Dostawa materiałów eksploatacyjnych, materiały do rozbudowy sieci komputerowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, materiały do rozbudowy sieci komputerowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00270457
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, materiały do rozbudowy sieci komputerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523655295

1.5.8.) Numer faksu: 523655752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych, materiały do rozbudowy sieci komputerowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-784c0ecc-46c3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037385/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa materiałów eksploatacyjnych, materiały do rozbudowy sieci komputerowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa przy użyciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, tel: 52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl, inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75
jest Pani Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl, tel: 52 / 36 55 136, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy
ustawy Prawo zamówień publicznych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1 ,− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ,− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZZ/62/D/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1. Listwa kablowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 44322100-4 - Kanały kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2. Narzędzia ręczne dla informatyków

4.2.6.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3. Akcesoria komputerowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

37453300-1 - Dyski

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4. System ramkowy gniazd

4.2.6.) Główny kod CPV: 44618400-9 - Puszki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224700-9 - Puszki połączeniowe

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31682000-0 - Wyroby elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 5. Przewody teletechniczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 44321000-6 - Kabel

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 6. Akcesoria radiowęzłowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - Głośniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 7. Narzędzia ręczne dla teletechników

4.2.6.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43132300-0 - Wiertła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 8. Kontrola dostępu

4.2.6.) Główny kod CPV: 30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30191140-7 - Akcesoria do identyfikacji osób

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

32552600-3 - Domofony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 9. Materiały instalacyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 31651000-4 - Taśma elektryczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09210000-4 - Preparaty smarowe

31682000-0 - Wyroby elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 10. Akcesoria teletechniczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 31682000-0 - Wyroby elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30193000-8 - Organizatory i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%.
Reklamacje jakościowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w
pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bieżącego zamówienia.
R – reklamacje jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jakościowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 11. Drukarka etykiet

4.2.6.) Główny kod CPV: 30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Dodatkowa gwarancja. 40%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium dodatkowa gwarancja – 40%.
Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:
G = (Gp/Gmax) x 40
Gdzie:
Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.
Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji = 24 pkt
Ponad wymagany okres gwarancji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:
- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.
- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.
- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.
- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.
- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.
- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.
- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.
- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.
- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.
- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.
- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.
- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.
- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.
- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.
- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.
- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.
- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.
- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.
- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.
- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.
- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.
- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.
- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.
- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.
W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ dla danej grupy,
Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać
maksymalnie 24 pkt.
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
G – dodatkowa gwarancja.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na
podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpisu lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem w załączniku nr 5 do SWZ.
3. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów, o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Dokumenty i/lub oświadczenia, które wykonawca musi załączyć do oferty i złożyć poprzez platformę zakupową:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełniania warunków – zgodnie z wzorem w załączniku nr 4 do SWZ Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu jeżeli zostały postawione, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów.
1.3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub innego urzędowego rejestru.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej kopii poświadczonej przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
1.4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie:
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
- także wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/oświadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1 – 2.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia.
6. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy pzp, na zasadach określonych w tej ustawie.
2) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy
produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy oraz ceny nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, w tym w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia: okoliczność ta musi zostać wykazana przez Wykonawcę.
3) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy,
produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy oraz ceny nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowiącego odpowiednik produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy.
4) w zakresie przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy 48 miesięcy.
5) obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy.
6) w przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z treścią pkt 4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7) w zakresie wydłużenia okresu gwarancji i/lub rękojmi w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji,
8) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności, których Dostawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć,
9) w zakresie wymiany przedmiotu umowy w ramach rękojmi lub gwarancji na inny o parametrach nie gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia, jeżeli nie jest możliwe zastąpienie przedmiotu umowy takim samym przedmiotem np.: wskutek wprowadzenia do obrotu innego przedmiotu umowy w miejsce pierwotnie dostarczonego przedmiotu lub jeżeli zajdą inne uzasadnione okoliczności, jak np.: wprowadzenie do obrotu innego ulepszonego produktu w stosunku do produktu będącego przedmiotem umowy
Warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 3 oraz 3A do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem Platformy Zakupowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Podmioty zagraniczne.
1.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 2 ppkt. 2.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
1.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 3 pkt.3.1. zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy określone w SWZ Rozdział III pkt. 3 ppkt.3.1 stosuje się
2. Udostępnienie zasobów:
2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także bada, czy nie zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
2.4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż okablowania linii technologicznej - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż okablowania linii technologicznej Realizacja luty 2025 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja leśniczówki Ceranów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Dostawa produktów leczniczych - AVELAMABUM
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Dostawa zestawów jednorazowych, niejałowych do obłożenia stołu operacyjnego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Jastków w sezonie 2021/2022
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI