III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna spełnienie warunku – posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli w załączonych dokumentach Wykonawca przekaże wykaz: a) dostępnego sprzętu mechanicznego (piaskarki, nośniki pługów np.: ciągniki) na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 5 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych częściach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi (załącznik nr 4 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach załączników do części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (określony w Dziale V ust. 2 pkt a), dostępnych wykonawcy, w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; UWAGA! Za skuteczne złożenie dokumentów w wyznaczonym terminie uważa się ich wpłynięcie W ORYGINALE przed upływem wyznaczonego terminu do siedziby Zamawiającego. Przesłanie dokumentów w formie elektronicznie (fax lub skan za pomocą e-maila) nie jest rozpatrywane jako skuteczne dostarczenie dokumentów w wymaganym terminie. Zamawiający dopuszcza przesłanie pliku PDF jedynie w przypadku, kiedy zostanie on podpisany za pomocą podpisu kwalifikowanego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 2. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT b) wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) czasu realizacji zamówienia – w przypadku przedłużających się trudnych warunków atmosferycznych uzasadniających dalsze utrzymywanie akcji w zakresie zimowego utrzymania dróg, lub korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających realizacji usług objętych niniejszą umową e) zakresu ilościowego robót – w zależności od warunków atmosferycznych uzasadniających użycie sprzętu do utrzymania dróg; f) zmiany konta bankowego 3. Zmiana wynagrodzenia i zasad, o których mowa w ust. 2 pkt b) i c), może nastąpić w przypadku, gdy spowodują wzrost kosztów Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie realnego wpływu wzrostu tych kosztów na realizację umowy. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty np. wysokość płac za poprzednie miesiące realizacji umowy. 4. Warunki dokonywania zmian, o których mowa w ust. 1 – 2 - w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: a) zmiany adresowe. b) zmiany Koordynatora 6. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach, o których mowa w ust 5
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-04, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem danych osoby fizycznej składającej ofertę* jest Gmina Szemud, z siedzibą w Szemudzie przy ul. Kartuskiej 13, 84-217 Szemud; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Szemud, z siedzibą w Szemudzie przy ul. Kartuskiej 13, 84-217 Szemud jest Pan Romuald Janca: adres e-mail r.janca@szemud.pl, telefon 58 6764432; c) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/3/28/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z dnia 27 września 2019 r., poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez osobę fizyczną składającą ofertę danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby fizycznej składającej ofertę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada osoba fizyczna składająca ofertę: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna osoba fizyczna składająca ofertę, że przetwarzanie danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę dotyczących ją narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje osobie fizycznej składającej ofertę: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: ilekroć występuje zapis ,,osoby fizycznej składającej ofertę” zamawiający ma również na myśli dane osób fizycznych zawartych w ofercie tj: - wykonawcy – osoby fizycznej, - wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, - pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, - osób, które wykonawca wykazuje w ofercie, aby potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i spełnianie wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, - członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonieach zimowych 2019/2020 część 1 –rejon nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. – rejon nr I obejmujący następujące drogi gminne utrzymywane w V standardu na podstawie załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r: a) Drogi gminne bitumiczne planowane do zwalczania śliskości. 1. Kamień – Kowalewo, dr. Nr 151019G ul. Letniskowa, ul. Letnia do gr. z miejscowością Rąb - 4,62 km (odc. bitumiczny – 4,62 km) 2. Kielno – Kieleńska Huta, dr. Nr 151009G ul. Sikorskiego, ul. Ogrodowa 3,65 km (odc. bitumiczny 3,00 km) 3. Kielno – Koleczkowo, dr. Nr 151009G tj. ul. Partyzantów Koleczkowskich, ul. Kieleńska - 3,10 km (odc. bitumiczny 3,1 km) 4. Kielno – Bojano dr nr 151009G tj. ul. Czynu Tysiąclecia - 2,90 km (odc. bitumiczny 2,90 km) 5. Kowalewo – Kłosówko dr. Nr 151018G tj. ul. Kartuska - 1,60 km(odc. bitumiczny 1,6 km) 6. Kielno-Warzno - Czeczewo dr. Nr 151017 ul. Czeczewska, ul. Gryfa Pomorskiego oraz podjazd ul. Polna w m. Warzno - 4,40 km – (odc. bitum. 4,1 km + 0,20 km). 7. Warzno – Karczemki dr. Nr 151017 ul. Starowiejska, odc. ul. Jeziornej, ul. Spacerowa- 3,40 km (odc. bitumiczny 3,40 km) 8. Kielno ul. Szkolna oraz odcinek ul. J. Tredera (odc. od oś. zdrowia do ul. Oliwskiej) - 0,90 km (odc. bitumiczny - 0,90 km) 9. Kielno ul. Jeziorna - 1,56 km (odcinek bitumiczny – 1,56 km) 10. Kielno ul. Spacerowa - 0,80 km (odcinek bitumiczny -0,80 km) 11. Karczemki ul. Tuchomska - 0,45 km (odcinek bitumiczny – 0,45 km) o łącznej długości - 27.38 km w tym o długości bitumicznej - 27.38 km Wymagany rodzaj i minimalna ilość sprzętu w Rejonie nr I: - piaskarka samochodowa z pługiem jednostronnym – szt. 1, przewidywana długość dróg do zwalczania śliskości w trakcie obowiązywania umowy – ok. 450 km - pługi ciężkie – szt. 1, czas pracy – 100 godz. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 2 –rejon nr II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 - rejon nr II obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne oraz chodniki odśnieżane w standardzie V: Sołectwo Koleczkowo i Kielno, droga gminna: nr 151014G ul. J. Tredera, ul. Jeziorna Kielno – Marchowo – Koleczkowo – 3,55 km na odcinku od Ośrodka Zdrowia w Kielnie do Koleczkowa (skrzyżowanie z ul. Szkolną w Kielnie do skrzyżowania z ul. Kamieńską w Koleczkowie) - razem długość dróg około 36 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie II: 1 pług ciężki, 1 pług ciężki + posypywarka ciągnikowa, 1 pług lekki - z piaskarką zawieszaną o masie całkowitej do 2,3 t do odśnieżania lub/i/ posypywania do chodników. Czas pracy pługa ciężkiego – 100 h. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu i posypywaniu - 150 h. Czas pracy 1 pługa lekki - z piaskarką 50 h W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 3 –rejon nr III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3. – rejon nr III obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane i zwalczanie śliskości w standardzie V: Sołectwo Bojano oraz drogi gminne: Bojano – Telewizja – 2,4 km, tj. ul. Na Dambnik, ul. Lesoki, Bojano – Wiczlino - 2,3 km, ul. Kruszyńskiego Koleczkowo – Bojano (ul Majora Bojana), Droga gminna (ul. P Hebla i Partyzantów Kaszubskich Razem długość wszystkich dróg - około 48 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie III: Pług ciężki 2 szt, posypywarka ciągnikowa 1 szt. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu i posypywaniu - 100 h. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu – 50 h. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz. 4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 4 –rejon nr IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4. – rejon nr IV obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwa: Dobrzewino, Karczemki i Warzno, Rębiska, Leśno oraz drogę gminną Rębiska – Leśno Razem długość dróg około 65 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie IV: pług ciężki, pług ciężki + posypywarka ciągnikowa Czas pracy pługa przy odśnieżaniu: 100 godz. Czas pracy ciągnika przy posypywaniu - 80 h W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej, a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 5 –rejon nr V |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5. – rejon nr V obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo : Kieleńska Huta, Kamień i Kowalewo. Razem długość dróg około – 48 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie V: pług ciężki szt. 2, czas pracy pługów – 150 godz. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 6 –rejon nr VI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6. – rejon nr VI obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo : Szemud, Grabowiec, Szemudzka Huta + chodniki w m. Szemud oraz Kamień • droga gminna Szemud – Grabowiec Nr 151008G ul Obrońców Szemuda oraz droga gminna Nr 151020G ul. Myśliwska – razem o długości 4 km. • Szemud ul. Szkolna 0,5km. • parkingi publiczne we wsi Szemud wraz z chodnikami we wsi Szemud i chodniki w m. Kamień oraz Przetoczyno. • pług lekki z piaskarką zawieszaną o masie całkowitej do 2,3 ton do odśnieżania i posypywania mieszanką żwiru i soli chodników i ulic oraz odśnieżania parkingów – szt. 1, • Zwalczanie śliskości na odcinkach bitumicznych w/w dróg oraz wskazanych drogach utwardzonych płytami YOMB Razem długość dróg około – 39,7 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie VI: pług ciężki, pług ciężki + posypywarka ciągnikowa, pług lekki 1 szt. + posypywarka ciągnikowa. Czas pracy sprzętu: - Czas pracy pługa ciężkiego przy odśnieżaniu – 100 godz. - Czas pracy pługa ciężkiego przy odśnieżaniu i posypywaniu - 150 godz. - Czas pracy pługa lekkiego przy odśnieżaniu - 40 godz. - Czas pracy pługa lekkiego przy odśnieżaniu i posypywaniu - 50 godz. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz. 4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 7 –rejon nr VII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7. – rejon nr VII obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo: Głazica, Częstkowo i Przetoczyno • droga gminna Nr 151007G Głazica - Przetoczyno tj. ul Bursztynowa o długości – 2,6 km • droga gminna Nr 151001G Częstkowo – Przetoczyno tj. w m. Przetoczyno ul Brukowa, w m. Częstkowo ul. Przetoczyńska • Zwalczanie śliskości na odcinkach bitumicznych w/w dróg oraz wskazanych drogach utwardzonych płytami YOMB Razem długość dróg około – 37,95 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie VII i czas pracy: pług ciężki szt 1 + posypywarka ciągnikowa. Czas pracy pługa ciężkiego przy odśnieżaniu – 100 godz. Czas pracy pługa ciężkiego przy odśnieżaniu i posypywaniu - 50 godz. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 8 –rejon nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 – rejon nr VIII obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo Donimierz razem długość dróg około – 40 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie VIII: pług ciężki szt. 1. Czas pracy – 80 godz. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 9 –rejon nr IX |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 – rejon nr IX obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwa: Łebieńska Huta, Jeleńska Huta, zwalczanie śliskości na drogach gminnych 151006G ul. Otalżyńska w Donimierzu oraz nr 151005G ul. Jeziorna. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie IX: 1 pług ciężki + posypywarka ciągnikowa Czas pracy przy odśnieżaniu – 100 h. Czas pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu - 150 h. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 10 –rejon nr X |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10– rejon nr X obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo Zęblewo w tym zwalczanie śliskości na drogach gminnych nr 151003G cały odcinek, 151031G odcinek 151004G od skrzyżowania do drogi wojewódzkiej nr 224. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie X: 1 pług ciężki + posypywarka ciągnikowa Czas pracy przy odśnieżaniu - 50 h. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu i posypywaniu - 150 km. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz. 4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 11 –rejon nr XI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część11 – rejon nr XI obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Będargowo, Łebno oraz drogi gminne nr 151026G tj. ul. Łączny Dół, nr 151004G tj. ul. Cegielnia, ul. Strażacka, nr 151029G tj. ul. Smażyńska oraz nr 151002G tj. ul. Głodowska, ul. Leśna, ul. Sosnowa Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie XI: pług ciężki Czas pracy pługa ciężkiego - 100 h. W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz. 4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2019/2020 część 12 –rejon nr XII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12. – rejon nr XII obejmujący chodniki i ciągi pieszo -rowerowe rowerowe na terenie wsi Bojano, Koleczkowo, Dobrzewino oraz Karczemki odśnieżane w standardzie V: o długości liczonej dwustronnie około 11 km, w m. Karczemki ul Tuchomska oraz ul. Spacerowa w m. Bojano, ul Warszawska 1 km, ul A. Majkowskiego Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie XII: - pług lekki z piaskarką zawieszaną o masie całkowitej do 2,3 do odśnieżania lub/i/ posypywania chodników Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu i posypywaniu - 80 h. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu – 40 h W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.00 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wysokość kary umownej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: