„Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Placówek Oświatowych w Kozłowie i Złotnikach” w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Placówek Oświatowych w Kozłowie i Złotnikach” w ramach projektu: Budowa 4 boisk wielofunkcyjnych przyszkolnych w obszarach wiejskich gminy Małogoszcz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMałogoszcz
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyGMINA MAŁOGOSZCZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055595
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Placówek Oświatowych w Kozłowie i Złotnikach”w ramach projektu:Budowa 4 boisk wielofunkcyjnych przyszkolnych w obszarach wiejskich gminy Małogoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁOGOSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855135

1.5.8.) Numer faksu: 413860159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malogoszcz@eobip.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Placówek Oświatowych w Kozłowie i Złotnikach”w ramach projektu:Budowa 4 boisk wielofunkcyjnych przyszkolnych w obszarach wiejskich gminy Małogoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d13f4f6-b4ab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004147/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Placówek Oświatowych w Kozłowie i Złotnikach w ramach projektu Budowa 4 boisk wielofunkcyjnych przyszkolnych w obszarach wiejskich gminy Małogoszcz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp art.65 ust.1 ustawy Pzp )odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Do złożenia ważnej oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Składanie przez Wykonawców oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, dokumentów, wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień i zapytań oraz innych informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego;Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB.Komunikacja z Wykonawcami powinna odbywać się tylko na platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”.W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania Platformy, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochro-nie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający infor-muje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz; 2) Administrator wyznaczył inspektora danych, z którym może się Pan/i skontaktować poprzez email: iod@malogoszcz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Placówek Oświatowych w Kozłowie i Złotnikach”4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z realizacją umowy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy - PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pa-ni/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) w przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPSiP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z budową ogrodzenia, oświetlenia, skoczni do skoku w dal i obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej w Kozłowie.W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wykonać:- boisko wielofunkcyjne umożliwiające grę w piłkę ręczną, koszykówkę, siatkówkę oraz tenisa. Wymiar boiska 28,0 m x 43,0 m. Boisko o nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym i zielonym. Pole gry boiska do piłki ręcznej o wymiarach 20,0 m x 40,0 m oraz strefy wybiegu po 2,0 m z każdej strony. Linie o szerokości 5 cm w kolorze białym. W kierunku poprzecznym 2 boiska do koszykówki o polu gry 15,0 m x 23,0 m z liniami o szerokości 5 cm w kolorze żółtym oraz 2 boiska do siatkówki o polu gry 9,0 m x 18,0 m z liniami o szerokości 5 cm w kolorze niebieskim. Na środku przewidziano kort do tenisa o polu gry 10,97 m x 23,77 m z liniami o szerokości 5 cm w kolorze białym;-nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, odporna na kolce, instalowana maszynowo „in situ” (bezpośrednio na placu budowy), łączna grubość nawierzchni 13,1 mm, kolor zgodnie z rysunkiem zagospodarowania: ceglasty i zielony, nawierzchnia ograniczona obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm;-podbudowa boiska przepuszczalna dla wody z tłucznia oraz miału kamiennego w następujących warstwach: podbudowa ET gr. 3,5 cm, miał kamienny frakcji 0-4 mm gr. 2,0 cm, istniejąca podbudowa – warstwy rozkruszone i zagęszczone, grunt rodzimy;- wyposażenie boiska wielofunkcyjnego : zestaw do piłki ręcznej (1 komplet= 2 bramki) bramka do piłki ręcznej aluminiowa (3x2 m) z certyfikatem bezpieczeństwa B, typ 1 (tulejowana) biało niebieska, tył stalowy o głębokości 80/100 cm cynkowany ogniowo. Elementy mocujące siatkę (zapinki i zaczepy) w komplecie. Siatki na bramki 3x2 m, PP 3 mm, oczko 10x10 cm, gł. 80/100 cm, niebieskie, tuleja aluminiowa, gł. 350 mm (do słupka 80x80 mm, pokrywa tulei, stal nierdzewna.Kosze do koszykówki (2 komplety=4 kosze) – konstrukcja do koszykówki 1 słupowej, wysięg 1,65 m, tablica do koszykówki laminowana, 180x105 cm, na ramie metalowej cynkowanej, do koszykówki 1 słupowej, obręcz do koszykówki wzmocniona, cynkowana ogniowo z 12 zaczepami siatki, siatka do obręczy łańcuchowa, cynkowana, na 12 zaczepów, osłona słupa koszykówki 120x120 cm (koszykówka jednosłupowa ) w kształcie litery C, grubość: 5 cm, wysokość 200 cm, kolor czerwony. Pokrycie: wodoodporna tkanina PVC, zapinana na rzep, tuleja stalowa, ocynkowana do koszykówki 1 słupowej,Zestaw do siatkówki (2 komplety=4 słupki) – słupki uniwersalne stalowe (siat., bad., ten.), cynkowane ogniowo, siatka do siatkówki PP 3 mm, linka górna stalowa, kolor czarny, antenki z kieszeniami w komplecie, tuleja aluminiowa, gł. 350 mm (do słupka fi 76 mm), pokrywa tulei stalowej 76 mm, okrągła, aluminiowa, Zestaw do tenisa (1 komplet = 2 słupki) – słupki uniwersalne stalowe (siat., bad., ten.), cynkowane ogniowo, siatki do tenisa PP 3 mm, kolor czarny, tuleja aluminiowa, gł. 350 mm (do słupka fi 76 mm), pokrywa tulei stalowej 76 mm, okrągła aluminiowa;-piłkochwyty – ogrodzenie o wysokości 6,0 m, słupy stalowe ocynkowane o przekroju 80 x 80 zakończone zaślepką o wysokości 6 metrów, zastrzały stalowe ocynkowane o przekroju 50x50 mm, siatka polipropylenowa o wysokiej wytrzymałości śr. 3 mm, krawędź oczka 5 cm, śruby i kotwy z oczkiem do przewlekania liny, linki naciągowe stalowe, przy bramie i furtce poprzeczki stalowe ocynkowane 50x50 mm, furtka o wym. 120x200 cm z profili 45x45x5 mm wypełnionych siatką zgrzewaną ocynkowaną – profile ocynkowane ogniowo, brama techniczna 300x300 cm z profili 45x45x5 mm wypełnionych siatką zgrzewaną ocynkowaną – profile ocynkowane ogniowo. Słupy należy ustawiać w specjalnych tulejach montowanych w wykopie o wymiarach 40x40 cm i głębokości 90 cm. Zalewać mieszanką betonową. -Skocznia do skoku w dal o łącznej długości 43 m, rozbieg o nawierzchni poliuretanowej o długości 35 m i szerokości 1,32 m, zeskok o nawierzchni piaskowej o długości 8 i szerokości 2,75 m. Zeskocznia ograniczona jest obrzeżem bezpiecznym z betonu włóknistego 6 cm x 40 cm x 100 cm z nakładką poduszki gumowej w kolorze białym. Podbudowa pod nawierzchni o parametrach i w technologii jak dla boiska wielofunkcyjnego;-Wyposażenie skoczni: belka do skoku w dal laminowana, wzmocniona wykonana z żywicy epoksydowej z nakładką do odbicia ze sklejki wodoodpornej oraz listwą drewnianą z obustronnym rowkiem na plastelinę. Belkę należy osadzić w specjalnej skrzynce. Wymiary: 1201 mm x 340 mmx 100 mm. Skrzynka belki do skoku w dal – wykonana z blachy aluminiowej. Jest fundamentowana na stałe na rozbiegu skoczni. Góra pokrywy wyklejona nawierzchnią sztuczną, z której wykonany jest rozbieg skoczni. Wymiary wewnętrzne: 1220 mm x 300 mm x 100 mm, pokrywa skrzyni wykonana z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, zamykającej skrzynię po wyjęciu belki. Mata na skocznie wykonana z siatki PCW, krawędzie obciążane łańcuchem stalowym cynkowanym;-mała architektura (ławki bez oparcia o wymiarach: długość 160 cm, szerokość 35 cm, wysokość 37 cm, kosze na śmieci z daszkiem o pojemności 37 L, wysokość 95 cm, głębokość 0,55 m)-utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10x20 cm gr 6 cm szarej, podbudowa – podsypka cementowo-piaskowa grubość 3,0 cm, kruszywo łamane 0-31,5 mm stabilizowane mechanicznie grubość 20 cm;-oświetlenie;-zagospodarowanie terenu.

4.2.5.) Wartość części: 0

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena zostanie przeprowadzona wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z budową ogrodzenia, oświetlenia, przebudową bieżni ze skocznią do skoku w dal i budową obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej w Złotnikach.W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wykonać:-boisko wielofunkcyjne umożliwiające grę w piłkę ręczną, koszykówkę, oraz tenisa. Wymiar boiska 32,5 m x 44,0 m. Boisko o nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym i zielonym. Pole gry boiska do piłki ręcznej o wymiarach 20,0 m x 40,0 m oraz strefy wybiegu po 2,0 m z każdej strony. Linie o szerokości 5 cm w kolorze białym. W kierunku poprzecznym 2 boiska do koszykówki o polu gry 15,0 m x 28,0 m z liniami o szerokości 5 cm w kolorze żółtym. Na środku przewidziano kort do tenisa o polu gry 10,97 m x 23,77 m z liniami o szerokości 5 cm w kolorze białym;-nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, odporna na kolce, instalowana maszynowo „in situ” (bezpośrednio na placu budowy), łączna grubość nawierzchni 13,1 mm, kolor zgodnie z rysunkiem zagospodarowania: ceglasty i zielony, nawierzchnia ograniczona obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm;-podbudowa boiska przepuszczalna dla wody z tłucznia oraz miału kamiennego w następujących warstwach: podbudowa ET gr. 3,5 cm, miał kamienny frakcji 0-4 mm gr. 2,0 cm, istniejąca podbudowa – warstwy rozkruszone i zagęszczone, grunt rodzimy;-wyposażenie boiska wielofunkcyjnego – zestaw do piłki ręcznej (1komplet= 2 bramki) bramka do piłki ręcznej aluminiowa (3x2 m) z certyfikatem bezpieczeństwa B, typ 1 (tulejowana) biało niebieska, tył stalowy o głębokości 80/100 cm cynkowany ogniowo. Elementy mocujące siatkę (zapinki i zaczepy) w komplecie. Siatki na bramki 3x2 m, PP 3 mm, oczko 10x10 cm, gł. 80/100 cm, niebieskie, tuleja aluminiowa, gł. 350 mm (do słupka 80x80 mm, pokrywa tulei, stal nierdzewna.Kosze do koszykówki (2 komplety=4 kosze) – konstrukcja do koszykówki 1 słupowej, wysięg 1,65 m, tablica do koszykówki laminowana, 180x105 cm, na ramie metalowej cynkowanej, do koszykówki 1 słupowej, obręcz do koszykówki wzmocniona, cynkowana ogniowo z 12 zaczepami siatki, siatka do obręczy łańcuchowa, cynkowana, na 12 zaczepów, osłona słupa koszykówki 120x120 cm (koszykówka jednosłupowa) w kształcie litery C, grubość: 5 cm, wysokość 200 cm, kolor czerwony. Pokrycie: wodoodporna tkanina PVC, zapinana na rzep, tuleja stalowa, ocynkowana do koszykówki 1 słupowej, Zestaw do tenisa (1 komplet = 2 słupki) – słupki uniwersalne stalowe (siat., bad., ten.), cynkowane ogniowo, siatki do tenisa PP 3 mm, kolor czarny, tuleja aluminiowa, gł. 350 mm (do słupka fi 76 mm), pokrywa tulei stalowej 76 mm,okrągła aluminiowa,-Boisko do siatkówki na nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym. Wymiary boiska to 13,0 x 32,5 metra. Pole gry o wymiarach 9 x 18 metrów. Linie o szerokości 5 cm w kolorze białym. Boisko wyposażone w zestaw do siatkówki.Zestaw do siatkówki (2 komplety=4 słupki) – słupki uniwersalne stalowe (siat., bad., ten.), cynkowane ogniowo, siatka do siatkówki PP 3 mm, linka górna stalowa, kolor czarny, antenki z kieszeniami w komplecie, tuleja aluminiowa, gł. 350 mm (do słupka fi 76 mm), pokrywa tulei stalowej 76 mm, okrągła, aluminiowa;-piłkochwyty – ogrodzenie o wysokości 6,0 m, słupy stalowe ocynkowane o przekroju 80 x 80 zakończone zaślepką o wysokości 6 metrów, zastrzały stalowe ocynkowane o przekroju 50x50 mm, siatka polipropylenowa o wysokiej wytrzymałości śr. 3 mm, krawędź oczka 5 cm, śruby i kotwy z oczkiem do przewlekania liny, linki naciągowe stalowe, przy bramie i furtce poprzeczki stalowe ocynkowane 50x50 mm, furtka o wym. 120x200 cm z profili 45x45x5 mm wypełnionych siatką zgrzewaną ocynkowaną – profile ocynkowane ogniowo, brama techniczna 300x300 cm z profili 45x45x5 mm wypełnionych siatką zgrzewaną ocynkowaną – profile ocynkowane ogniowo. Słupy należy ustawiać w specjalnych tulejach montowanych w wykopie o wymiarach 40x40 cm i głębokości 90 cm. Zalewać mieszanką betonową.;- Bieżnia prosta z ze skocznią trzytorową o nawierzchni poliuretanowej. Bieżnia umożliwia bieg na dystansie 60 m. Łączna długość bieżni 66,80 metra, a szerokość 4,31 metra. Linie szerokości 5 cm w kolorze białym. Bieżnię zakończono zeskocznią do skoku w dal o nawierzchni piaskowej, o wymiarach 7 x 2,75 m. Zeskocznia ograniczona jest obrzeżem bezpiecznym z betonu włóknistego 6 cm x 40 cm x 100 cm z nakładką poduszki gumowej w kolorze białym. Podbudowa pod nawierzchnie o parametrach i w technologii jak dla boiska wielofunkcyjnego;-Wyposażenie bieżni: bloki startowe profesjonalne – jako oparcie stóp przy starcie do biegów krótkodystansowych. Urządzenie mocowane do bieżni za pomocą kołków. Blok długości 80 cm, posiada na długości 58 cm skokową regulację rozstawu płytek oparcia stóp co 2,5 cm. Elementy stalowe bloku zabezpieczone ochronnymi powłokami galwanicznymi. Płytki oparcia stóp pokryte gumową wykładziną antypoślizgową. Belka do skoku w dal laminowana, wzmocniona wykonana z żywicy epoksydowej z nakładką do odbicia ze sklejki wodoodpornej oraz listwą drewnianą z obustronnym rowkiem na plastelinę. Belkę należy osadzić w specjalnej skrzynce. Wymiary: 1201 mm x 340 mmx 100 mm. Skrzynka belki do skoku w dal – wykonana z blachy aluminiowej. Jest fundamentowana na stałe na rozbiegu skoczni. Góra pokrywy wyklejona nawierzchnią sztuczną, z której wykonany jest rozbieg skoczni. Wymiary wewnętrzne: 1220 mm x 300 mm x 100 mm, pokrywa skrzyni wykonana z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, zamykającej skrzynię po wyjęciu belki. Mata na skocznie wykonana z siatki PCW, krawędzie obciążane łańcuchem stalowym cynkowanym;- utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10x20 cm gr 6 cm szarej, podbudowa – podsypka cementowo-piaskowa grubość 3,0 cm, kruszywo łamane 0-31,5 mm stabilizowane mechanicznie grubość 20 cm;-oświetlenie;-zagospodarowanie terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena zostanie przeprowadzona wg kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli oświadczy że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, minimum 1 ( jedną ) robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie boiska wielofunkcyjnego wraz ze skocznią w dal o wartości minimum 800.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik do formularza oferty. Warunek musi spełniać w całości samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot trzeci na zasoby którego powołuje się Wykonawca ( niniejsza zasada ma odpowiednio zastosowanie również w przypadku Wykonawcy samodzielnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, tzn. niedopuszczalne jest łączenie zasobów tego Wykonawcy i zasobu podmiotu trzeciego w celu wykazania warunku ). Potencjał techniczny: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnia-nie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 4 do SWZ. Potencjał kadrowy: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli oświadczy, że będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, to jest: kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawnienia budowlane określone w pozwoleniu budowlanym oraz posiadającym udokumentowane doświadczenie w realizacji minimum 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie boiska wielofunkcyjnego wraz z zeskocznią w dal. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik do formularza oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać, że warunek spełniają wspólnie ( łącznie ) lub samodzielnie (odrębnie) albo polegając na zasobach innych podmiotów. Osoba powołana na kierownika musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu ww. funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP; d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SWZ. e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-PZP; f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącegoporozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9 do SWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast: g) informacji z Krajowego Rejestru Karnego - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 6 lit. a SWZ, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP; h) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu robót z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zo-stały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zo-stały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowla-ne były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym cha-rakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert: Zadanie nr 1: 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych ). Zadanie nr 2: 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych ).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – PZP, tj. w razie: a) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, o czas występowania tych okoliczności, tj.: − wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie umowy w ustalonym terminie (siła wyższa), w szczególności: wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu społecznego – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach); − opóźnienia spowodowane uzgodnieniami z poszczególnymi organami, pod warunkiem, że wykonawca wykazał ze swojej strony wykonał czynności z zachowaniem należytej staranności i terminowości – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas opóźnienia (czas jest liczony w dniach); − wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem umowy lub zmniejszenia zakresu robót będących przedmiotem umowy – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas na wykonanie robót dodatkowych i/lub zamiennych; − wniesienie odwołania na czynność Zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas wydłużenia postępowania przetargowego (czas jest liczony w dniach); − wydłużenia terminu związania ofertą w postępowaniu przetargowym, które wpłynęło na późniejsze zawarcie z wykonawcą umowy (o czas liczony od końca dnia ustawowego terminu związania ofertą wykonawcy do dnia podpisania umowy); (Zamawiający i wykonawca ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość tych zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała); b) zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy o nie więcej niż 30% w stosunku do pierwotnej wartości przedmiotu umowy, w przypadku: − odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, faktycznych obmiarów, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy; − konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej − wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji warunków geologicznych, archeologicznych, w szczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; − konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości i zakresu robót objętych dokumentacją, pominięcia niektórych robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót – w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli zmiana ilości i zakresu robót będzie miała wpływ na obniżenie lub zwiększenie tego wynagrodzenia; c) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów; d) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI