„Budowa boiska sportowego do piłki nożnej wraz z automatycznym systemem nawadniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa boiska sportowego do piłki nożnej wraz z automatycznym systemem nawadniania przy ul. Sportowej w Suchedniowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuchedniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-26
  • ZamawiającyMiejski Klub Sportowy Orlicz
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00116673
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa boiska sportowego do piłki nożnej wraz z automatycznym systemem nawadniania przy ul. Sportowej w Suchedniowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Klub Sportowy Orlicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291039723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniaorlicz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orliczsuchedniow.futbolowo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Organizacja Pożytku Publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Kultura Fizyczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa boiska sportowego do piłki nożnej wraz z automatycznym systemem nawadniania przy ul. Sportowej w Suchedniowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba86b0c6-b964-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109072/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa boiska do piłki nożnej wraz z systemem nawadniania przy ul. Sportowej w Suchedniowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W celu złożenia oferty komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się poprzez stronę internetową: https://miniportal.uzp.gov.pl. Adres elektronicznej skrzynki Zamawiającego na platformie ePUAP: /ORLICZ/domyslna
2. Inne dokumenty takie jak wyjaśnienia, dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, pytania do treści SWZ, za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowieniaorlicz@poczta.onet.pl
3. Ze względu na brak miejsca w polu ogłoszenia szczegółowo zasady komunikacji opisane zostały w SWZ dostępnej na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym w jednym z formatów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, zaś w przypadku ofert sporządzonych w języku obcym należy przekazać wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zamawiający zaleca, aby ofertę sporządzić w jednym z niżej wskazanych formatów danych: .pdf, .odt, .doc., .docx, .XAdes, .PAdes, .Cades.
5. W niniejszym postępowaniu oferty składane są za pomocą systemu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Wykonawca wchodząc na w/w adres wybiera zakładkę dla Wykonawców, następnie przesyła zaszyfrowaną ofertę przez „Formularze do komunikacji” „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
8. W celu identyfikacji postępowania, na które Wykonawca chce złożyć ofertę, w polu wybierz rodzaj identyfikatora postępowania wpisuje numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
9. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna aplikacja do szyfrowania ofert, ani plik z kluczem publicznym.
10. Proces i sposób szyfrowania i składania oferty odbywa się za pomocą strony internetowej miniPortal.uzp.gov.pl.
11.Zamawiający do niniejszej SWZ jako załącznik zamieszcza dokument: „Instrukcja użytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” – we wskazanym dokumencie znajdują się wszelkie wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.
12. Zaszyfrowanie oferty jest obligatoryjne i zapewnia jej tajność do upływu terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Miejski Klub Sportowy ORLICZ przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "Ogólne Rozporządzenie" lub "RODO"), mają charakter danych osobowych.
2. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Klub Sportowy ORLICZ, ul. Sportowa 5, 26 – 130 Suchedniów.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy zamowieniaorlicz@poczta.onet.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Ogólnego Rozporządzenia
o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
• celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:
• przez okres wymagany przepisami prawa,
• do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,
• do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) Posiada Pani/Pan prawo do:
• dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
• prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych,
• prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych. W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,
• prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać,
• prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Pani/Pana wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się
za nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• prawo do cofnięcia zgody Pani/Pana na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku, jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
4. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MKS/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.
a) budowę boiska do piłki nożnej o łącznych wymiarach 111,00 x 74,00 m w tym wymiary pola gry 68,0 m x 105,0 m, powierzchnia 8214,00 m2, o nawierzchni z trawy naturalnej, zamówienie obejmuje również malowanie linii, boisko piłkarskie w przekroju będzie posiadało wskazane warstwy konstrukcyjne:
- trawa naturalna z trawy sianej – warstwa darniny, gr. 3 cm,
- warstwa wegetacyjna ziemi urodzajnej, gr. 15 cm,
- warstwa drenażowa: piasek gruby lub pospółka wg DIN 18035-4 (piasek płukanym żwir drobny), przepuszczalność >100l/m2h – gr. 15 cm,
- grunt rodzimy,
- na powierzchni boiska treningowego należy wyprofilować spadki zewnętrzne o wartości 0,75%, teren przyległy należy rozplantować
i wyprofilować spadki tak, żeby wody opadowe mogły swobodnie spływać na tereny trawiaste.
b) boisko zlokalizowane będzie na działkach o nr ewid. geod. 4662/11 oraz 4664 obręb ewidencyjny 0001 Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie,
c) zamówienie nie obejmuje wykonania systemu oświetlenia,
d) wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej – ok. 154,04 m2, ciągi komunikacyjne w przekroju będą posiadały wskazane warstwy konstrukcyjne:
- grunt rodzimy,
- warstwa odsączająca – piasek zagęszczony frakcji 0÷2 mm, gr. 10 cm.,
- podbudowa – kruszywo łamane frakcji 0÷31,5 mm, gr. 15 cm,
- warstwa podkładowa – cement + piasek (1:4) frakcji do 2 mm, gr. 3 cm,
- kostka brukowa betonowa, gr. 6 cm.,
- chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm osadzonym na ławach betonowych (beton C12/15) na podsypce
z piasku.
e) budowę ogrodzenia boiska (piłkochwytów) – wzdłuż krótszych boków (wysokie) na słupkach z profili kwadratowych stalowych o wymiarach 80x80 mm posadowione w gruncie na stopach fundamentowych o wymiarach dla słupów skrajnych fi 35x250 cm oraz dla słupów pośrednich fi 30x250 cm
z betonu B20. Wypełnienie ogrodzenia: sieć twarda węzłowa z siatki polietylenowej stabilizowana przeciwko promieniowaniu UV o oczku 100x100 mm w kolorze zielonym, grubości splotu min, 4 mm., długość ogrodzenia – 74,0 mb, wysokość ponad teren – 6,0 m, powierzchnia ogrodzenia siatki ok. 435, m 2 (wszystko x 2).
f) Wyposażenie boiska – 2 sztuki bramek piłkarskich, tablica z regulaminem.
g) budowę systemu nawadniania boiska do piłki nożnej oparte na 16 zraszaczach, w tym sześć zraszaczy bezpośrednio w płycie boiska, natomiast dziesięć zraszaczy przy obrzeżach boiska, instalacja zasilania będzie
z istniejącego na działce Inwestora przyłącza do sieci wodociągowej. W celu zapewnienia odpowiedniego ciśnienia w instalacji nawadniania konieczne jest zamontowanie kompletnego zestawu hydroforowego,
h) budowę odcinka sieci wodociągowej od pomieszczenia technicznego
w budynku łącznika boiska zasilającą system nawadniania, instalacja zlokalizowana będzie w terenach zielonych na głębokości ok. 1,60 m poniżej terenu, odcinek sieci wodociągowej pomiędzy budynkiem łącznika a boiskiem należy wykonać z rur PE 63 x 3,8 PN10, natomiast sieć podziemną zasilającą zraszacze należy wykonać jako pierścień dookoła płyty z rur polietylenowych PE 50 x 3,0 PN 10.
i) Wykonawca zobowiązany będzie do pielęgnacji boiska do dnia odbioru końcowego zadania i spisania protokołu odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał
co najmniej jedno zadanie (w ramach jednej umowy z Zamawiającym) polegające na budowie boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej (trawa naturalna) o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia załącznika nr 4 do SWZ – wykazu robót.
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające,
że w/w roboty zostały zrealizowane należycie,
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.: - Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową
i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadająca doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat, jako kierownik robót/kierownik budowy/inspektor nadzoru inwestorskiego na min. 1 zadaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) związanym z robotami budowlanymi na obiektach sportowych o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto. Na potwierdzenie wskazanego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia załącznika nr 5 do SWZ – wykazu osób.

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w ww. specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przed udzieleniem zamówienia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania terminie wyłącznie przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – sporządzonego zgodnie
z załącznikiem nr 9 do SWZ. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków udziału w postępowania Wykonawca na wezwanie przedstawi również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 9.1. do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przed udzieleniem zamówienia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania terminie wyłącznie przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
a) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
Załącznik nr 2 i 2.1. do SWZ – oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 i 3.1. do SWZ – oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia
Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz robót
Załącznik nr 5 do SWZ – wykaz osób
Załącznik nr 6 do SWZ – projekt umowy
Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów
Załącznik nr 9 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia
Załącznik nr 9.1. do SWZ – oświadczenie podmiotu trzeciego o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia
Załącznik nr 14 do SWZ – Oświadczenie art. 117 ust. 4

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy zgodnie z art. 58 Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
b) korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem,
c) zgodnie z art. 117 pkt. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia,
z którego będzie wynikało które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 14 do SWZ
d) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1), 4), 5) oraz 7) Pzp,
e) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w art.455ustawy Pzp.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy lub jego części, w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych lub materiałowych, pod warunkiem że zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego i nie zachodzi konieczność zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że:
a) wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
b) wykonanie części przedmiotu umowy nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
c) wykonanie części zakresu przedmiotu umowy utraciło zasadność realizacji dla Zamawiającego, zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia.
3) terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w umowie;
b) jeśli wystąpiła konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich,
c) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
d) jeśli w toku realizacji umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych
w dokumentacji technicznej, a bez wykonania których prawidłowa realizacja przedmiotu umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona,
e) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. w szczególności deszczu, gradu, śniegu, ujemnych temperatur itp. występujących nieprzerwanie lub uporczywie przez okres co najmniej 3 dni kalendarzowych, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających: prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób lub sprawdzeń, lub dokonywanie odbiorów;
f) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych, potwierdzonych zaświadczeniem/oświadczeniem (lub innym dokumentem) IMIGW;
g) w przypadku wstrzymania realizacji zadania przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy;
h) skrócenie terminu realizacji za zgodą Zamawiającego;
i) w przypadku zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy; 4) zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót, o którym mowa w ust. 3 pkt 2. 5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp, z pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie spełnia je
w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania;
6) wprowadzenia robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych – z uwzględnieniem odpowiedniego zwiększania lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną liczbę znaków w polu zmiany umowy zostały określone w zał. nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI