Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGnojnik
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-14
  • Numer ogłoszenia648010-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 648010-N-2018 z dnia 2018-11-14 r.

Urząd Gminy: Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Gnojnik  363 , 32864   Gnojnik, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 869 600, e-mail sekretariat@ug.gnojnik.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gnojnik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gnojnik.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik
Numer referencyjny: RIiD.271.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka). Zamawiający wymaga od Oferenta posiadania minimum czterech ciągników rolniczych o mocy nie mniejszej niż 80 KM o napędzie na dwie osie z pługiem zawieszanym czołowo o szerokości od 2,0 do 3,5 m przygotowanym do odśnieżania oraz urządzenia przygotowanego do posypki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odśnieżania i posypki samochodami ciężarowymi. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy stalowe na koła, linki i haki holownicze, łopaty śniegowe oraz odpowiednio oznakowany i oświetlony zgodnie z przepisami ruchu drogowego. W sytuacji gdy Oferent składa ofertę na jedną część zamówienia lub więcej musi wykazać, że dysponuje odpowiednią ilością sprzętu: - jedna część zamówienia – 1 ciągnik z lemieszem + 1 posypnik, - dwie części zamówienia – 2 ciągniki z lemieszem + 1 posypnik, - trzy części zamówienia – 3 ciągniki z lemieszem + 2 posypnik - cztery części zamówienia – 4 ciągniki z lemieszem + 2 posypniki - pięć części zamówienia – 4 ciągniki z lemieszem + 3 posypniki Operatorzy muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje na prowadzenie w/w sprzętu oraz być wyposażeni w telefony komórkowe, których numery zostaną przekazane zamawiającemu w dniu podpisania umowy. W przypadku skrajnie złych warunków pogodowych (zawieje, zamiecie śnieżne) Oferent musi zagwarantować odśnieżanie sprzętem gąsienicowym lub innym (np. wirnikowym), a cenę wkalkulować w cenę odśnieżania 1 km użycie sprzętu gąsienicowego przez 70 godz. w ciągu sezonu. W razie konieczności użycia tego sprzętu na czas dłuższy rozliczenie nastąpi w drodze odrębnej umowy. Ponadto Oferent musi zagwarantować Zamawiającemu na jego polecenie użycie pługa z tzw. ostrym lemieszem do usuwania "naboju śnieżnego” w razie jego wystąpienia. Przyjmuje się dwukrotne użycie takiego sprzętu w ciągu jednego sezonu, co Oferent również musi wkalkulować w ostateczną cenę odśnieżania 1 km drogi. Posypka dróg przy zastosowaniu materiału: a) z białego piasku płukanego z dodatkiem soli w proporcji 3:1 czyli np.: 3 (trzy) tony piasku oraz 1 (jedna) tona soli. b) z białego piasku płukanego lub innego materiału uszorstniającego o frakcji do 8 mm bez dodatku soli. Zakazuje się stosowania żużla wielkopiecowego lub innego materiału stanowiącego odpad z produkcji do posypywania dróg. Materiał z podpunktu b) do uzgodnienia z Zamawiającym. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy oraz jego składowanie leży w gestii oferenta. Obowiązkowo należy wycenić oba punkty: a) oraz b) dotyczące posypki jak i odśnieżanie. Oferty nieposiadające pełnego zakresu wycen zostaną odrzucone. Do Zamawiającego należy wybór metody posypki a) lub b) oraz częstotliwość ich stosowania bądź zamienności. W/w sprzęt przeznaczony jest do wyłącznej dyspozycji dla zimowego utrzymania DRÓG GMINNYCH GMINY GNOJNIK. NIEDOPUSZCZALNE JEST PROWADZENIE NIM AKCJI ZIMOWEJ DLA INNYCH ZLECENIODAWCÓW JEDNOCZEŚNIE. W przypadku gdy Wykonawca ze względu nadzwyczaj trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji powinien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Meldunki o wykonanym odśnieżaniu i posypce oraz stanie dróg Wykonawca będzie składał codziennie w godzinach od 7:30 do 8:30 Zamawiającemu w formie pisemnej (papierowa lub pocztą elektroniczną) ewentualnie telefonicznie. Do Zamawiającego należy wybór formy składania meldunków. Za właściwe utrzymanie dróg oraz prawidłowe wykonanie zadania w okresie zimy uważane jest odśnieżanie minimum całego pasa jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczem do 0,5 m bez możliwości występowania luźnej warstwy śniegu oraz zasp. Na drogach o nawierzchni asfaltowej bądź betonowej lemiesz musi być opuszczony do samego spodu powodując efekt skrobania gumową częścią po powierzchni drogi. Zakazuje się prowadzenia akcji odśnieżania z uniesionym lemieszem pozostawiając luźną warstwę śniegu. W przypadku stwierdzenia źle wykonywanej lub źle wykonanej akcji odśnieżania Zamawiający nie wypłaci wynagrodzenia za wykonaną usługę oraz naliczy kary umowne. Posypkę należy prowadzić zgodnie z niniejszą specyfikacją, przyjmując minimum 3/4 odśnieżanej szerokości drogi za posypaną w założonym czasie. W przypadku niewykonania lub niewłaściwego prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg Zamawiający nie wypłaci wynagrodzenia za wykonaną usługę oraz naliczy kary umowne zgodnie z zapisami umowy. Miejsca posypki - zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik do siwz oraz: • zjazdy i podjazdy o pochyleniu powyżej 7 %, • dojazdy do skrzyżowań w odległości 50 m od osi skrzyżowania, • niebezpieczne zakręty, • miejsca na drogach o szczególnie ograniczonej widoczności, • dojazdy do szkół i przedszkoli oraz budynków użyteczności publicznej w odległości do 100 m, Realizacja odśnieżania oraz posypki : • na polecenie wójta lub osoby odpowiedzialnej za utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy Gnojnik, • bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 5 cm i nadal trwają intensywne opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy tylko odśnieżania). • bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy tylko posypki) Zamiar wyjazdu bez polecenia Wójta lub osoby odpowiedzialnej za utrzymanie dróg należy bezwzględnie zgłosić najkrócej na 30 minut PRZED wyjazdem. W przeciwnym przypadku Zamawiający NIE POKRYJE kosztów wyjazdu. Wójt lub osoba odpowiedzialna za utrzymanie dróg może w każdej chwili odwołać każdy wyjazd oraz akcję zimowego utrzymania dróg. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługuje żadne odszkodowanie a rozliczenie nastąpi zgodnie z ilością wykonanych prac do momentu odwołania. Zamawiający określa ilość obwodów oraz ilość dróg w obwodach do każdorazowego wyjazdu. Zamawiający może zlecić jednostkowe drogi z każdego obwodu do zimowego utrzymania dróg. Określana w ofercie cena ma się odnosić do jednego kilometra utrzymywanej drogi podana łącznie z podatkiem VAT. • cena za 1 km odśnieżania (w cenie ma być wkalkulowane 70 godz. sprzętu gąsienicowego) + użycie pługa z lemieszem stalowym oraz odśnieżanie parkingów podane w m2, • cena za 1 km posypki piaskiem i solą w proporcji opisanej powyżej. • cena za 1 km posypki z białego piasku płukanego lub innego materiału uszorstniającego bez dodatku soli Zużycie materiału do posypki na 1 km posypywanej powierzchni drogi przy jednorazowej posypce nie może być mniejsza od 1,5 tony. Czas wykonywania usługi : • odśnieżania dróg gminnych - do 4 godzin od chwili wydania polecenia lub wystąpienia zjawiska, • posypka do godziny 7:00 rano w przypadku wystąpienia gołoledzi nocą lub do 6 godzin po wystąpieniu zjawiska w ciągu dnia. • w przypadku nadzwyczajnych opadów śniegu, oraz zawiei i zamieci śnieżnych prowadzących do użycia ciężkiego sprzętu dopuszcza się nieprzejezdność dróg trwającą nie dłużej niż 12 godziny od chwili ustania zjawiska. Rozliczenie - potwierdzenie ilości odśnieżanych, posypanych kilometrów dróg za dany dzień wykonywania usługi ma się odbyć w dniu następnym a w przypadku dni wolnych od pracy Urzędu Gminy w pierwszym dniu roboczym u osoby odpowiedzialnej za utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy na podstawie wykazu dróg stanowiącego załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. Nazwy dróg oraz ich długości do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu zimowego utrzymania o dodatkowe drogi nie wyszczególnione w w/w załączniku w zależności od potrzeb i panujących warunków pogodowych. Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy. Rachunek po zatwierdzeniu przez osobę odpowiedzialną za utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy zostanie wypłacony w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Po okresie zimowym Wykonawca ma bezwzględny obowiązek posprzątania dróg na całej długości i szerokości objętej zimowym utrzymaniem oraz wywóz pozostałości w miejsce wcześniej przez siebie zabezpieczone. Wykonawca rozpocznie sprzątanie nie później niż do 3 (trzech) dni od pisemnego wezwania Zamawiającego do rozpoczęcia prac (poczta tradycyjna lub fax). Wykonawca powinien dokonać prac porządkowych w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia prac we wszystkich obwodach jednocześnie. Wykonawca najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem prac porządkowych musi przełożyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram prac porządkowych z rozbiciem na obwody, w którym zawarte będą następujące informacje: nazwa obwodu, termin rozpoczęcia prac, miejsce rozpoczęcia prac, osoba odpowiedzialna za prowadzenie prac porządkowych. Przez posprzątanie należy rozumieć zamiecenie, zebranie oraz odwóz pozostałości w miejsce składowania. Zakazuje się zamiecenia pozostałości na pobocze lub do rowu. Wszelkie materiały oraz sprzęt potrzebny do wykonania prac sprzątających jak i zapewnienie wywozu oraz składowania pozostałości po posypce Wykonawca powinien wkalkulować w cenę 1 km posypki. Na odcinkach zimowego utrzymania dróg, na których są wybudowane chodniki Wykonawca ma bezwzględny obowiązek dokładnego wyczyszczenia studzienek osadników drogowych krat ściekowych. Należność za wykonane prace wykonawca musi wkalkulować w cenę 1 km zimowego utrzymania. W przypadku niezłożenia harmonogramu w wyznaczonym terminie i stwierdzenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac porządkowych Zamawiający naliczy kary umowne związane z uporządkowaniem dróg po okresie zimowym określone w umowie za całość zakresu prac. Po zakończeniu prac porządkowych Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zakończeniu prac. Zamawiający wyznaczy komisję do weryfikacji wykonanych prac porządkowych. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania prac, Zamawiający naliczy kary umowne.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka). Zamawiający wymaga od Oferenta posiadania minimum czterech ciągników rolniczych o mocy nie mniejszej niż 80 KM o napędzie na dwie osie z pługiem zawieszanym czołowo o szerokości od 2,0 do 3,5 m przygotowanym do odśnieżania oraz urządzenia przygotowanego do posypki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odśnieżania i posypki samochodami ciężarowymi. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy stalowe na koła, linki i haki holownicze, łopaty śniegowe oraz odpowiednio oznakowany i oświetlony zgodnie z przepisami ruchu drogowego. W sytuacji gdy Oferent składa ofertę na jedną część zamówienia lub więcej musi wykazać, że dysponuje odpowiednią ilością sprzętu: - jedna część zamówienia – 1 ciągnik z lemieszem + 1 posypnik, - dwie części zamówienia – 2 ciągniki z lemieszem + 1 posypnik, - trzy części zamówienia – 3 ciągniki z lemieszem + 2 posypnik - cztery części zamówienia – 4 ciągniki z lemieszem + 2 posypniki - pięć części zamówienia – 4 ciągniki z lemieszem + 3 posypniki Operatorzy muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje na prowadzenie w/w sprzętu oraz być wyposażeni w telefony komórkowe, których numery zostaną przekazane zamawiającemu w dniu podpisania umowy. W przypadku skrajnie złych warunków pogodowych (zawieje, zamiecie śnieżne) Oferent musi zagwarantować odśnieżanie sprzętem gąsienicowym lub innym (np. wirnikowym), a cenę wkalkulować w cenę odśnieżania 1 km użycie sprzętu gąsienicowego przez 70 godz. w ciągu sezonu. W razie konieczności użycia tego sprzętu na czas dłuższy rozliczenie nastąpi w drodze odrębnej umowy. Ponadto Oferent musi zagwarantować Zamawiającemu na jego polecenie użycie pługa z tzw. ostrym lemieszem do usuwania "naboju śnieżnego” w razie jego wystąpienia. Przyjmuje się dwukrotne użycie takiego sprzętu w ciągu jednego sezonu, co Oferent również musi wkalkulować w ostateczną cenę odśnieżania 1 km drogi. Posypka dróg przy zastosowaniu materiału: a) z białego piasku płukanego z dodatkiem soli w proporcji 3:1 czyli np.: 3 (trzy) tony piasku oraz 1 (jedna) tona soli. b) z białego piasku płukanego lub innego materiału uszorstniającego o frakcji do 8 mm bez dodatku soli. Zakazuje się stosowania żużla wielkopiecowego lub innego materiału stanowiącego odpad z produkcji do posypywania dróg. Materiał z podpunktu b) do uzgodnienia z Zamawiającym. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy oraz jego składowanie leży w gestii oferenta. Obowiązkowo należy wycenić oba punkty: a) oraz b) dotyczące posypki jak i odśnieżanie. Oferty nieposiadające pełnego zakresu wycen zostaną odrzucone. Do Zamawiającego należy wybór metody posypki a) lub b) oraz częstotliwość ich stosowania bądź zamienności. W/w sprzęt przeznaczony jest do wyłącznej dyspozycji dla zimowego utrzymania DRÓG GMINNYCH GMINY GNOJNIK. NIEDOPUSZCZALNE JEST PROWADZENIE NIM AKCJI ZIMOWEJ DLA INNYCH ZLECENIODAWCÓW JEDNOCZEŚNIE. W przypadku gdy Wykonawca ze względu nadzwyczaj trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji powinien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Meldunki o wykonanym odśnieżaniu i posypce oraz stanie dróg Wykonawca będzie składał codziennie w godzinach od 7:30 do 8:30 Zamawiającemu w formie pisemnej (papierowa lub pocztą elektroniczną) ewentualnie telefonicznie. Do Zamawiającego należy wybór formy składania meldunków. Za właściwe utrzymanie dróg oraz prawidłowe wykonanie zadania w okresie zimy uważane jest odśnieżanie minimum całego pasa jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczem do 0,5 m bez możliwości występowania luźnej warstwy śniegu oraz zasp. Na drogach o nawierzchni asfaltowej bądź betonowej lemiesz musi być opuszczony do samego spodu powodując efekt skrobania gumową częścią po powierzchni drogi. Zakazuje się prowadzenia akcji odśnieżania z uniesionym lemieszem pozostawiając luźną warstwę śniegu. W przypadku stwierdzenia źle wykonywanej lub źle wykonanej akcji odśnieżania Zamawiający nie wypłaci wynagrodzenia za wykonaną usługę oraz naliczy kary umowne. Posypkę należy prowadzić zgodnie z niniejszą specyfikacją, przyjmując minimum 3/4 odśnieżanej szerokości drogi za posypaną w założonym czasie. W przypadku niewykonania lub niewłaściwego prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg Zamawiający nie wypłaci wynagrodzenia za wykonaną usługę oraz naliczy kary umowne zgodnie z zapisami umowy. Miejsca posypki - zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik do siwz oraz: • zjazdy i podjazdy o pochyleniu powyżej 7 %, • dojazdy do skrzyżowań w odległości 50 m od osi skrzyżowania, • niebezpieczne zakręty, • miejsca na drogach o szczególnie ograniczonej widoczności, • dojazdy do szkół i przedszkoli oraz budynków użyteczności publicznej w odległości do 100 m, Realizacja odśnieżania oraz posypki : • na polecenie wójta lub osoby odpowiedzialnej za utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy Gnojnik, • bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 5 cm i nadal trwają intensywne opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy tylko odśnieżania). • bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy tylko posypki) Zamiar wyjazdu bez polecenia Wójta lub osoby odpowiedzialnej za utrzymanie dróg należy bezwzględnie zgłosić najkrócej na 30 minut PRZED wyjazdem. W przeciwnym przypadku Zamawiający NIE POKRYJE kosztów wyjazdu. Wójt lub osoba odpowiedzialna za utrzymanie dróg może w każdej chwili odwołać każdy wyjazd oraz akcję zimowego utrzymania dróg. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługuje żadne odszkodowanie a rozliczenie nastąpi zgodnie z ilością wykonanych prac do momentu odwołania. Zamawiający określa ilość obwodów oraz ilość dróg w obwodach do każdorazowego wyjazdu. Zamawiający może zlecić jednostkowe drogi z każdego obwodu do zimowego utrzymania dróg. Określana w ofercie cena ma się odnosić do jednego kilometra utrzymywanej drogi podana łącznie z podatkiem VAT. • cena za 1 km odśnieżania (w cenie ma być wkalkulowane 70 godz. sprzętu gąsienicowego) + użycie pługa z lemieszem stalowym oraz odśnieżanie parkingów podane w m2, • cena za 1 km posypki piaskiem i solą w proporcji opisanej powyżej. • cena za 1 km posypki z białego piasku płukanego lub innego materiału uszorstniającego bez dodatku soli Zużycie materiału do posypki na 1 km posypywanej powierzchni drogi przy jednorazowej posypce nie może być mniejsza od 1,5 tony. Czas wykonywania usługi : • odśnieżania dróg gminnych - do 4 godzin od chwili wydania polecenia lub wystąpienia zjawiska, • posypka do godziny 7:00 rano w przypadku wystąpienia gołoledzi nocą lub do 6 godzin po wystąpieniu zjawiska w ciągu dnia. • w przypadku nadzwyczajnych opadów śniegu, oraz zawiei i zamieci śnieżnych prowadzących do użycia ciężkiego sprzętu dopuszcza się nieprzejezdność dróg trwającą nie dłużej niż 12 godziny od chwili ustania zjawiska. Rozliczenie - potwierdzenie ilości odśnieżanych, posypanych kilometrów dróg za dany dzień wykonywania usługi ma się odbyć w dniu następnym a w przypadku dni wolnych od pracy Urzędu Gminy w pierwszym dniu roboczym u osoby odpowiedzialnej za utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy na podstawie wykazu dróg stanowiącego załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. Nazwy dróg oraz ich długości do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu zimowego utrzymania o dodatkowe drogi nie wyszczególnione w w/w załączniku w zależności od potrzeb i panujących warunków pogodowych. Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy. Rachunek po zatwierdzeniu przez osobę odpowiedzialną za utrzymanie dróg w Urzędzie Gminy zostanie wypłacony w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Po okresie zimowym Wykonawca ma bezwzględny obowiązek posprzątania dróg na całej długości i szerokości objętej zimowym utrzymaniem oraz wywóz pozostałości w miejsce wcześniej przez siebie zabezpieczone. Wykonawca rozpocznie sprzątanie nie później niż do 3 (trzech) dni od pisemnego wezwania Zamawiającego do rozpoczęcia prac (poczta tradycyjna lub fax). Wykonawca powinien dokonać prac porządkowych w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia prac we wszystkich obwodach jednocześnie. Wykonawca najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem prac porządkowych musi przełożyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram prac porządkowych z rozbiciem na obwody, w którym zawarte będą następujące informacje: nazwa obwodu, termin rozpoczęcia prac, miejsce rozpoczęcia prac, osoba odpowiedzialna za prowadzenie prac porządkowych. Przez posprzątanie należy rozumieć zamiecenie, zebranie oraz odwóz pozostałości w miejsce składowania. Zakazuje się zamiecenia pozostałości na pobocze lub do rowu. Wszelkie materiały oraz sprzęt potrzebny do wykonania prac sprzątających jak i zapewnienie wywozu oraz składowania pozostałości po posypce Wykonawca powinien wkalkulować w cenę 1 km posypki. Na odcinkach zimowego utrzymania dróg, na których są wybudowane chodniki Wykonawca ma bezwzględny obowiązek dokładnego wyczyszczenia studzienek osadników drogowych krat ściekowych. Należność za wykonane prace wykonawca musi wkalkulować w cenę 1 km zimowego utrzymania. W przypadku niezłożenia harmonogramu w wyznaczonym terminie i stwierdzenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac porządkowych Zamawiający naliczy kary umowne związane z uporządkowaniem dróg po okresie zimowym określone w umowie za całość zakresu prac. Po zakończeniu prac porządkowych Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zakończeniu prac. Zamawiający wyznaczy komisję do weryfikacji wykonanych prac porządkowych. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania prac, Zamawiający naliczy kary umowne.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-05-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że: 1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka) na kwotę minimum 100 tys. zł oraz załączy dowody, określające czy roboty te zostały wykonane i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usług
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 2. Pełnomocnictwo. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość podjęcia działań 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
22.1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 22.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie 3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. 4) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową wystąpieniem wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego zmianą umowy określoną w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 pzp ( po spełnieniu przesłanek) a wpływających na termin wykonania robót. 6) wprowadzeniu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Warunki zmiany: Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Obręb Gnojnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik- Obręb Gnojnik Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość podjęcia działań 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Obręb Gosprzydowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik- Obręb Gosprzydowa Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość podjęcia działań 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Obręb Biesiadki, Żerków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik- Obręb Biesiadki, Żerków Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość podjęcia działń 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Obręb Lewniowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik- Obręb Lewniowa Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość podjęcia działań 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Obręb Uszew, Zawada Uszewska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Gnojnik- Obręb Uszew, Zawada Uszewska Zimowe utrzymanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypka).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość podjęcia działań 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym. 3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI