Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn w 2021r.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTarczyn
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-13
ZamawiającyGMINA TARCZYN
Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
Numer ogłoszenia2021/BZP 00024231
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024231 z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn w 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000564/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=194518
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się za pośrednictwem e-maila zamowienia.publiczne@tarczyn.plWykonawca może też skorzystać z formularza do komunikacji dostępnego na miniportalu UZP, przyczym złożenie oferty jest możliwe tylko za pomocą formularza do złożenia, zmiany lub wycofania ofertydostępnego na miniportalu. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadaćkonto na ePuap. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji zostały opisane wRegulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePuap). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem miniportalu to 150MB. Wszystkie informacje dotyczące postępowania umieszczanebędą na stronie www.bip.tarczyn.pl w zakładce zamówienia publiczne 2021; bezpośredni link:https://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=194518
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek realizowany w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek realizowany w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.5.2021.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tarczynw 2021r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę pospółki; przewidywana ilość pospółki – ok.150 m3, 2) profilowanie i zagęszczanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej na szacunkowejpowierzchni ok. 40 000 m2, wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonej pospółki wmiejsca wskazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 3)dostawę tłucznia kamiennego o frakcji 0-31,5; przewidywana ilość – ok. 400 ton, 4) profilowanie izagęszczanie dróg o nawierzchni tłuczniowej kamiennej na szacunkowej powierzchni ok. 80 000m2, wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonego tłucznia w miejsca wskazywane przezZamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 5) profilowanie izagęszczanie dróg o nawierzchni tłuczniowej z kruszyw mieszanek bitumicznych naszacunkowej powierzchni ok. 120 000 m2, w miejsca wskazywane przez Zamawiającego lubWykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 6) pobranie kruszywa mieszanek bitumicznychzapewnionego przez Zamawiającego, jego rozłożenie i zagęszczenie (ok. 2 500 ton) w miejscawskazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 7)remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w miejscach wskazywanych przezZamawiającego (przewidywana ilość – ok. 700 m2) w zakresie: a) cięcia piłą mechanicznąnawierzchni bitumicznej na gł. 5cm, b) rozebranie nawierzchni bitumicznej o grubości 5cm orazpodbudowy z tłucznia o grubości 10cm, c) wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej o frakcji0-31,5 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 10cm, d) skropienie asfaltem podbudowy zmieszanki kamiennej, e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumiczno-grysowej –warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 5cm. 8) wykonanie poboczy dróg z kruszywmieszanek bitumicznych pobranych od Zamawiającego o średniej szerokości 30cm i grubości pozagęszczeniu 10 cm– na powierzchni ok. 3 000m2; 9) mechaniczne koszenie traw i chwastów wpasach drogowych w miejscach wskazywanych przez Zamawiającego obejmujących elementy:pobocza przy jednostronnej szerokości koszenia wynoszącej średnio 0,7m, skarpy iprzeciwskarpy rowów oraz w miejscach mających wpływ na wizualny wygląd drogi(przewidywana ilość – ok. 300 000 m2),10) mechaniczne karczowanie zagajników o średniejgęstości wraz z wywozem urobku – ok. 2 000 m2, 11) mechaniczne znakowanie poziome dróg onawierzchni twardej obejmujące cienkowarstwowe malowanie farbami akrylowymi zodblaskowymi mikrokulkami - przewidywana ilość – ok. 1000 m2 w zakresie:• znakówpoprzecznych: przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów, linii bezwzględnegozatrzymania, linii warunkowego zatrzymania,• znaków podłużnych: linii segregacji,• stanowiskpostojowych, kopert, powierzchni wyłączonych.Zakres wykonywanych prac zgodny zeszczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków drogowych poziomych i warunków ichumieszczania na drogach (tj. Dz. U z 2019r. poz. 2311).12) dostawę i montaż stalowych barierochronnych jednostronnych wysięgnikowych – ok. 60 mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 Pzp do 100% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą udzielone w raziepotrzeby pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego.Zamówienia będą polegały na powtórzeniu wszystkich lub niektórych robót, wchodzących w zakresprzedmiotu zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzujetego warunku. 2) warunek posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy. 3) waruneksytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje tego warunku. 4) warunekzdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniemzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonych (w ciągu ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie) co najmniej 2 robót, polegających na profilowaniu i zagęszczaniu dróg opowierzchni min. 50 000 m2 – osobno każda z robót; b) Wykonawca ma wykazać, że dysponujeco najmniej następującymi urządzeniami technicznymi, które wykorzysta do realizacjizamówienia: równiarka, walec gumowy, walec stalowy, samochód samowyładowczy, recykler domas bitumicznych, kosiarka wysięgnikowa doczepiana do ciągnika, ciągnik, malowarkamechaniczna do znakowania dróg, układarka nawierzchni drogowych – rozściełacz do kruszyw,układarka poboczy – rozściełacz do kruszyw
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: 1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacjizawartych w oświadczeniu, składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw dowykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: 1) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5. Jeżeli Wykonawca powołuje się nadoświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w.wwykaz dotyczy robót budowlanych, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2) wykazunarzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr6
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja), 2) wypełniony formularz cenowy , 3)oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4)odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji, 5) jeślidotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji, 6) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnicaprzedsiębiorstwa, 7) w przypadku podmiotu wspólnego: a) pełnomocnictwo do reprezentacji , b)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp ; 8) w przypadku korzystania z zasobówpodmiotu trzeciego: a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, b) oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty danepodmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnikado reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciaumowy. Do oferty należy dołączyć to pełnomocnictwo. W odniesieniu do wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć o oferty oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w pkt. 7.4 ppkt. 4 lit. aSWZ (warunek wiedzy i doświadczenia) jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnegowykaże się wykonaniem opisanych tam robót w całości. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdywykonawca
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
kryteria oceny ofert - cena 100%
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Plik stanowiący ofertę przesyłany za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku musi być już podpisany i zaszyfrowany. Podpisanie Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku nie jest równoznaczne z podpisaniem oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę energii elektrycznej do budynku biurowego - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania29-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę energii elektrycznej do budynku biurowego.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.