IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na każde z zadań osobno: 1) - Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590 w wysokości – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) 2) - Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380 w wysokości 3.500,00 zł,(słownie: trzy tysiące pięćset zł) 3) - Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397 w wysokości 8.000,00 zł,(słownie: osiem tysięcy zł) 4) - Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320 w wysokości 3.500,00 zł, (słownie: trzy tysiące pięćset zł).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Udzielony okres rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie zostały określone w pkt. XIX Instrukcji dla wykonawców - SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 1 kpl, - Wprowadzenie, utrzymanie na czas robót oraz późniejsza likwidacja oznakowania tymczasowej organizacji ruchu drogowego w ilości 1 kpl, - wykonanie nasypów drogowych w ilości 155,68 m3, - podbudowa z kruszywa 0/31,5 gr.20cm w ilości 45,87 m2, - podbudowa z kruszywa 0/31,5 gr.30cm w ilości 38,43 m2, - korytowanie na gł.25cm z zagęszczeniem podłoża w ilości 38,43 m2, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych w ilości 158,00 m2, - nawierzchnia żwirowa gr. śr.18cm w ilości 61,50 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm na dojeździe w ilości 77,60 m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm na dojeździe w ilości 80,40 m2, - umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsiew trawą w ilości 28,00 m2, - umocnienie poboczy gr.20cm klińcem 0/31,5 w ilości 48,00 m2, - drogowe bariery energochłonne w ilości 32,00 m, - wykopy w gruncie kat. III za przyczółkami w ilości 67,50 m3, - zasypka za przyczółkami w ilości 56,70 m3, - pogrążenie stalowej ścianki szczelnej, (Wx>400cm3/mb) w ilości 316,80 m2, - zbrojenie betonu w ilości 888,40 kg, - osadzenie kotew zespolenia Ø10÷14mm w ilości 1 046,00 szt, - beton konstrukcyjny, C30/37 w ilości 6,50 m3, - reprofilacje PCC, w ilości 0,12 m3, - beton niekonstrukcyjny w ilości 0,90 m3, - blachy stalowe pod słupki balustrad w ilości 3,00 kg, - izolacja powłokowa asfaltowa układana na zimno w ilości 11,70 m2, - izolacja z papy termozgrzewalnej w ilości 22,70 m2, - nawierzchnio-izolacja płyty wykonana na bazie żywic epoksydowo-poliuretanowych, gr.10mm w ilości 45,00 m2, - dylatacja bitumiczna szczelna o przesuwie min. +/-5mm w ilości 5,00 mb, - balustrady (z prowadnicą) na moście w ilości 18,00 mb, - rozebranie nadbetonu z istniejącej konstrukcji (odwóz gruzu na 20km) w ilości 2,29 m3, - usunięcie istniejących balustrad stalowych (utylizacja) w ilości 18,00 m, - usunięcie betonowych płyt MON za przyczółkiem od str. Papierni w ilości 18,00 m2, - wykonanie palisady drewnianej z kołków Ø10÷12/L=1,5÷2,0m w ilości 75,00 m, - wykonanie umocnienia brzegów rzeki umocnienie narzutem kamiennym (Ø10÷15cm) w płotkach w ilości 18,20 m2, - obcięcie pali drewnianych średnicy ok 20cm w ilości 16,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45221119-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Udzielony okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” – karczowanie drzew, krzaków, pnie drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu na powierzchni ok. 0,05 ha, - ścięcie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, poboczy, wykonywane mechaniczne przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 2.129,00 m2, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20 cm w ilości 1.559,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.405,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.365,00 m2, - pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75 m wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa 15 cm w ilości 640,00 m2, - odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 30 cm. Materiał wbudować w pobocza w ilości 23,00 m, - regulacja wysokościowa studni zasuw sieci wodociągowej w ilości 2 szt, - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1 szt, - tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 1,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111213-4, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Udzielony okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
3. Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. „Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397” - Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu w ilości 0,03 ha, - Wycinka drzew o średnicy ponad 70cm, z karczowaniem pni, gałęzi. Materiał z karczowania do utylizacji w ilości 2 szt, - Remont przepustów pod zjazdami i drogą z rur karbowanych PEHD SN8 o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, robiórką istniejącego przepustu z jego odwozem i utylizacją, wykonaniem ławy z pospółki gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku w ilości 71,00 m, - Remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 20,00 szt, - Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 4.441,00 m2, - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20cm w ilości 3.230,50 m2, - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład w ilości 2.907,70 m2, - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 2.827,00 m2, - Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 15cm w ilości 1.300,50 m2, - Odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 30cm. Materiał wbudować w pobocza w ilości 744,00 m, - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1,00 szt, - Tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 2,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111213-4, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Udzielony okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320” - karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu w ilości 0,02 ha, - remont przepustów pod zjazdami z rur karbowanych PEHD SN8 o śr. 400 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką istniejącego przepustu z jego odwozem i utylizacją, wykonaniem ławy z pospółki gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku w ilości 20 m, - remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 2 szt, - remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 600mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr.15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 2 szt, - ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 1.796,00 m2, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20cm w ilości 1.316,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład w ilości 1.186,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.154,00 m2, - korytka trapezowe typu kolejowego płytkiego 50x40x54/35 cm układane na ławie betonowej z betonu C12/15 o gr. 15cm w ilości 77,00 m, - umocnienie skarp oraz rowów przydrożnych (skarp rowów i dna) płytami ażurowymi 60x40x8 układanymi na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 10cm wraz z robotami ziemnymi i wypełnieniem otworów płyt ziemią urodzajną oraz obsianiem trawą w ilości 112,20 m2, - pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 15cm w ilości 510,00 m2, - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1,00 szt, - tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 1,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111213-4, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Udzielony okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: