Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraśnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyMIASTO KRAŚNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022492
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81)8251540

1.5.8.) Numer faksu: (81)8252709

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-085b7312-8ca7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011384/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata Urząd Miasta Kraśnik, identyfikator adresata: /UMKrasnik/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej adres email Zamawiającego zp@krasnik.eu. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) - https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania w miniPortalu (UWAGA - podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zp@krasnik.eu.9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik.2. Zamówienie obejmuje:1) Usługi objęte wynagrodzeniem powykonawczym: a) pozimowe oczyszczanie dróg 1 x – 13,659 km,b) oczyszczenie nawierzchni drogi 6 x – 13,659 km,c) koszenie trawników 6 x – 25 484 m22) Usługi objęte wynagrodzeniem ryczałtowym: a) sprzątanie pasa drogowego w miarę potrzeb (grabienie liści, zbieranie gałęzi i innych odpadów),b) opróżnianie koszy na nieczystości stałe minimum 2 razy w tygodniu, c) oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych minimum 2 razy w trakcie trwania umowy, 3. Określa się następujące standardy wykonania prac, o których mowa w ust. 2:1) Pozimowe oczyszczanie dróg: a) mechaniczne usunięcie z powierzchni jezdni na szerokości minimum 1 mb. od każdej z dwóch krawędzi jezdni z zanieczyszczeń takich jak kurz, piasek, błoto, odrosty roślinne, odpady (tj. odpady pozostawione przez użytkowników drogi oraz naniesione przez koła pojazdów i wiatr), gwarantując uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni wraz z ciekami przy krawężnikach, wpustami kanalizacji deszczowej, zatokami przystankowymi, pasami rowerowymi, parkingami, pasami zwalniającymi oraz przy powierzchniach wyniesionych przy przejściach dla pieszych, b) usunięcie zanieczyszczeń z jezdni ręcznie jeżeli nie jest możliwe mechaniczne wykończenie prac, c) dokładne oczyszczenie krawężników, opaski jezdni, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (powierzchni wyniesionych przy przejściach dla pieszych, powierzchni wyłączonych z ruchu – azyli itp.) z zarastającej darni, chwastów, odrostów roślinnych (samosiejek), gałęzi, odpadów i wszelkich zanieczyszczeń, d) wykonanie zlecenia Zamawiającego zgodnie z terminem określonym przez Wykonawcę w ofercie, e) zagospodarowanie zebranych odpadów następuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, f) zaparkowane samochody przy krawężnikach nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku oczyszczania całej długości jezdni, g) wykonywanie zleconych prac następuje w godzinach nie stwarzających utrudnień i uciążliwości dla użytkowników drogi. 2) Oczyszczanie nawierzchni drogi: a) mechaniczne usunięcie z powierzchni jezdni na szerokości minimum 1 mb. od każdej z dwóch krawędzi jezdni z zanieczyszczeń takich jak kurz, piasek, błoto, odrosty roślinne, odpady (tj. odpady pozostawione przez użytkowników drogi oraz naniesione przez koła pojazdów i wiatr), gwarantując uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni wraz z ciekami przy krawężnikach, wpustami kanalizacji deszczowej, zatokami przystankowymi, pasami rowerowymi, parkingami, pasami zwalniającymi oraz przy powierzchniach wyniesionych przy przejściach dla pieszych, b) usunięcie zanieczyszczeń z jezdni ręcznie jeżeli nie jest możliwe mechaniczne wykończenie prac, c) dokładne oczyszczenie krawężników, opaski jezdni, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (powierzchni wyniesionych przy przejściach dla pieszych, powierzchni wyłączonych z ruchu – azyli itp.) z zarastającej darni, chwastów, odrostów roślinnych (samosiejek), gałęzi, odpadów i wszelkich zanieczyszczeń, d) wykonanie zlecenia Zamawiającego zgodnie z terminem określonym przez Wykonawcę w ofercie, e) zagospodarowanie zebranych odpadów następuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, f) zaparkowane samochody przy krawężnikach nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku oczyszczania całej długości jezdni, g) wykonywanie zleconych prac następuje w godzinach nie stwarzających utrudnień i uciążliwości dla użytkowników drogi. 3) Koszenie trawników: a) przed przystąpieniem do koszenia należy usunąć zanieczyszczenia (gałęzie, puszki, kamienie i inne) i rozgrabić kretowiska w razie ich występowania. Wykonawca każdorazowo zagrabi (i zagospodaruje we własnym zakresie) skoszoną trawę, chwasty, samosiewy i zapewni jej wywóz w dniu skoszenia. Koszenie trawy należy wykonywać za pomocą sprzętu specjalistycznego, mechanicznie (kosiarką i kosą mechaniczną), b) drzewa, krzewy, elementy małej architektury, znaki drogowe, powinny być okoszone ze szczególną ostrożnością aby nie dopuścić do uszkodzeń drzew, krzewów i urządzeń. Równocześnie z koszeniem trawników należy wykosić trawę i chwasty rosnące przy słupach elektrycznych, oświetleniowych, sygnalizacjach, znakach drogowych oraz innych elementach infrastruktury technicznej zlokalizowanych poza trawnikami ale w obrębie danego obiektu, c) w trakcie koszenia należy unikać zaśmiecania ściętą trawą alejek, chodników, jezdni oraz zaparkowanych w pobliżu pojazdów czy obiektów narażonych na zabrudzenie. W razie zanieczyszczenia usuwać na bieżąco (najpóźniej w dniu koszenia), d) prace w zakresie koszenia i grabienia należy wykonać zgodnie z terminem określonym w ofercie Wykonawcy. e) wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 5 cm.4) Sprzątanie pasa drogowego:a) należy na bieżąco sprzątać powstałe zanieczyszczenia min. liście, gałęzie inne odpady,b) sprzątanie należy wykonywać w taki sposób, aby zapewnić zachowanie ciągłej czystości danego terenu z uwzględnieniem okresu jesiennego i opadu liści, 5) Opróżnianie koszy na nieczystości stałe: a) opróżnienie koszy na śmieci rozstawionych na terenie objętym sprzątaniem wraz z odpadami rozrzuconymi wokół tych koszy, b) Miasto Kraśnik we własnym zakresie zapewni dodatkowe typowe kosze na śmieci i umieści je w miejscach wymaganych (max. 10 koszy na odpady stałe),c) utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym i estetycznym będzie należało do Wykonawcy, d) sprzątanie należy wykonywać minimum dwa razy w tygodniu, tak aby zapewnić zachowanie ciągłej czystości danego terenu i nie dopuścić do przepełnienia koszy na odpady. 6) Oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych:a) oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych oraz wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości z zanieczyszczeń takich jak: kurz, piasek, błoto, darń, odrosty roślinne i inne odpady; b) prace w zakresie zamiatania, jak też usuwania chwastów wykonywane są mechanicznie, przy użyciu odpowiedniego sprzętu, a gdzie jest to nie możliwe usuwane ręcznie, prace należy wykonywać w miarę potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w okresie trwania umowy.c) oczyszczenie chodników i ścieżek rowerowych z darni polega na dokładnym usunięciu wszystkich roślin przerastających nawierzchnię oraz obrzeże;d) prace powinny być prowadzone sprawnie bez utrudnień dla użytkowników chodników i ścieżek7) Wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonych w trakcie wykonywanej usługi odpadów wykonywać należy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Wszelkie koszty oraz odpowiedzialności związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów ponosi Wykonawca. 8) Prace należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311), należy wyposażyć pracujący sprzęt w lampy ostrzegawcze (pulsujące) kolor pomarańczowy oraz zaopatrzyć pracowników w odpowiednie ubranie robocze, w tym kamizelki odblaskowe. Prace określone w § 1 ust. 3 pkt 1, 2 i 3 wzoru umowy należy wykonać na Zlecenie Zamawiającego.8) Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 95 ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 9. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności związane z koszeniem trawników i sprzątaniem pasa drogowego były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda osoba biorąca czynny udział przy realizacji ww. czynności była zatrudniona na powyższych warunkach. 2. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu:a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w ust. 8 są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/y przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności na składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszej literze, wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenie dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczania, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za okres rozliczeniowy.3. Nieprzedłożenie przez wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o których mowa w ust. 8 pkt 2 lit. a i b, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako ofertęnajkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek dotyczący dysponowania sprzętem, tj. dysponowania co najmniej sprzętem w postaci: uliczna zamiatarka mechaniczna lub mechaniczna zamiatarka doczepiana do innego pojazdu zbierająca nieczystości w trakcie przejazdu, minimum 2 kosiarki samojezdne, min. 2 kosy spalinowe, pojazd przystosowany do wywozu odpadów stałych zebranych z pasa drogowego i koszy ulicznych.b) warunek dotyczący doświadczenia, tj. wykonania co najmniej 1 usługi, polegających na utrzymaniu czystości ulic lub chodników oraz utrzymania zieleni o wartości min. 50 000,00 zł brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp (załączniku nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),d) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,e) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. b i c SWZ dotyczących tych podmiotów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym łub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, przy czym dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz sprzętu (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale VII ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ co najmniej w postaci: uliczna zamiatarka mechaniczna lub mechaniczna zamiatarka doczepiana do innego pojazdu zbierająca nieczystości w trakcie przejazdu, minimum 2 kosiarki samojezdne, min. 2 kosy spalinowe, pojazd przystosowany do wywozu odpadów stałych zebranych z pasa drogowego i koszy ulicznych.b) wykaz usług (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale VII ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ) składane, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art 118 ustawy Pzp, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 4 do SWZ.5) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, przy czym, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 6,7) pełnomocnictwo, o którym mowa w dziale IX ust. 1 SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,8) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.3. Oświadczenia (załącznik nr 2 do SWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany do umowy zawiera § 10 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego - Jakubowice Murowane
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI