III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu (dla każdej części zamówienia) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań biegłości wyszczególnionych dla danej części, dla co najmniej 5 uczestników o łącznej kwocie nie mniejszej niż dla:Część I – Indeks oleju mineralnego – 3 000 zł brutto.Część II –WWA w wodzie – 3 000 zł brutto.Część III – WWA i olej w glebie – 10 000 zł brutto.Część IV – Gleba - parametry różne – 10 000 zł brutto.Część V – Odpady po wymywaniu – 10 000 zł brutto.Część VI – Osady ściekowe – 10 000 zł brutto.Część VII – Chlorofil – 3 000 zł brutto.Część VIII – Formaldehyd – 3 000 zł brutto.Część IX – Chrom+6 – 3 000 zł brutto.Część X – Metale ciężkie – 10 000 zł brutto.Część XI – DEHP – 10 000 zł brutto.Część XII – TCB – 10 000 zł brutto.Część XIII – BTX – 10 000 zł brutto.Część XIV – Pestycydy chloroorganiczne – 10 000 zł brutto.Część XV – VOC – 10 000 zł brutto.Część XVI – Parametry różne w ściekach – 8 000 zł brutto.Część XVII – Parametry różne w wodzie – 8 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie.2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz usług ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3 SIWZ; 3) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, o których mowa w pkt VI ust. 3, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1 – 2 w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie zart. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępnościśrodków.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie indeksu oleju mineralnego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13008,13
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie WWA w wodzie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12032,52
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie WWA i olej w glebie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12032,52
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie gleby – parametry różne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14227,64
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie odpadów po wymywaniu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7804,88
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie osadów ściekowych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24227,64
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie chlorofilu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14552,85
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie formaldehydu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6422,77
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie chromu+6. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5772,36
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Badań biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie metali ciężkich. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39024,39
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie TCB. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6178,86
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie BTX. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9512,20
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie pestycydów chloroorganicznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12439,03
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie VOC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11382,11
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie parametrów różnych w ściekach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 73983,74
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Badanie biegłości dla oddziałów Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ w zakresie parametrów różnych w wodzie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym celem zamówienia jest monitorowanie kwalifikacji pracowników Centralnego Laboratorium Badawczego GIOŚ wykonujących badania w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska oraz wykonujących badania w ramach realizacji zleceń inspekcyjnych w zakresie wykonywania badań wód, ścieków, gleb, osadów ściekowych i odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55284,55
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Akredytacja na zgodność z normą ISO/IEC 17043 |
20,00 |
Termin przekazania raportu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: