Adaptacja części pomieszczeń na dwie łazienki dla pacjentów wraz z częściową przebudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja części pomieszczeń na dwie łazienki dla pacjentów wraz z częściową przebudową systemu wodno-kanalizacyjnego na zapleczu basenu rehabilitacyjnego w przyziemiu budynku Szpitala
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00253557
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja części pomieszczeń na dwie łazienki dla pacjentów wraz z częściową przebudową systemu wodno-kanalizacyjnego na zapleczu basenu rehabilitacyjnego w przyziemiu budynku Szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciągłówka 9

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182026811

1.5.8.) Numer faksu: 18-20-68-141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rehabilitacja.zakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja części pomieszczeń na dwie łazienki dla pacjentów wraz z częściową przebudową systemu wodno-kanalizacyjnego na zapleczu basenu rehabilitacyjnego w przyziemiu budynku Szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b32f41-029e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 9.2. Zamawiający
wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Jan Rola – 1822026818, w zakresie
przedmiotu zamówienia; Bronisław Miętus 182026813 – zakresie formalnym;9.3. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do
komunikacji”.9.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 9.5. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 9.6. Za datę
przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. 9.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako
załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul.
Ciągłówka 9, adres email: sekretariat@rehabilitacja.zakopane.pl, tel. 182026811;2)administrator
wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
info@rehabilitacja.zakopane.pl,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego nr ZPP-2810-04/22 na zadanie pn. „Adaptacja części pomieszczeń na dwie łazienki dla pacjentów wraz z częściową przebudową systemu wodno-kanalizacyjnego na zapleczu basenu rehabilitacyjnego w przyziemiu budynku Szpitala” prowadzonym w trybie podstawowym
bez negocjacji;4)dbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP-2810-10/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: „Adaptacja części pomieszczeń na dwie łazienki dla pacjentów wraz z częściową przebudową systemu wodno-kanalizacyjnego na zapleczu basenu rehabilitacyjnego w przyziemiu budynku Szpitala” Na przedmiot zamówienia składa się m. in. następujący zakres robót:
- Przebudowa części pomieszczeń w przyziemiu obok hali basenowej związana z wykonaniem dwóch nowych łazienek dla pacjentów, w tym:
- wykonanie robót budowlano-montażowych, w tym wykończeniowych (m.in. wymiana wykładzin i okładzin, montaż stolarki drzwiowej, montaż sufitów podwieszonych, wykonanie nowych powłok malarskich, montaż osprzętu dla niepełnosprawnych),
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej.
II. Częściową przebudowę systemu wodno-kanalizacyjnego na zapleczu basenu rehabilitacyjnego w przyziemiu budynku Szpitala

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia realizacji całego przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
16.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami na stanowiska:
 kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Wskazane osoby winny posiadać wymagane uprawnienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia oraz aktualny wpis na listę członków właściwiej izby samorządu zawodowego. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333).
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.3.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
18.3.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.3.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
18.3.4. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty. 2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,
CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w
celupotwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do
jegoreprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których
mowa,jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, oile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Jeżeli w
imieniuwykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
zdokumentów, o których mowa w pkt 2) należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny
dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 4) Zapis w pkt 3)
stosuje sięodpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się
oudzielenie zamówienia. 5) Zapisy zawarte w pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio do
osobydziałającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.
118Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich
zasadach.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu ozamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i
zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców
ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
robotybudowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim
przypadkuWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególniWykonawcy. 8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotówudostępniających zasoby zgodnie z art. 118 Pzp składa z ofertą zobowiązanie
podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzebyrealizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winnobyć załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym
mowa w pkt 2,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub
usługi wykonająposzczególni wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzieleniezamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 18.1 SWZ, składa każdy z
wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w
zakresie:1) zmiany terminu wykonania, w szczególności w następujących przypadkach: a)
ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją
lub dokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością wykonania
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00082465/01 z dnia 2022-03-10
2022-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji; b) w przypadku
występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie utrudniających
realizację zamówienia; c) z powodu działań osób trzecich (w tym organów administracji,
osób indywidualnych) uniemożliwiających prowadzenie/wykonanie prac, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy; d) zawieszenia lub wstrzymania
przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie
Wykonawcy;e) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i zmiany
umowy; f) w przypadku zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót; g) z
powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; h)
koniecznośc iwykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji robót
budowlanych,których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do robót;i) działania siły
wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnętrznego, którego nie
można było przewidzieć ani mu zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą
uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki,
ataki terrorystyczne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej; 2) jeżeli w trakcie
prowadzenia robót zaistnieje okoliczność dokonania zmian, w szczególności dotyczących
wykonania,technologii lub elementów robót; 3) zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 4) zmiany przepisów prawa istotnych dla
realizacji przedmiotu umowy; 5) Wykonawca może: a) powierzyć realizację części
zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia
podwykonawcom,b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie, c) wskazać innych
podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, d) zrezygnować z podwykonawstwa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 14 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: możeje
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, o ile wykonawca wskazał woświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umożliwiające dostęp do tychśrodków; 2. Wykonawca nie
jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,które zamawiający
posiada,jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowośći aktualność. 3. W
zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń idokumentów składanych
przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególnościprzepisy rozporządzenia
Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakichmoże żądać zamawiający od
wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa drogi leśnej w leśnictwie Adamowo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi leśnej w leśnictwie Adamowo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: PÓŁNOC droga dojazdowa do gruntów rolnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI