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni (pod chodnik). Głębokość koryta 10 cm -718,000 m2 4. Wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni. Dodatek za każde dalsze 5 cm - 718,000 m2 5. Wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni (za chodnikiem). Głębokość koryta 15 cm - 89,000 m2 6. Roboty ziemne wykonywane .koparkami podsiębier.0,15m3,spycharkami 75KM z transp.samochodami samowył.do 5t do 1km - 613,740 m3 7. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi.Grunt kategorii III-IV 238,140 m3 8. Zagęszczanie powierzchni podłoża pod nasyp zapór ziemnych walcami wibracyjnymi samojezdnymi 9 t - 367,000 m2 III. WYKONANIE POSZERZENIA JEZDNI1. Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm Z 3% DOMIESZKĄ CEMENTU - 367,000 m2 2. Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy ponad 15 cm Z 3% DOMIESZKĄ CEMENTU DODATEK ZA 10 CM - 367,000 m2 3. Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm Z 3% DOMIESZKĄ CEMENTU - 367,000 m2 4. Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm warstwy ponad 8 cm Z 3% DOMIESZKĄ CEMENTU DODATEK ZA 14 CM -367,000 m2 5. Podbudowy betonowe z dylatacją. Grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm - 367,000 m2 6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 220,200 m2 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 220,200 m2 IV. KRAWĘŻNIKI, ŚCIEKI, OBRZEŻA1. Ławy betonowe pod krawężniki zwykłe - 14,360 m3 2. Ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego układane na płask, jednoskrzydłowe na podsypce cementowo-piaskowej Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ SZAREJ GR 8 CM - 359,000 m 3. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm. Kategoria gruntu III-IV 0- 367,000 m 4. Ławy betonowe z oporem pod krawężniki 30,461 m3 5. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 367,000 m 6. Ławy betonowe z oporem pod krawężniki ANALOGIA ŁAWA POD OBRZEŻE- 19,745 m3 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 367,000 m V. KONSTRUKCJA CHODNIKA1. Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie piaskiem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 718,000 m2 2. Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm -718,000 m2 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo- 718,000 m2 VI. ODWODNIENIE1. Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo piaskowej. Grubość prefabrykatów 15 cm - 178,000 m 2. Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi. - 10,000 m2 3. Oczyszczanie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu. Grubość namułu 30 cm - 34,000 m 4. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm wykonywane metodą studniarską o głębokości 3 m w gruncie - 5,000 sztuk5. Nakłady dodatkowe dla studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000mm wykonanych metodą studniarską o głębokości ponad 3 m do 5 m w gruncie kat.I-II -10,000 0,5 m 6. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm wykonywane metodą studniarską o głębokości 3 m w gruncie kat.III - 1,000 szt 7. Nakłady dodatkowe dla studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm wykonywanych metodą studniarską o głębokości ponad 3m do 5m w gruncie kat.III -3,000 0,5 m 8. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 2000 mm wykonywane metodą studniarską o głębokości 3 m w gruncie kat.III 2,000 szt 9. Nakłady dodatkowe dla studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 2000mm wykonywanych metodą studniarską o głębokości ponad 3m do 5m w gruncie kat.III JW -4,000 0,5 m 10.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.do 1km. - 165,430 m3 11. Nakłady uzupeł.do tab.0201-0213 za każde dalsze 0,5km odl.transportu ponad 1km samochodami samowył.do 5t po terenie,drogach grunt. - 165,430 m3 12. Podłoża o grubości 20 cm z materiałów sypkich- 166,400 m2 Kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej 315 mm łączonych na wcisk - 93,000 m 13. Kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej 500 mm łączonych na wcisk 145,000 m 14. Kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk PRZYKANALIKI 46,000 m 15. Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 6,000 szt 16. Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu WPUST ULICZNY KRAWĘŻNIKOWO – JEZDNIOWY 8,000 szt VII. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE1. Wykonanie łąk parkowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej z nawożeniem. Kategoria gruntu III 0,073 VIII. OZNAKOWANIE1. Bariery ochronne stalowe U-11a 23,000 m IX. ORGANIZACJA RUCHU1. OPRACOWANIE PROJEKTU STAŁEJ ORGANIZACJIRUCHU WYKONANIE OZNAKOWANIA I ZGŁOSZENIEWPROWADZENIA - 1,000 kpl
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 1. cena brutto – waga 60 % 2. okres gwarancji – waga 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10