1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” 2. „Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” 3. „Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397” 4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaków
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Raków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-07
  • Numer ogłoszenia544390-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544390-N-2019 z dnia 2019-05-07 r.

Gmina Raków: 1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” 3. „Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397” 4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raków, krajowy numer identyfikacyjny 29101064200000, ul. Ogrodowa  1 , 26-035  Raków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3535018, , e-mail j.milewicz@rakow.pl, luiza50@wp.pl;a.pleban@rakow.pl; a.rejnowicz@rakow.pl, faks 41 3535018.
Adres strony internetowej (URL): www.rakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.rakow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.rakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak
Adres:
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera. Adres: Gmina Raków ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków pokój nr 14 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” 3. „Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397” 4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320”.
Numer referencyjny: IPM.D.271.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres projektowanej inwestycji obejmuje następujące roboty: 1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 1 kpl, - Wprowadzenie, utrzymanie na czas robót oraz późniejsza likwidacja oznakowania tymczasowej organizacji ruchu drogowego w ilości 1 kpl, - wykonanie nasypów drogowych w ilości 155,68 m3, - podbudowa z kruszywa 0/31,5 gr.20cm w ilości 45,87 m2, - podbudowa z kruszywa 0/31,5 gr.30cm w ilości 38,43 m2, - korytowanie na gł.25cm z zagęszczeniem podłoża w ilości 38,43 m2, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych w ilości 158,00 m2, - nawierzchnia żwirowa gr. śr.18cm w ilości 61,50 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm na dojeździe w ilości 77,60 m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm na dojeździe w ilości 80,40 m2, - umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsiew trawą w ilości 28,00 m2, - umocnienie poboczy gr.20cm klińcem 0/31,5 w ilości 48,00 m2, - drogowe bariery energochłonne w ilości 32,00 m, - wykopy w gruncie kat. III za przyczółkami w ilości 67,50 m3, - zasypka za przyczółkami w ilości 56,70 m3, - pogrążenie stalowej ścianki szczelnej, (Wx>400cm3/mb) w ilości 316,80 m2, - zbrojenie betonu w ilości 888,40 kg, - osadzenie kotew zespolenia Ø10÷14mm w ilości 1 046,00 szt, - beton konstrukcyjny, C30/37 w ilości 6,50 m3, - reprofilacje PCC, w ilości 0,12 m3, - beton niekonstrukcyjny w ilości 0,90 m3, - blachy stalowe pod słupki balustrad w ilości 3,00 kg, - izolacja powłokowa asfaltowa układana na zimno w ilości 11,70 m2, - izolacja z papy termozgrzewalnej w ilości 22,70 m2, - nawierzchnio-izolacja płyty wykonana na bazie żywic epoksydowo-poliuretanowych, gr.10mm w ilości 45,00 m2, - dylatacja bitumiczna szczelna o przesuwie min. +/-5mm w ilości 5,00 mb, - balustrady (z prowadnicą) na moście w ilości 18,00 mb, - rozebranie nadbetonu z istniejącej konstrukcji (odwóz gruzu na 20km) w ilości 2,29 m3, - usunięcie istniejących balustrad stalowych (utylizacja) w ilości 18,00 m, - usunięcie betonowych płyt MON za przyczółkiem od str. Papierni w ilości 18,00 m2, - wykonanie palisady drewnianej z kołków Ø10÷12/L=1,5÷2,0m w ilości 75,00 m, - wykonanie umocnienia brzegów rzeki umocnienie narzutem kamiennym (Ø10÷15cm) w płotkach w ilości 18,20 m2, - obcięcie pali drewnianych średnicy ok 20cm w ilości 16,00 szt. 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” – karczowanie drzew, krzaków, pnie drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu na powierzchni ok. 0,05 ha, - ścięcie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, poboczy, wykonywane mechaniczne przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 2.129,00 m2, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20 cm w ilości 1.559,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.405,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.365,00 m2, - pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75 m wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa 15 cm w ilości 640,00 m2, - odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 30 cm. Materiał wbudować w pobocza w ilości 23,00 m, - regulacja wysokościowa studni zasuw sieci wodociągowej w ilości 2 szt, - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1 szt, - tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 1,00 szt. 3. „Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397” - Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu w ilości 0,03 ha, - Wycinka drzew o średnicy ponad 70cm, z karczowaniem pni, gałęzi. Materiał z karczowania do utylizacji w ilości 2 szt, - Remont przepustów pod zjazdami i drogą z rur karbowanych PEHD SN8 o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, robiórką istniejącego przepustu z jego odwozem i utylizacją, wykonaniem ławy z pospółki gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku w ilości 71,00 m, - Remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 20,00 szt, - Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 4.441,00 m2, - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20cm w ilości 3.230,50 m2, - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład w ilości 2.907,70 m2, - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 2.827,00 m2, - Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 15cm w ilości 1.300,50 m2, - Odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 30cm. Materiał wbudować w pobocza w ilości 744,00 m, - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1,00 szt, - Tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 2,00 szt. 4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320” - karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu w ilości 0,02 ha, - remont przepustów pod zjazdami z rur karbowanych PEHD SN8 o śr. 400 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką istniejącego przepustu z jego odwozem i utylizacją, wykonaniem ławy z pospółki gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku w ilości 20 m, - remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 2 szt, - remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 600mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr.15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 2 szt, - ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 1.796,00 m2, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20cm w ilości 1.316,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład w ilości 1.186,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.154,00 m2, - korytka trapezowe typu kolejowego płytkiego 50x40x54/35 cm układane na ławie betonowej z betonu C12/15 o gr. 15cm w ilości 77,00 m, - umocnienie skarp oraz rowów przydrożnych (skarp rowów i dna) płytami ażurowymi 60x40x8 układanymi na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 10cm wraz z robotami ziemnymi i wypełnieniem otworów płyt ziemią urodzajną oraz obsianiem trawą w ilości 112,20 m2, - pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 15cm w ilości 510,00 m2, - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1,00 szt, - tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 1,00 szt. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlanego i wykonawczego oraz SST.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221119-0
45111213-4
45231000-5
45233000-9
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590 do dnia 15.09.2019 r. Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380 do dnia 15.10.2019 Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397do dnia 15.10.2019 Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320 do dnia 15.10.2019 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj; przy obsłudze wszelkiego rodzaju urządzeń mechanicznych jak: koparki, rozściełacze kruszywa i masy bitumicznej, walców, zagęszczarek, kafarów do wbijania grodzi, kształtowników itp.; używanych przy przebudowie drogi lub remoncie mostu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Doświadczenia wykonawcy: a) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont mostu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. "Prawo budowlane" Dz. U. z 2019 r. poz.51) o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł (netto) wykonanej należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonej – dotyczy zadania nr 1, b) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. "Prawo budowlane" Dz. U. z 2019 r. poz.1202 ze zm,) o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł (netto) wykonanej należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonej – dotyczy zadania nr 2, 3, i 4 lub wybranego zadania. 2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: a) Kierownik budowy: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej /dotyczy zadań nr 2,3,4 odpowiednio z zakresu przebudowy dróg/ uprawnienia mostowe /dotyczy zadania nr 1 z zakresu remontu mostu/ uprawniające do kierowania przebudową drogi/remontem mostu objętych zamówieniem których parametry określa poszczególna dokumentacja projektowa oraz posiadać doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży odpowiednio drogowej/mostowej na minimum jednej inwestycji drogowej/mostowej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi/mostu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ”Prawo budowlane" Dz. U. z 2019 r. poz.51) i wartości robót co najmniej 100 000,00 zł (netto), przy czym inwestycja winna być odebrana ostatecznie przez jej Inwestora.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) oświadczenia wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykaz robót budowlanych wykonach nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, a wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) lit. a) ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. II. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) wypełnione i podpisane na dzień składnia ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; b) wypełnione i podpisane na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowano; c) wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe; d) zobowiązanie do współpracy ( w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu); e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem prze notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta; f) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na każde z zadań osobno: 1) - Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590 w wysokości – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) 2) - Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380 w wysokości 3.500,00 zł,(słownie: trzy tysiące pięćset zł) 3) - Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397 w wysokości 8.000,00 zł,(słownie: osiem tysięcy zł) 4) - Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320 w wysokości 3.500,00 zł, (słownie: trzy tysiące pięćset zł).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Udzielony okres rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie zostały określone w pkt. XIX Instrukcji dla wykonawców - SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. „Remont mostu na rzece „Czarna” w miejscowości Papiernia w km 2+590” - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 1 kpl, - Wprowadzenie, utrzymanie na czas robót oraz późniejsza likwidacja oznakowania tymczasowej organizacji ruchu drogowego w ilości 1 kpl, - wykonanie nasypów drogowych w ilości 155,68 m3, - podbudowa z kruszywa 0/31,5 gr.20cm w ilości 45,87 m2, - podbudowa z kruszywa 0/31,5 gr.30cm w ilości 38,43 m2, - korytowanie na gł.25cm z zagęszczeniem podłoża w ilości 38,43 m2, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych w ilości 158,00 m2, - nawierzchnia żwirowa gr. śr.18cm w ilości 61,50 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm na dojeździe w ilości 77,60 m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm na dojeździe w ilości 80,40 m2, - umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsiew trawą w ilości 28,00 m2, - umocnienie poboczy gr.20cm klińcem 0/31,5 w ilości 48,00 m2, - drogowe bariery energochłonne w ilości 32,00 m, - wykopy w gruncie kat. III za przyczółkami w ilości 67,50 m3, - zasypka za przyczółkami w ilości 56,70 m3, - pogrążenie stalowej ścianki szczelnej, (Wx>400cm3/mb) w ilości 316,80 m2, - zbrojenie betonu w ilości 888,40 kg, - osadzenie kotew zespolenia Ø10÷14mm w ilości 1 046,00 szt, - beton konstrukcyjny, C30/37 w ilości 6,50 m3, - reprofilacje PCC, w ilości 0,12 m3, - beton niekonstrukcyjny w ilości 0,90 m3, - blachy stalowe pod słupki balustrad w ilości 3,00 kg, - izolacja powłokowa asfaltowa układana na zimno w ilości 11,70 m2, - izolacja z papy termozgrzewalnej w ilości 22,70 m2, - nawierzchnio-izolacja płyty wykonana na bazie żywic epoksydowo-poliuretanowych, gr.10mm w ilości 45,00 m2, - dylatacja bitumiczna szczelna o przesuwie min. +/-5mm w ilości 5,00 mb, - balustrady (z prowadnicą) na moście w ilości 18,00 mb, - rozebranie nadbetonu z istniejącej konstrukcji (odwóz gruzu na 20km) w ilości 2,29 m3, - usunięcie istniejących balustrad stalowych (utylizacja) w ilości 18,00 m, - usunięcie betonowych płyt MON za przyczółkiem od str. Papierni w ilości 18,00 m2, - wykonanie palisady drewnianej z kołków Ø10÷12/L=1,5÷2,0m w ilości 75,00 m, - wykonanie umocnienia brzegów rzeki umocnienie narzutem kamiennym (Ø10÷15cm) w płotkach w ilości 18,20 m2, - obcięcie pali drewnianych średnicy ok 20cm w ilości 16,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45221119-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udzielony okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. „Przebudowa drogi w miejscowości Celiny dz. nr ewid. 171/3 w km 0+000 do km 0+380” – karczowanie drzew, krzaków, pnie drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu na powierzchni ok. 0,05 ha, - ścięcie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, poboczy, wykonywane mechaniczne przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 2.129,00 m2, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20 cm w ilości 1.559,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.405,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.365,00 m2, - pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75 m wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa 15 cm w ilości 640,00 m2, - odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 30 cm. Materiał wbudować w pobocza w ilości 23,00 m, - regulacja wysokościowa studni zasuw sieci wodociągowej w ilości 2 szt, - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1 szt, - tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 1,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111213-4, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udzielony okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: 3. Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. „Przebudowa drogi w miejscowości Papiernia dz. nr ewid. 67 w km 2+590 do km 3+397” - Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu w ilości 0,03 ha, - Wycinka drzew o średnicy ponad 70cm, z karczowaniem pni, gałęzi. Materiał z karczowania do utylizacji w ilości 2 szt, - Remont przepustów pod zjazdami i drogą z rur karbowanych PEHD SN8 o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, robiórką istniejącego przepustu z jego odwozem i utylizacją, wykonaniem ławy z pospółki gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku w ilości 71,00 m, - Remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 20,00 szt, - Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 4.441,00 m2, - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20cm w ilości 3.230,50 m2, - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład w ilości 2.907,70 m2, - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 2.827,00 m2, - Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 15cm w ilości 1.300,50 m2, - Odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 30cm. Materiał wbudować w pobocza w ilości 744,00 m, - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1,00 szt, - Tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 2,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111213-4, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udzielony okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: 4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. „Przebudowa drogi w miejscowości Smyków dz. nr ewid. 202 w km 0+000 do km 0+320” - karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu w ilości 0,02 ha, - remont przepustów pod zjazdami z rur karbowanych PEHD SN8 o śr. 400 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką istniejącego przepustu z jego odwozem i utylizacją, wykonaniem ławy z pospółki gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku w ilości 20 m, - remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 2 szt, - remont ścianek czołowych prefabrykowanych betonowych dla przepustów z rur PEHD o śr. 600mm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr.15cm, zasypki oraz rozbiórką istniejącej ścianki z jej odwozem i utylizacja w ilości 2 szt, - ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego w ilości 1.796,00 m2, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Średnia grubość warstwy 20cm w ilości 1.316,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 5 cm, transport mieszanki samochodami samowyład w ilości 1.186,00 m2, - nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. w ilości 1.154,00 m2, - korytka trapezowe typu kolejowego płytkiego 50x40x54/35 cm układane na ławie betonowej z betonu C12/15 o gr. 15cm w ilości 77,00 m, - umocnienie skarp oraz rowów przydrożnych (skarp rowów i dna) płytami ażurowymi 60x40x8 układanymi na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 10cm wraz z robotami ziemnymi i wypełnieniem otworów płyt ziemią urodzajną oraz obsianiem trawą w ilości 112,20 m2, - pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 15cm w ilości 510,00 m2, - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1,00 szt, - tablice znaków drogowych kat. A mocowane do słupków stalowych, folia odblaskowa typu II, wielkość tablic: małe w ilości 1,00 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45111213-4, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udzielony okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonywanie remontów lokali mieszkalnych dla potrzeb TBS „Prawobrzeże” Sp. z o.o. w Szczecinie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI