IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktury |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje w uzasadnionych przypadkach możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. 2.Zmiany nie mogą powodować zwiększenia zakresu świadczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności: a) na skutek okoliczności których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) wystąpienia innych okoliczności, które utrudniają lub uniemożliwiają realizację usług, c) za które nie odpowiada żadna ze stron, d) z powodu siły wyższej, e) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego, lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Ewentualne zmiany zostaną wprowadzone w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wisłok Wielki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie I. Wisłok Wielki 1. Droga do Szkoły Podstawowej i parking szkolny 2. Droga wiejska odcinek nowy przed mostem 3. Droga gminna 117307R 4. Droga obok „MARWI” 5. Droga od tzw krzyżówki do szlabanu leśnego 6. Droga za mostem na 897 w prawo 7. Droga w byłym PGR do budynków mieszkalnych 8. Droga do kościoła i cmentarza + parking R a z e m: Drogi-3570,parking-300m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Czystogarb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr II. Czystogarb 1. Droga wiejska w Czystogarbie 2. Droga dojazdowa do świetlicy wiejskiej 3. Odcinek w stronę budynków leśnych 4. Drogi na osiedlu byłego PGR-u w Czystogarbie R a z e m: Drogi -1900 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Komańcza I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr III. Komańcza I 1. Droga do Szkoły Podstawowej + parkingi przy szkole) 2. Wjazd + plac przy remizie OSP Komańcza 3. Parkingi przy UG w Komańczy, przy GOZ 4. Weterynaria +garaż, 5. Droga do cerkwi(prawosławnej) i cmentarza z parkingiem/ 6. Droga za rzeką Barbarką (odcinek z i za brodem z płyt)+ kładka betonowa 7. Droga za szkołą 8. Droga do mostu na 897 9. Droga asfal. przy Barabarce + dojazdy poprzeczne do 897 10. Droga za Barbarką + kładka stalowo drewniana 11. Droga na "Wietnam" z chodnikiem,. 12. Drogi wew. lewa strona od 897 13. Droga dzialka 278/7 (przed WOP) R a z e m: Drogi-4.585 mb, 3 parkingi-1200m2, kładki 2szt -70mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Komańcza II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr IV. Komańcza II 1. Droga do klasztoru + droga obok schroniska PTTK 2. Droga gminna od kładki pieszej /+ kładka/ na letnisku do drogi wojewódzkiej i boczne dojazdy 3. Droga w stronę lasu od gminnej drogi 117305 i droga żwirowa od mostu 4. Droga poniżej GS "SCH" oraz przez GS "SCH" 5. Droga od kościoła do mostu i objazd w kierunku restauracji, oraz boczne w lewo przed i za mostem 6. Droga na „Szarówkę” 7. Droga na Paniówkę 8. Parking przy "Wandzie" 9. Plac targowy przy GS /1 x w tygodniu 10. Droga do mały wiadukt R a z e m: Drogi-5960mb, kładka-25mb, parking i plac targowy -2100m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Rzepedź "Wieś" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr V. Rzepedź wieś 1. Droga gminna w Rzepedzi wsi 117301 R 2. Droga gminna do budynków za „ OW Suliła”: 3. Droga z płyt betonowych 4 Droga obok kościoła i do cmentarza asf. 5. Droga żwirowa do cmentarza komunalnego 6. Miejsca postojowe k.cmentarza 7. Parkingi asfaltowe k. koscioła (przy 892) R a z e m: Drogi - 5.450mb, parkingi 2000 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Osiedle Rzepedź |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem Zadanie Nr VI. Rzepedź Osiedle 1. Droga i parking przy Zespole Szkół w Rzepedzi 2. Droga i parking przy ROK Rzepedź 3. Drogi wewnętrzne gminy na Osiedlu A i B,” na Zil”+parking 4. Droga na b. przedszkole +parking 5. Parkingi i drogi na os.”C” oraz do kotłowni na os."C" 6. Drogi dwie do garaży nad Osławicą 7. Droga Jawornik R a z e m: Drogi-3230mb, 5 parkingów-1050m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Turzańsk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr VII. Turzańsk 1. Drogi asfalt. na "Kubie", 2. Droga asfaltowa wewnętrzna 3. Droga do cerkwii i cmentarza+parking k.cerkwii 4. Droga żwirowa przez I mostek 5. Nawrót autobusu szkolnego 6. Droga za potok w prawo 7. Droga za klubem w lewo+ parking przy klubie 8. Droga tłuczniowa w prawo (na końcu wsi) 9. Droga wewnętrzna działka nr 178/10 R a z e m: Drogi-2360 mb, parking 200 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Szczawne b. PGR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr VIII. Szczawne b.PGR 1. Drogi do bloku b. dyrekcji w Szczawnym PGR+ droga k. stacji benzynowej 2. Droga przed torami 3. Droga do cerkwi R a z e m: Drogi-850mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Szczawne-Kulaszne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie Nr IX. Szczawne-Kulaszne 1. Droga od lasu do kościoła + łącznik asfaltowy 2. Droga od 892 do kładki na Osławie/+ kładka,+ parkingi k. cerkwii i kościoła, 3. Droga pod górę w prawo od drogi asfaltowej wiejskiej 4. Droga do Agencji Nieruch. Rolnych, + k.budynków do 889 5. Drogi osiedlowe na tzw. "krzyżówce" 6. Parking Ośrodek Kultury Szczawne 7. Droga za tory kolejowe + droga (dz,111) 8. Droga za leśniczówką + droga (dz.272/7) 9. Droga działka nr 134/33 (oczyszczalnia) R a z e m: Drogi-5940mb, 2 parkingi- 1050m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Nowy Łupków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie X. Nowy Łupków 1. Drogi na osiedlu obok ronda - wjazd do garażu „VW -busa" 2. Drogi wjazdowe do tzw. "nowych bloków" + blok b.SG 3. Parking obok kościoła;+ droga dojazdowa do budynków b. "kolejki" 4. Droga za torami do bud. „Kimadło” 5. Parking + dojście przy Szkole .Podstawowej. 6. Droga żwirowa kier. Smolnik i do Zakładu Karnego 7. Od ronda w kier. Os. ZK (odcinek asfaltowy) 8. Droga N. Łupków – Łupków PKP żwirowa(od os. ZK do stacji PKP w St. Łupkowie), + do nowego gosp. i w lewo R a z e m Drogi- 9160mb, parkingi-300m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cen |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Smolnik- Mików |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XI. Smolnik- Mików 1. Droga /od drogi 897 do końca wsi/Mików, + do kościoła w Smolniku, do „Zagrody Chryszczata R a z e m: Drogi – 6.900mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Radoszyce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XII. Radoszyce 1. Droga w Radoszycach + nawrot autobusu szkolnego; -droga żwirowa, ,droga do cerkwii R a z e m: Drogi- 2400mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Osławica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XIII. Osławica 1. Droga w Osławicy do "Wojtasiówki" /pętla ok. 600 m/ 2. Droga dojazdowa do bloku w Osławicy odcinek (ok.250 m) 3. Droga były budynek PKP R a z e m: Drogi – 1100mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wola Michowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XIV. Wola Michowa 1. Droga za „Kirą”, kościołem,i na Małą Wolę, Maniów R a z e m: Drogi – 2250mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wysoczany |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia należy wykonać usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonie zimowym 2018/2019. Zakres objęty zimowym utrzymaniem : Zadanie XV. Wysoczany 1. Droga do i przez osiedle byłego PGR w Wysoczanach 2. Droga + nawrotka dla Autobusów szkolnych R a z e m.: Drogi -1300m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin płatności faktur |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: