Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59435b36-46c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003379/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,29672/29672/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
7. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
8. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
1) Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
2) Mozilla Firefox od wersji 15
3) Google Chrome od wersji 20
4) Microsoft Edge
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Pozostałe postanowienia dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zostały określone w rozdz. XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zagórz;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zagorz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zagórz 1 – obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 1, 2, 3, 7, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zagórz 2 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 4, 5, 6, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Poraż - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonu nr: 8, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Mokre, Morochów - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonu nr: 9, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Zahutyń - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonu nr: 10, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Łukowe, Średnie Wielkie, Kalnica, Olchowa - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 11, 12, 13, 17, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Tarnawa Dolna, Tarnawa Górna - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 14, 15, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Czaszyn - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonu nr: 16, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2021/2022.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Czas reakcji (W) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
2) Czas reakcji (W) - waga 40%
Kryterium „Czas reakcji (W)"- 40 pkt, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości minut, jakie Wykonawca poda w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu rozpoczęcia pracy sprzętu (świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia) w następujący sposób:
a) gotowość w czasie do 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 40 pkt
b) gotowość w czasie do 45 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 20 pkt
c) gotowość w czasie do 60 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego danej miejscowości/osiedla lub po ustaniu opadów śniegu bądź po uzyskaniu informacji o wystąpieniu śliskości - 0 pkt
Czas reakcji należy podać w wyznaczonych trzech przedziałach tj: do 30 minut, do 45 minut, do 60 minut.
Wskazanie dłuższego czasu reakcji niż 60 minut bądź nie wskazanie czasu reakcji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku wskazania w ofercie czasu reakcji krótszego niż 30 minut, Zamawiający w takiej sytuacji do oceny przyjmie wartość 30 minut, natomiast do umowy zostanie wpisany oferowany czas reakcji z oferty.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas reakcji” wynosi 40 pkt.
Uwaga: „Czas reakcji” oznacza wyjazd pojazdu z bazy i rozpoczęcie pracy (odśnieżania i/lub zwalczania śliskości) na utrzymywanym Rejonie w czasie do 30, 45 albo 60 minut od wezwania przez Zamawiającego lub Sołtysa/Przewodniczącego lub po ustaniu opadów śniegu, bądź po wystąpieniu śliskości.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + W
gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
W - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a. posiada co najmniej jeden opłużony nośnik z urządzeniem (piaskarką) do posypywania jezdni umożliwiający realizację zadania obligatoryjnie dla każdego rejonu objętego zamówieniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. VIII ust, 2 pkt 4 lit. a SWZ. Wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotycz);
4) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium;
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem potwierdzające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem) jest opatrywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub przez notariusza.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu lub przez platformę e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak