Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
Zamawiający publiczny
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planpowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.
Zamówienia publicznego
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2021/2022
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2021/2022
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką
Wymagania sprzętowe:
nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 1 szt.,
piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
pług średni jednostronny - 1 szt.
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca.
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji:
Pługopiaskarka
a). akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych.
Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania.
b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu (pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej (zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.
1. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).
2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie.
3. Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania.
5. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną.
6. Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru:
a). nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie.
b). zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy.
c). będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu.
7. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg – z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
8. Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną.
9. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi.
10. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
11. Rozliczenie usług:
a). rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.
b). wartość godziny w akcji biernej Zamawiający ustala na kwotę 14 zł brutto
c). należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.
Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.
Zakładana ilość pracy:
a). pługopiaskarka
- akcja czynna – 4.500 km
- akcja bierna – 75 godz.
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką i ładowarką”
Wymagania sprzętowe:
nośniki do piaskarek i pługów, sprawne technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 2 szt.,
piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 2 szt.,
pług średni jednostronny - 2 szt.
ładowarka (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3 ) - 1 szt.
Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca.
1. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji:
Pługopiaskarka
a). akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych.
Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania.
b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.
2. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).
3. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie.
4. Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania.
6. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną.
7. Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru:
a). nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie.
b). zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy.
c). będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu.
8. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg – z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
9. Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową
sygnalizacyjną.
10. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi.
11. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
Ładowarka
a). akcja czynna
- polegająca na załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg.
Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.
b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
12. Rozliczenie usług:
a). rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.
b). wartość godziny w akcji biernej.
Zamawiający ustala na kwotę:
- dla pługopiaskarki 19 zł brutto
- dla ładowarki – 19 zł brutto
c). należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.
Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.
Zakładana ilość pracy:
a). pługopiaskarka
- akcja czynna – 9.000 km
- akcja bierna - 150 godz.
b). ładowarka
- akcja czynna – 300 załadunków.
- akcja bierna – 100 godz.
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki
Wymagania sprzętowe:
nośniki do piaskarek i pługi, sprawne technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 3 szt.,
piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 3 szt.,
pług średni jednostronny - 3 szt.
- ładowarka wraz z obsługą – 1 szt.
- plac składowy do składowania mieszanki piaskowo-solnej
Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej.
1. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji:
Pługopiaskarka
a). akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych.
Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania.
b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.
2. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego
zimowego utrzymania dróg).
3. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie.
4. Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania.
6. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną.
7. Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru:
a) nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie.
b) zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy.
c) będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu.
8. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg – z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
9. Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną.
10. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi.
11. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
Ładowarka
a). akcja czynna
- polegająca na załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg.
Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.
b). akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
12. Rozliczenie usług
a). rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.
b). wartość godziny w akcji biernej.
Zamawiający ustala na kwotę:
- dla pługopiaskarki 19 zł brutto
- dla ładowarki – 19 zł brutto
c). należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.
Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.
Zakładana ilość pracy:
a). pługopiaskarka
- akcja czynna – 12.000 km
- akcja bierna - 150 godz.
b). ładowarka
- akcja czynna – 300 załadunków,
- akcja bierna – 100 godz.
c). 5 miesięcy składowania
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
VIZERA - Okna Drzwi Podłogi Rolety Bramy garażowe
Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Renowacja nagrobków, sprzątanie grobów, odnawianie pomników Kielce
Kielce, Skarżysko Kamienna, Starachowice, Chęciy (świętokrzyskie)
Area Studio - podłogi Kielce
Kielce (świętokrzyskie)
Kompensatory mocy biernej
Kielce (świętokrzyskie)
Dostawa geowłókniny
Masłów (świętokrzyskie)
Wykopy podjazdów
Belno (świętokrzyskie)
Prace ziemne
Belno (świętokrzyskie)
Zbrojenie terenu
Belno (świętokrzyskie)
Wykopy
Belno (świętokrzyskie)