Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKomańcza
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Komańcza
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-14
  • Numer ogłoszenia647918-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 647918-N-2018 z dnia 2018-11-14 r.

Gmina Komańcza: Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komańcza, krajowy numer identyfikacyjny 37044075500000, ul. Komańcza  166 , 38543   Komańcza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 46 77 035, e-mail urzad@komancza.pl, faks 13 46 77 035.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.komancza.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
faxem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Komańczy, 38-543 Komańcza 166 pok.nr 9 sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019
Numer referencyjny: Wp.271-7/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem. Szczegółowy opis zakresu objętego zimowym utrzymaniem określa załącznik Nr.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu realizacji usług oraz sposobu ich koordynacji : 1. Usługi zimowego utrzymania należy wykonać we wczesnych godzinach rannych jeżeli warstwa świeżo spadłego śniegu przekroczy 8cm. Drogi i chodniki muszą być odśnieżone i posypane w zakresie określonym w zestawieniu do godz. 7.00 . 2. Odśnieżanie nie powinno być wykonywane częściej niż 1 raz dziennie, chyba że wystąpią intensywne opady lub zawieje i zamiecie w ciągu dnia. Wówczas drugie odśnieżanie należy uzgodnić z osobą odpowiedzialną za koordynację odśnieżania wskazaną w umowie na świadczenie usług. 3. W przypadku wystąpienia gołoledzi (bez opadów śniegu) usługi zwalczania gołoledzi będą po uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za koordynację odśnieżania wskazaną w umowie na świadczenie usług. Usługi zwalczania gołoledzi oraz zlecone inne usługi nie objęte zakresem tego zadania będą rozliczane wg stawek godzinowych 4. Materiał do posypywania dostarczy Zamawiający na miejsce (plac) wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zabezpieczyć dostarczony materiał przed warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu 14 dni wcześniej zapotrzebowanie na kolejną dostawę materiału do posypywania. 5.Wykonawca usług utrzymania zimowego dróg, usługi będzie wykonywał sprzętem dopuszczonym do ruchu po drogach publicznych i sprawnym technicznie. Na sprzęcie będą zamontowane światła ostrzegawcze (kolor żółty) pulsujące, ostrzegające, że na drodze pracuje maszyna. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania bezpieczeństwa w ruchu drogowym w czasie wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim jak i za uszkodzenie mienia ruchomego i nieruchomego

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: zgodnie z przepisami ustawy pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek wskazany w pkt 3 za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimalną ilością sprzętu do wykonywania odśnieżania każdego z obszarów tj. co najmniej jednym pojazdem mechanicznym z pługiem. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadania Wykonawca powinien dysponować odpowiednio większą ilością sprzętu np. dla dwóch obszarów dwoma jednostkami sprzętu do odśnieżania
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 PZP, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP, 3) oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej do art. 26 ust. 2d ustawy pzp, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz pojazdów do realizacji zamówienia potwierdzających prawo do dysponowania przez Wykonawcę minimum 1 pojazdem mechanicznym z pługiem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- formularz ofertowy wraz załącznikami - parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje w uzasadnionych przypadkach możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. 2.Zmiany nie mogą powodować zwiększenia zakresu świadczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności: a) na skutek okoliczności których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) wystąpienia innych okoliczności, które utrudniają lub uniemożliwiają realizację usług, c) za które nie odpowiada żadna ze stron, d) z powodu siły wyższej, e) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego, lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Ewentualne zmiany zostaną wprowadzone w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wisłok Wielki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie I. Wisłok Wielki 1. Droga do Szkoły Podstawowej i parking szkolny 2. Droga wiejska odcinek nowy przed mostem 3. Droga gminna 117307R 4. Droga obok „MARWI” 5. Droga od tzw krzyżówki do szlabanu leśnego 6. Droga za mostem na 897 w prawo 7. Droga w byłym PGR do budynków mieszkalnych 8. Droga do kościoła i cmentarza + parking R a z e m: Drogi-3570,parking-300m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Czystogarb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr II. Czystogarb 1. Droga wiejska w Czystogarbie 2. Droga dojazdowa do świetlicy wiejskiej 3. Odcinek w stronę budynków leśnych 4. Drogi na osiedlu byłego PGR-u w Czystogarbie R a z e m: Drogi -1900 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Komańcza I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr III. Komańcza I 1. Droga do Szkoły Podstawowej + parkingi przy szkole) 2. Wjazd + plac przy remizie OSP Komańcza 3. Parkingi przy UG w Komańczy, przy GOZ 4. Weterynaria +garaż, 5. Droga do cerkwi(prawosławnej) i cmentarza z parkingiem/ 6. Droga za rzeką Barbarką (odcinek z i za brodem z płyt)+ kładka betonowa 7. Droga za szkołą 8. Droga do mostu na 897 9. Droga asfal. przy Barabarce + dojazdy poprzeczne do 897 10. Droga za Barbarką + kładka stalowo drewniana 11. Droga na "Wietnam" z chodnikiem,. 12. Drogi wew. lewa strona od 897 13. Droga dzialka 278/7 (przed WOP) R a z e m: Drogi-4.585 mb, 3 parkingi-1200m2, kładki 2szt -70mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Komańcza II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr IV. Komańcza II 1. Droga do klasztoru + droga obok schroniska PTTK 2. Droga gminna od kładki pieszej /+ kładka/ na letnisku do drogi wojewódzkiej i boczne dojazdy 3. Droga w stronę lasu od gminnej drogi 117305 i droga żwirowa od mostu 4. Droga poniżej GS "SCH" oraz przez GS "SCH" 5. Droga od kościoła do mostu i objazd w kierunku restauracji, oraz boczne w lewo przed i za mostem 6. Droga na „Szarówkę” 7. Droga na Paniówkę 8. Parking przy "Wandzie" 9. Plac targowy przy GS /1 x w tygodniu 10. Droga do mały wiadukt R a z e m: Drogi-5960mb, kładka-25mb, parking i plac targowy -2100m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Rzepedź "Wieś"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr V. Rzepedź wieś 1. Droga gminna w Rzepedzi wsi 117301 R 2. Droga gminna do budynków za „ OW Suliła”: 3. Droga z płyt betonowych 4 Droga obok kościoła i do cmentarza asf. 5. Droga żwirowa do cmentarza komunalnego 6. Miejsca postojowe k.cmentarza 7. Parkingi asfaltowe k. koscioła (przy 892) R a z e m: Drogi - 5.450mb, parkingi 2000 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Osiedle Rzepedź
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem Zadanie Nr VI. Rzepedź Osiedle 1. Droga i parking przy Zespole Szkół w Rzepedzi 2. Droga i parking przy ROK Rzepedź 3. Drogi wewnętrzne gminy na Osiedlu A i B,” na Zil”+parking 4. Droga na b. przedszkole +parking 5. Parkingi i drogi na os.”C” oraz do kotłowni na os."C" 6. Drogi dwie do garaży nad Osławicą 7. Droga Jawornik R a z e m: Drogi-3230mb, 5 parkingów-1050m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Turzańsk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr VII. Turzańsk 1. Drogi asfalt. na "Kubie", 2. Droga asfaltowa wewnętrzna 3. Droga do cerkwii i cmentarza+parking k.cerkwii 4. Droga żwirowa przez I mostek 5. Nawrót autobusu szkolnego 6. Droga za potok w prawo 7. Droga za klubem w lewo+ parking przy klubie 8. Droga tłuczniowa w prawo (na końcu wsi) 9. Droga wewnętrzna działka nr 178/10 R a z e m: Drogi-2360 mb, parking 200 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Szczawne b. PGR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr VIII. Szczawne b.PGR 1. Drogi do bloku b. dyrekcji w Szczawnym PGR+ droga k. stacji benzynowej 2. Droga przed torami 3. Droga do cerkwi R a z e m: Drogi-850mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Szczawne-Kulaszne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr IX. Szczawne-Kulaszne 1. Droga od lasu do kościoła + łącznik asfaltowy 2. Droga od 892 do kładki na Osławie/+ kładka,+ parkingi k. cerkwii i kościoła, 3. Droga pod górę w prawo od drogi asfaltowej wiejskiej 4. Droga do Agencji Nieruch. Rolnych, + k.budynków do 889 5. Drogi osiedlowe na tzw. "krzyżówce" 6. Parking Ośrodek Kultury Szczawne 7. Droga za tory kolejowe + droga (dz,111) 8. Droga za leśniczówką + droga (dz.272/7) 9. Droga działka nr 134/33 (oczyszczalnia) R a z e m: Drogi-5940mb, 2 parkingi- 1050m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Nowy Łupków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie X. Nowy Łupków 1. Drogi na osiedlu obok ronda - wjazd do garażu „VW -busa" 2. Drogi wjazdowe do tzw. "nowych bloków" + blok b.SG 3. Parking obok kościoła;+ droga dojazdowa do budynków b. "kolejki" 4. Droga za torami do bud. „Kimadło” 5. Parking + dojście przy Szkole .Podstawowej. 6. Droga żwirowa kier. Smolnik i do Zakładu Karnego 7. Od ronda w kier. Os. ZK (odcinek asfaltowy) 8. Droga N. Łupków – Łupków PKP żwirowa(od os. ZK do stacji PKP w St. Łupkowie), + do nowego gosp. i w lewo R a z e m Drogi- 9160mb, parkingi-300m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cen 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Smolnik- Mików
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XI. Smolnik- Mików 1. Droga /od drogi 897 do końca wsi/Mików, + do kościoła w Smolniku, do „Zagrody Chryszczata R a z e m: Drogi – 6.900mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Radoszyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XII. Radoszyce 1. Droga w Radoszycach + nawrot autobusu szkolnego; -droga żwirowa, ,droga do cerkwii R a z e m: Drogi- 2400mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Osławica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XIII. Osławica 1. Droga w Osławicy do "Wojtasiówki" /pętla ok. 600 m/ 2. Droga dojazdowa do bloku w Osławicy odcinek (ok.250 m) 3. Droga były budynek PKP R a z e m: Drogi – 1100mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Wola Michowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XIV. Wola Michowa 1. Droga za „Kirą”, kościołem,i na Małą Wolę, Maniów R a z e m: Drogi – 2250mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Wysoczany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XV. Wysoczany 1. Droga do i przez osiedle byłego PGR w Wysoczanach 2. Droga + nawrotka dla Autobusów szkolnych R a z e m.: Drogi -1300m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktur 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Dam pracę dla tynkarzy, brygady tynkarskiej lub samodzielnych fachowców - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dam pracę dla tynkarzy, brygady tynkarskiej lub samodzielnych fachowców. Praca na domkach, szeregówkach, lub większych inwestycjach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI