Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 1 (Lipia Góra, Wałdówko, Bukowiec Królewski); |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 2 (Zawada, Tomaszewo, Jezierce, Kleszczewo Kościerskie); |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 3 (Semlin. Semlinek) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 4 (Pinczyn, Pałubinek) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 5 (Miradowo, Karolewo, Piesienica, Biały Bukowiec) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 6 (Zblewo, Bytonia, Cis) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 7 (Białachowo, Radziejewo) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 8 (Borzechowo, Mały Bukowiec, Pazda) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie całej Gminy pługiem wirnikowym; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Odśnieżanie chodników, odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych solą i mieszanką piaskowo – solną oraz dostawa mieszanki piaskowo-solnej na terenie całej Gminy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:b) odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno-piaskową ulic i dróg (część 10) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, c) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (część 10) – wyłącznie na polecenie Zamawiającego, d) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego, q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 usługi odśnieżania 90620000-2 usługi usuwania oblodzeń 90620000-2 usługi sprzątania i zamiatania ulic 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace związane z zamówieniem wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy pracowników wykonujących fizyczne prace związane z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dot. spełnienia ww. wymogu określone zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. Wzorze umowy. 5. Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy usług wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) usługi w zakresie utrzymania zimowego dróg, polegające na zwiększeniu do 50% ilości i częstotliwości usług w przypadku nie przewidzianych opadów śniegu; nasilenia mrozów bądź przedłużania się okresu zimy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podjęcia pracy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: