Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w ramach inwestycji Os....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w ramach inwestycji Os. Mieszkaniowe Dębno ul. Kościuszki w Kurzętniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKurzętnik
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyTowarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kurzętniku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00064735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w ramach inwestycji Os. Mieszkaniowe Dębno ul. Kościuszki w Kurzętniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kurzętniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366179225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 696696133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.tbskurzetnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Budowa lokali na wynajem z możliwością dojścia do własności

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w ramach inwestycji Os. Mieszkaniowe Dębno ul. Kościuszki w Kurzętniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b54cf0d1-bde9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.tbskurzetnik.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//miniportal.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z wejściem w życie ustawy o z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych
składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji będzie możliwe wyłącznie w
formie elektronicznej przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: tbs@kurzetnik.pl
2. Wykonawca może zwrócić się (mailem) do Zamawiającego o przekazanie SWZ lub pobrać go ze
strony Zamawiajacego www.tbskurzetnik.pl
We wniosku należy podać:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu i poczty elektronicznej,
3) imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących
niniejszego postępowania,
4) we wszelkiej korespondencji wymagane jest użycie znaku postępowania TBS.271.2.2021
3. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający
niezwłocznie udzieli wyjaśnień, w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy, chyba, że wniosek o
wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do
końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Warunków
Zamówienia. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W
przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie zamieszczona za pośrednictwem
platformy miniPortal, na stronie internetowej Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazana wszystkim
Wykonawcom, którzy zarejestrowali się u Zamawiającego.
5. Jeżeli w wyniku zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia niezbędny będzie do-datko¬wy
czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o
tym wykonawców za pośrednictwem miniPortalu oraz na stronie internetowej www.tbskurzetnik.pl
6. Dokonując rejestracji należy podać:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu, e-mail,
3) imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących
niniejszego postępowania,
4) określenie sposobu przekazania informacji,
5) znak postępowania – TBS.271.2.2021
7. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia:
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Rafał Jasiński Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Kurzętniku tel. 696 696 134; email: r.jasinski@kurzetnik.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem danych osobowych objętych ofertą jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.
z o.o. w Kurzętniku, ul. T. Kościuszki 17, 13-306 Kurzętnik e-mail: tbs@kurzetnik.pl;
-wszelkie dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Budowa budynku mieszkalnego
wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w ramach inwestycji Os. Mieszkaniowe Dębno ul. Kościuszki w
Kurzętniku" znak sprawy TBS.271.2.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
-odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
-wszelkie dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania danych osobowych dotyczących osób uczestniczących w postepowaniu jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
-w odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): -jednocześnie informujemy, iż strona uczestnicząca w
postepowaniu posiada − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do przekazanych danych
osobowych ; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; − na podstawie
art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TBS 271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3900000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. "Budowa budynku mieszkalnego
wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w ramach inwestycji Os. Mieszkaniowe Dębno ul. Kościuszki w
Kurzętniku ".
Budynek 5- kondygnacyjny, wolnostojący, podpiwniczony, z parterową częścią techniczną.
Budynek pełnić będzie funkcję mieszkalną wielorodzinną. W budynku przewidzianych jest 26
lokali mieszkalnych. Projektowany obiekt jest pięciokondygnacyjny, dwusegmentowy – z dwiema
klatkami schodowymi , podpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej udoskonalonej. Od strony
północnej do budynku dobudowana jest parterowa część z pomieszczeniami technicznymi.
Wielkość budynku, nachylenie i kształt dachu oraz detale wykończenia są charakterystyczne dla
tego typu zabudowy mieszkalnej wielorodzinnej. Roboty budowlane w zakresie: budowa ścian
nośnych z wykonaniem wieńców, budowa konstrukcji dachu, z poszyciem z pokryciem,
ocieplenie stropu nad piętrem, wykonanie ścian zewnętrznych, wykonanie ścian wewnętrznych
konstrukcyjnych oraz ścianek działowych, wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych wraz z
sieciami i przyłączami, nadproża okienne i drzwiowe, stropy, schody wewnętrzne, balustrady,
stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, stolarka drzwiowa wewnętrzna, wykańczanie ścian w
lokalach, wykończenie elewacji i elementów zewnętrznych. Budowę wewnętrznych dróg ,
chodników i placów manewrowych o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej
wibroprasowanej gr. 6 i 8 cm., miejsca postojowe na samochody osobowe.
Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe.
Powierzchnia użytkowa: 1383,07 m2;
Powierzchnia ruchu: 203,67 m2;
Powierzchnia pom. technicznych: 36,64 m2;
Powierzchnia piwnic: 422,05 m2;
Powierzchnia zabudowy: 532,25 m2;
Kubatura: 7367,48 m3;
Wysokość do kalenicy(IV kond. nadziemne): 14,13 m;
Kąt nachylenia dachů: 15
Uwaga: Zamawiający informuje, iż w budynku mogą w niektórych lokalach mieszkalnych pojawić
się drobne roboty zamienne np. przesunięcia ścianek działowych lub korekty lokalizacji
instalacji. Wszystkie ew. prace zamienne muszą być uwzględnione w kwocie zaproponowanej w
ofercie. Do kalkulacji ceny należy przenalizować wszystkie dołączone dokumenty i dodatkowe
zapisy do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu
spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
1.2)Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu na kwotę nie mniejszą nie mniejszą niż 2.000.000,00
zł. (dwa miliony złotych)
b) przedstawi kserokopię polisy, opłaconą lub w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie
zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 1.500.000 PLN. (jeden milion pięćset tysięcy
złotych).
1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
3.1 Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, budynku mieszkalnego lub
użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. brutto każda. Dołączyć do
każdej wykonanej roboty dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegającą na budowie lub przebudowie [definicje
zgodne z art.3 pkt 6, 7a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669,
2245). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania
wymaganej wartości. (załącznik Nr 4 do SWZ) Uwaga!!!: -W przypadku gdy jakakolwiek wartość
dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na
podstawie średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę
umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie
opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed
wszczęciem postępowania.
3.2 Zamawiający nie stawia warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
3.3 Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz
która posiada min. dwuletnie doświadczenie w tym zakresie,
b) jedną osobą, posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami branży
wodno-kanalizacyjnej oraz posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie, w nieograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych,
c) jedną osobą, posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami branży
elektrycznej oraz posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie, w nieograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych,
Uwaga: Zamawiający uzna uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów, odpowiadające uprawnieniom wskazanym powyżej)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy. wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed
upływem terminu składania ofert
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających
na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o
wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. brutto każda. – załącznik nr 4, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8.
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu na kwotę nie mniejszą nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. (dwa miliony złotych)
d)przedstawi kserokopię polisy, opłaconą lub w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia
wysokości na wartość co najmniej co najmniej 1.500.000 PLN. (jeden milion pięćset tysięcy złotych).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, (Załącznik Nr 6 do SWZ);
- aktualny odpis z właściwego rejestru (przedsiębiorca) lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy (załącznik nr 6 do SWZ);
- zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego;
-zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ;
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5
do SWZ)1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu
spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu na kwotę nie mniejszą niż 2 000.000,00 zł (dwa
miliony złotych). W spełnieniu tego warunku Wykonawca może także polegać na zdolnościach
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
b) przedstawi kserokopię polisy, opłaconą lub w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie
zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy
złotych).
1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
3.1 Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych
polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego lub użyteczności
publicznej o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. brutto każda. Dołączyć do każdej
wykonanej roboty dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone) polegającą na budowie lub przebudowie [definicje
zgodne z art.3 pkt 6, 7a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669,
2245). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania
wymaganej wartości. (załącznik Nr 4 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7
ustawy, tj.: 1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i
1572).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powszechna Kasa
Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Nr 36 1020 1811 0000 0402 0337 6977 z dopiskiem
wadium w postepowaniu "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (Nr 5/Etap II) w
ramach inwestycji Os. Mieszkaniowe Dębno ul. Kościuszki w Kurzętniku "
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego - art. 97 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do
wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6
ustawy PZP.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
9. W przypadku wadium wniesionym w gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz.
1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Oryginał takiego wadium można złożyć w siedzibie
Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o w Kurzętniku ul. Kościuszki 17, 13-306
Kurzętnik lub dołączyć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum):
a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać
umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa
załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
c) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić
odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie
Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania
poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
f) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości
przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
łącznie lub każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej
staranności (np. ewentualne wykopaliska archeologiczne, dodatkowych badań i ekspertyz,
analiz itp. ).
2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego,
3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zmiany dokumentacji projektowej o czas
niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do zmiany
4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wykonania robót zamiennych,
5) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych
przez Zamawiającego,
6) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej tj. wyjątkowego
zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkód atmosferycznych o charakterze katastrofy) – nie
uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót,
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
który przy składaniu oferty musi być normalnie brany pod uwagę
7) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nieterminowego przekazania terenu budowy,
8) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków
fizycznych – atmosferycznych – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi
być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
9) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku epidemii, działań rządowych,
10) zmiana terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które
spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
11) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT,
12) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być
uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez
Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia
propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie
same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami
specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
13) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
14) Ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w
rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji
robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
15) Zmiana terminu realizacji umowy na skutek przedłużającej się procedury przetargowej.
16) W innych przypadkach wskazanych w projekcie umowy, stanowiącym integralną część
SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogrodzenia oraz drewnianego tarasu - Prażmowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogrodzenia oraz drewnianego tarasu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI