SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-05
  • Numer ogłoszenia632678-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632678-N-2019 z dnia 2019-12-05 r.

Areszt Śledczy: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 31990200000000, ul. ul. Zagnańska  155 , 25-563  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 314 091, e-mail dkw_kielce@sw.gov.pl, faks 413 314 419.
Adres strony internetowej (URL): https://zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI
Numer referencyjny: DKW.2232.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
9


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków higieny i czystości w ilościach i częściach określonych w załączniku I

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39831300-9
39831000-6
39830000-9
39831600-2
39831240-0
39811100-1
39831200-8
39831200-8
39224310-4
39224300-1
34928480-6
39525800-6
33761000-2
18424000-7
39831210-1
33741100-7
33711900-6
33741100-7
33631600-8
18930000-7
33771100-6
33711610-6
39812200-9
18424300-0
33763000-6
39832000-3
39831250-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5 Warunki udziału w postępowaniu. 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.1 nie podlegają wykluczeniu, 5.1.2 W okresie ostatnich 3 lat wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę na kwotę: 5.1.2.1 14.000,00 zł. dla części I (środki podstawowe) 5.1.2.2 2.600,00 zł. dla części II (środki do prania) 5.1.2.3 34.000,00 zł. dla części III (artykuły do sprzątania) 5.1.2.4 37.000,00 zł. dla części IV (kuchnia) 5.1.2.5 8.000,00 zł. dla części V (służba zdrowia) 5.1.2.6 30.000,00 zł. dla części VI (środki higieny i czystości dla osadzonych) 5.1.2.7 12.000,00 zł. dla części VII (rękawice jednorazowe) 5.1.2.8 22.000,00 zł. dla części VIII (ręczniki papierowe oraz worki na śmieci) 5.1.2.9 18.000,00 zł. dla części IX (środki do mycia i czyszczenia w płynie)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona powinien złożyć na wezwanie zamawiającego niżej wymienione dokumenty: 8.3.1 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.3.2 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.3.3 Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 8.4 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.zp.sw.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona powinien złożyć na wezwanie zamawiającego niżej wymienione dokumenty: 8.2.1 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.5 Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa – w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika. 8.6 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8.7 W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO, zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10 Wymagania dotyczące wadium; 10.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.1.1.1 400,00 zł. dla części I (środki podstawowe) 10.1.1.2 80,00 zł. dla części II (środki do prania) 10.1.1.3 1.000,00 zł. dla części III (artykuły do sprzątania) 10.1.1.4 1.100,00 zł. dla części IV (kuchnia) 10.1.1.5 270,00 zł. dla części V (służba zdrowia) 10.1.1.6 900,00 zł. dla części VI (środki higieny i czystości dla osadzonych) 10.1.1.7 440,00 zł. dla części VII (rękawice jednorazowe) 10.1.1.8 690,00 zł. dla części VIII (ręczniki papierowe oraz worki na śmieci) 10.1.1.9 570,00 zł. dla części IX (środki do mycia i czyszczenia w płynie) 10.2 Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt. 13.2. niniejszej specyfikacji w jednej lub kilku poniższych formach: 10.2.1 w pieniądzu na nieoprocentowane konto zamawiającego NBP O/O Kielce, nr rachunku: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000; 10.2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.2.3 w gwarancjach bankowych; 10.2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 10.3 Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 10.2.1 wykonawca w tytule przelewu wpisuje: wadium, nr sprawy DKW.2232.9.2019. 10.4 Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. 10.2.2 – 10.2.5: oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej: wadium, nr sprawy DKW.2232.9.2019.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany przedmiot zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
13.3 Termin otwarcia ofert: 13 grudnia 2019 r. godz. 12:15 klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy z siedzibą w Kielcach przy ul. Zagnańskiej 155, 25-563 Kielce; inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Kielcach jest mjr Piotr Feigel, e-mail: piotr.feigel@sw.gov.pl, tel. 041 331 40 91 wew. 306*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYŚTOŚCI do Aresztu Śledczego w Kielcach, nr sprawy: DKW.2232.9.2019; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ŚRODKI PODSTAWOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2.1.1 Pasta płynna do podłóg wysokopołyskowa, przeznaczona do podłóg z tworzyw sztucznych, o jednolitej barwie wysokosyntetycznej z dodatkiem substancji pomocniczych (op. 250ml – 500 ml) CPV 39831300-9 - 300 l 3.2.1.2 Pasta do podłóg w płynie, rozpuszczalnikowa, przeznaczona do mycia powierzchni płaskich wykonanych z tworzyw sztucznych np. linoleum (op. 440ml – 1000ml) CPV 39831300-9 - 200 l 3.2.1.3 Preparat wybielający przeznaczony również do tkanin lnianych i bawełnianych. Preparat bezalkoholowy o przyjemnym zapachu (op. 500ml – 1 000ml) CPV 39831000-6 - 300 l 3.2.1.4 Proszek do czyszczenia powierzchni porcelanowych, umywalek i innych urządzeń sanitarnych. Nadający danej powierzchni połysk oraz przyjemny zapach np. cytrynowy, jabłkowy) (op. 500g – 1 000g) CPV 39830000-9 - 800 kg 3.2.1.5 Pasta do czyszczenia urządzeń sanitarnych. Będąca gęstą masą, jednorodną mieszaniną substancji myjących oraz ścierających zabrudzenia nie powodując zarysowań na czyszczonej powierzchni (op. 200g – 400g) CPV 39830000-9 - 800 kg 3.2.1.6 Czyścik uniwersalny – proszek do czyszczenia powierzchni emaliowanych i ceramicznych, naczyń i urządzeń sanitarnych nadający czyszczonej powierzchni połysk oraz przyjemny zapach, nie powodujący zarysowań, o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika i zapachu charakterystycznego dla użytej kompozycji zapachowej (1 opakowanie = 300gram). CPV 39830000-9 – 4000 opakowań 3.2.1.7 Kostka do WC z koszyczkiem do zawieszenia na kompakt. Preparat o przyjemnym zapachu (op. po 1 szt.) CPV 39831600-2 - 2000 szt. 3.2.1.8 Preparat do udrażniania rur kanalizacyjnych. Preparat w postaci granulowanej dobrze rozpuszczający się w wodzie (op. 500g – 1 000g) CPV 39831240-0 - 30 kg 3.2.1.9 Preparat do udrażniania rur kanalizacyjnych. Preparat w postaci płynnej (op. 500ml – 1 000ml) CPV 39831240-0 - 30 l 3.2.1.10 Elektryczny odświeżacz powietrza (urządzenie wraz z wkładem). Stosowany do gniazdek elektrycznych, o przyjemnym odświeżającym zapachu, np. leśnym, kwiatowym CPV 39811100-1 - 200 szt. 3.2.1.11 Preparat do czyszczenia mebli drewnianych oraz z płyty pilśniowej. Preparat nadający powierzchni lśniący wygląd oraz przyjemny zapach, ponadto ma za zadanie chronić meble przed zabrudzeniami. Nie pozostawia po sobie smug i zarysowań (op. 250ml – 400ml) CPV 39800000-0 - 80 l 3.2.1.12 Preparat do mycia paneli podłogowych. Preparat zawierający niejonowe środki powierzchniowo czynne nadając wyjątkowy blask i przyjemny zapach czyszczonym powierzchniom (op. 1000ml) CPV 39831300-9 - 150 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 39831300-9, 39831000-6, 39831600-2, 39831240-0, 39811100-1, 39830000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ŚRODKI DO PRANIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.2.1 Proszek do prania „Uniwersalny” - Środek piorący w proszku do prania białych i kolorowych tkanin, stosowny do prania w pralkach automatycznych, wirnikowych i do prania ręcznego. Zakres temperatury prania 30-95ºC. Zawierający środki powierzchniowo czynne. Posiadający drobną konsystencję, pH max 11, o przyjemnym zapachu, nie powodujący podrażnień (nie uczulający), w opakowaniu mieszczącym się w przedziale od 5 kg. do 10 kg CPV 39831200-8 – 1500 kg. 3.2.2.2 Środek piorący w proszku do prania bielizny białej, stosowny do prania w pralkach automatycznych, wirnikowych i do prania ręcznego, o właściwościach wypierania tłustych plam, posiadający właściwości wybielające. Zakres temperatury prania 30-95ºC zawierający środki powierzchniowo czynne. Posiadający drobną konsystencję, pH max 11, o przyjemnym zapachu, nie powodujący podrażnień (nie uczulający), w opakowaniu mieszczącym się w przedziale od 5 kg. do 10 kg CPV 39831200-8 – 100 kg. 3.2.2.3 Płyn do płukania i zmiękczania tkanin białych i kolorowych, w opakowaniu mieszczącym się w przedziale od 1 l. do 5 l. , o przyjemnym zapachu, nie powodujący podrażnień (nie uczulający) CPV 39831000-6 – 100 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831200-8, 39831000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ARTYKUŁY DO SPRZĄTANIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.3.1 Szczotka do zamiatania podłóg na kij, drewniana, szerokość szczotki 30cm-45cm. Długość włosia 6cm-7cm, wykonana z włosia o średniej grubości i miękkości CPV 39224300-1 - 300 szt. 3.2.3.2 Szczotka do zamiatania podłóg na kij, plastikowa, szerokość szczotki 30cm-45cm. Długość włosia 6cm-7cm, wykonana z włosia o średniej grubości i miękkości CPV 39224300-1 - 300 szt. 3.2.3.3 Szczotka do zamiatania ulic na kij, drewniana. Szerokość szczotki do 60cm, długość włosia 15-20cm, średnio gruby, wykonany z tworzywa sztucznego, sztywno-elastycznego CPV 39224300-1 - 40 szt. 3.2.3.4 Kij do szczotki. Kij wykonany z drewna, zakończony gwintem. Długość ok. 150cm CPV 39224300-1 - 400 szt. 3.2.3.5 Szczotka zmiotka + szufelka zakończona gumą. Szufelka i rączka zmiotki wykonana z plastiku, włosie szczotki wykonane z mieszaniny szczotkarskiej CPV 39224300-1 - 1000 kpl. 3.2.3.6 Szczotka ryżowa na kij. Oprawa szczotki powinna być wykonana z drewna. Włosie sztywne, przeznaczone do ścierania np. drewnianych podłóg CPV 39224300-1 - 300 szt. 3.2.3.7 Szczotka do WC z pojemnikiem. Rączka oraz pojemnik mają być wykonane z tworzywa plastikowego. Włosie z tworzywa sztucznego, dosyć sztywnego o długości ok. 5cm. CPV 39224310-4 - 800 kpl. 3.2.3.8 Wiadro plastikowe wykonane z tworzywa dość trwałego. Pojemność 10l – 12l CPV 39224300-1 - 300 szt. 3.2.3.9 Miska plastikowa. Wykonana z tworzywa plastikowego, dość twardego. Średnica miski 40cm – 50cm, głębokość 20cm – 30cm CPV 39224300-1 - 300 szt. 3.2.3.10 Kosz na śmieci plastikowy z przykryciem oraz pedałem nożnym do otwierania i zamykania poj. 15l – 20l CPV 34928480-6 - 40 szt. 3.2.3.11 Ściągaczka do wody z podłóg na kij (szerokość ściągaczki minimum 40cm). Obudowa wykonana z metalu lub tworzywa sztucznego z gwintem na kij. Guma długości minimum 2cm CPV 39224300-1 - 100 szt. 3.2.3.12 Ściągaczka do wody z blatów, wykonana z metalu lub tworzywa sztucznego (szerokość ściągaczki minimum 28cm, guma długości minimum 1cm, długość rączki minimum 10cm) CPV 39224300-1 - 50 szt. 3.2.3.13 Myjka do mycia naczyń typu gąbka, w kształcie prostokąta o wymiarach minimum 10cm x 6cm. Z jednej strony prostopadłościanu ma posiadać szorstką powierzchnię CPV 39224300-1 - 1500 szt. 3.2.3.14 Ściereczki do wycierania powierzchni płaskich, np. blatów, stołów. Wykonane z materiału łatwo wchłaniającego wodę. Ściereczki pakowane po 3 sztuki CPV 39224300-1 - 800 op. 3.2.3.15 Ściereczki gąbczaste do wycierania powierzchni płaskich (np. blaty stołowe) CPV 39525800-6 – 500 szt. 3.2.3.16 Ściereczki z mikrofibry do wycierania powierzchni płaskich np. blaty stołowe (wymiary minimum 30cm x 30cm, gramatura minimum 220g/m2) CPV 39525800-6 – 400 szt. 3.2.3.17 Mop (wiadro, wyciskacz, kij, końcówka). Końcówka ma posiadać plastikowy gwint. Pojemność wiadra ok. 10l. Kij powinien być wykonany z mocnego plastiku o długości do 150cm. Mop jest przeznaczony do wielokrotnego użytku. Końcówka sznurkowa łatwo wchłaniająca wodę CPV 39224300-1 - 120 kpl. 3.2.3.18 Mop – płaski. Plastikowy stelaż w kształcie prostokąta, łamany, na mopa kieszeniowego z wkręcanym kijem. Wkład wymienny kieszeniowy, o wymiarach 13cm x 42cm, wykonany z bawełny i poliestru CPV 39224300-1 - 800 kpl. 3.2.3.19 Mop płaski kieszeniowy o wymiarach 13cm x 50cm, wykonany z mikrofibry. CPV 39224300-1 – 1000 szt. 3.2.3.20 Zmywak druciany spiralny wykonany ze stali nierdzewnej, nie zarysowujący mytych powierzchni. Przeznaczony do czyszczenia mocno zabrudzonych naczyń kuchennych i innych powierzchni. Nie zarysowujący mytych powierzchni CPV 39224300-1 - 800 szt. 3.2.3.21 Papier toaletowy, dwuwarstwowy, celulozowy, długość rolki minimum 18m, wymiary listka minimum 9cm x 11cm (kolor biały lub niebieski lub różowy), gofrowany CPV 33761000-2 - 20000 szt. 3.2.3.22 Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar S CPV 18424000-7 - 100 par 3.2.3.23 Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar M CPV 18424000-7 - 100 par 3.2.3.24 Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar L CPV 18424000-7 - 100 par 3.2.3.25 Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar XL CPV 18424000-7 - 100 par
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224300-1, 39224310-4, 34928480-6, 39525800-6, 33761000-2, 18424000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: KUCHNIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.4.1 Środek myjąco – dezynfekujący. Przeciwbakteryjny, przeciwgrzybiczny, do stosowania w przemyśle spożywczym przy bezpośrednim kontakcie z żywnością (op. 1l – 10l). Zastosowanie: posadzki, ściany, kafelki, pojemniki na śmieci, pomieszczenia i urządzenia sanitarne, wózki transportowe, zaplecze kuchenne CPV 39830000-9 - 800 l. 3.2.4.2 Preparat do gruntownego mycia i czyszczenia zabrudzeń spieczonych. Skoncentrowany preparat do czyszczenia spieczonych powierzchni, skutecznie rozpuszcza zanieczyszczenia smoliste. Zastosowanie: kuchenka, piekarnik, ruszt (op. 5l – 10l) CPV 39830000-9 - 200 l 3.2.4.3 Środek czyszczący do stali nierdzewnej. Skoncentrowany preparat do mycia, usuwający różne osady nieorganiczne (kamień, rdza, uciążliwy brud), nadający połysk i pielęgnujący czyszczone powierzchnie. Zastosowanie: wszystkie powierzchnie wykonane ze stali nierdzewnej, mające bezpośredni kontakt z żywnością (regały, powierzchnie szaf chłodniczych, stoły, blaty (op. 500ml – 1000ml) CPV 39830000-9 - 80 l 3.2.4.4 Tabletki myjące do pieca konwekcyjnego (1op. = 100 tabletek) CPV 39831210-1 - 5 op. 3.2.4.5 Tabletki nabłyszczające do pieca konwekcyjnego (1 op. = 50 tabletek) CPV 39831210-1 - 5 op. 3.2.4.6 Środek myjący i dezynfekujący do zmywarki w postaci skoncentrowanego płynu do mycia wszystkich naczyń kuchennych, również z tworzyw sztucznych, usuwający pianę, łagodny dla aluminium (op. 10kg – 25kg) CPV 39831210-1 - 750 kg 3.2.4.7 Środek nabłyszczający. Uniwersalny nabłyszczacz przeznaczony do zastosowania w przemysłowych zmywarkach do szkła i naczyń (op. 10l – 30l) CPV 39831210-1 - 500 l 3.2.4.8 Sól niejodowana do zmywarki (op. 10kg – 30kg) CPV 39831210-1 - 200 kg 3.2.4.9 Płyn myjąco – dezynfekujący do ręcznego mycia naczyń (op. 5l - 10l) CPV 39830000-9 – 1000 l 3.2.4.10 Mydło do mycia i dezynfekcji rąk. Przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne mydło dezynfekujące, do stosowania w przemyśle spożywczym przy bezpośrednim kontakcie z żywnością (op. 5l – 10l) CPV 33741100-7 - 500 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9, 39831210-1, 33741100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: SŁUŻBA ZDROWIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.5.1 Mydło w płynie typu Deli Plus M 10 P, jednorazowy nabój o pojemności nie większej niż 880ml. do stosowania w dozownikach Merida Top lub równoważny CPV 33711900-6 - 50 op. Produkt niepalny, rozpuszczający się w każdym stosunku. Mydło dozowane w postaci gęstej piany. W swoim składzie ma zawierać kolagen, pochodne lanoliny i inne właściwości zapobiegające wysuszaniu skóry. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 880ml. x 50op. = 44000ml. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego w nabojach innego typu Wykonawca wraz z pierwszą dostawą zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu 22 sztuki dozowników komplementarnych z zaoferowanym produktem równoważnym. 3.2.5.2 Preparat do dezynfekcji rąk typu Etaproben, jednorazowy nabój typu EP 13 o pojemności nie większej niż 1000ml. do stosowania w dozownikach Merida Top lub równoważny CPV 33741100-7 - 50 op. Płyn na bazie alkoholu etylowego oraz alkoholu izopropylowego przeznaczony do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 1000ml. x 50op. = 50000ml. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego w nabojach innego typu Wykonawca wraz z pierwszą dostawą zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu nieodpłatnie 22 sztuki dozowników komplementarnych z zaoferowanym produktem równoważnym. 3.2.5.3 Preparat do dezynfekcji typu Steril-Ser lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 200g) CPV 33631600-8 - 100 op. Preparat prątkobójczy, wirusobójczy, bakteriobójczy, grzybobójczy. Preparat w postaci proszku, przeznaczony do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich po użyciu. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 200g. x 100op. = 20000g. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 3.2.5.4 Preparat dezynfekujący, uniwersalny typu Vir Kon lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 200g) CPV 33631600-8 - 100 op. Preparat biobójczy, dezynfekujący i czyszczący przeznaczony do ogólnej dezynfekcji powierzchni, mycia narzędzi lekarskich oraz rozlanych płynów ustrojowych i wydalin. Nadający się do dezynfekcji przedmiotów i powierzchni wykonanych z metalu, tworzyw sztucznych, gumy i szkła. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 200g. x 100op. = 20000g. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 3.2.5.5 Worki na odpady medyczne 35l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7 - 50 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 50op. = 2500szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 3.2.5.6 Worki na odpady medyczne 60l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 10szt.) CPV 18930000-7 - 50 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 10szt. x 50op. = 500szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 3.2.5.7 Jednorazowy wkład do spluwaczki unitu stomatologicznego (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7 - 50 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 50op. = 2500szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33711900-6, 33741100-7, 18930000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: ŚRODKI HIGIENY I CZYSTOŚCI DLA OSADZONYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.6.1 Podpaski higieniczne w rozmiarze normal z osłonkami bocznymi, dobrze dopasowujące się do skóry, pokryte delikatną włókniną lub chłonną siateczką dającą uczucie miękkości i czystości oraz komfortu, przewiewne i nie podrażniające skóry CPV 33771100-6 (op. 10 szt.) - 2000 op. 3.2.6.2 Proszek do prania Uniwersalny - Środek piorący w proszku do prania ręcznego białych i kolorowych tkanin. Zawierający środki powierzchniowo czynne. Posiadający drobną konsystencję, pH max 11, o przyjemnym zapachu, nie powodujący podrażnień (nie uczulający), w opakowaniu 200g CPV 39831200-8 – 15000 op. 3.2.6.3 Szampon do włosów – produkt w postaci lepkiej cieczy przeznaczony do codziennego mycia wszystkich rodzajów włosów, o przyjemnym zapachu, pH 1% roztworu mieszczące się w przedziale 5,5 – 7,5, w opakowaniu 100ml CPV 33711610-6 – 15000 op. 3.2.6.4 Szczoteczka do mycia zębów, wykonana z tworzywa sztucznego, rączka plastikowa, elastyczna, włosie nie podrażniające dziąseł i podniebienia, CPV 33711710-7 – 3000 sztuk 3.2.6.5 Pasta do rąk BHP mydlano – detergentowa, przeznaczona do mycia dłoni silnie zabrudzonych np. przez smar (1 opakowanie = 500gram), CPV 33741100-7 – 300 opakowań 3.2.6.6 Pasta do czyszczenia butów – czarna w puszce. Pasta jest przeznaczona do czyszczenia oraz pielęgnacji obuwia. Powinna zawierać w swoim składzie wosk, dzięki któremu chroni obuwie przed wilgocią i kurzem (op. 40g) CPV 39812200-9 - 150 szt. 3.2.6.7 Preparat do obuwia - preparat w postaci płynnej ze spryskiwaczem, bezalkoholowy, antybakteryjny, zapobiegający infekcjom oraz reinfekcjom grzybiczym skóry, usuwający nieprzyjemny zapach CPV 33631600-8 – 10 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831200-8, 33771100-6, 33711610-6, 33711710-7, 33741100-7, 39812200-9, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: RĘKAWICE JEDNORAZOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.7.1 Rękawice lateksowe, jednorazowego użytku, rozmiary: S,M,L,XL (1 opakowanie = 100 sztuk, pakowane w kartony po 10 opakowań), CPV 18424300-0 – 1500 opakowań 3.2.7.2 Rękawice winylowe, rękawice diagnostyczne i ochronne, pudrowane, jednorazowego użytku, barwione na kolor niebieski lub fioletowe, rozmiary: S,M,L,XL (1 opakowanie = 100 sztuk, pakowane w kartony po 10 opakowań), CPV 18424300-0 – 200 opakowań 3.2.7.3 Rękawice nitrylowe, rękawice diagnostyczne i ochronne, bezpudrowe, jednorazowego użytku, barwione na kolor niebieski lub fioletowy, rozmiary: S,M,L,XL (1 opakowanie = 100 sztuk, pakowane w kartony po 10 opakowań), CPV 18424300-0 – 200 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: RĘCZNIKI PAPIEROWE ORAZ WORKI NA ŚMIECI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.8.1 Ręczniki papierowe, pojedyncze, składane w literę „Z”, (1 opakowanie = 200 listków, pakowane w kartony do 20 opakowań) CPV 33763000-6 – 8000 opakowań 3.2.8.2 Worki na śmieci LDPE 35 litrów (1 op. = 50 sztuk), CPV 39224300-1 – 1200 op. 3.2.8.3 Worki na śmieci LDPE 60 litrów (1 op. = 50 sztuk), CPV 39224300-1 – 1000 op. 3.2.8.4 Worki na śmieci LDPE 120 litrów (1 op. = 10 sztuk), CPV 39224300-1 – 500 op. 3.2.8.5 Worki na śmieci LDPE 160 litrów (1 op. = 10 sztuk), CPV 39224300-1 – 1800 op. 3.2.8.6 Worki na śmieci LDPE 120 litrów, koloru żółtego (1 op. = 25 sztuk), CPV 39224300-1 – 100 op. 3.2.8.7 Worki na śmieci LDPE 120 litrów, koloru niebieskiego (1 op. = 25 sztuk), CPV 39224300-1 – 100 op. 3.2.8.8 Worki na śmieci LDPE 120 litrów, koloru zielonego (1 op. = 25 sztuk), CPV 39224300-1 – 100 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224300-1, 33763000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: ŚRODKI DO MYCIA I CZYSZCZENIA W PŁYNIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2.9.1 Płyn do mycia naczyń – opakowanie jednostkowe o pojemności 200 ml z tworzywa sztucznego lub kartonu, bez dozownika. Wydajny, zagęszczony płyn o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika, rozpuszczalny w wodzie, ulegający biodegradacji, przeznaczony do ręcznego mycia naczyń z polipropylenu, skutecznie usuwający brud, tłuszcz i resztki pożywienia o pH neutralnym dla skóry, nie wpływający szkodliwie na skórę rąk i żywność, o działaniu antybakteryjnym, nie uczulającym, przebadany dermatologicznie, nie pozostawiający zacieków. W swoim składzie ma zawierać delikatną kompozycję zapachową (perfumowany). Stężenie użytkowe roztworu: nie mniej niż 3%. CPV 39832000-3 – 14000 opakowań 3.2.9.2 Koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń – opakowanie jednostkowe o pojemności 5 litrów z tworzywa sztucznego, bez dozownika. Wydajny, gęsty płyn lub żel o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika, rozpuszczalny w wodzie, ulegający biodegradacji. Przeznaczony do mycia naczyń, sprzętu i urządzeń kuchennych, powierzchni roboczych wykonanych z porcelany, porcelitu, tworzyw sztucznych, stali nierdzewnej i aluminium mających kontakt z żywnością. Skutecznie usuwający brud, tłuszcz, resztki pożywienia i inne zabrudzenia, nie wpływający szkodliwie na skórę rąk i żywność, o działaniu nie uczulającym, naczynia po umyciu wysychają bez zacieków, do połysku. W swoim składzie ma zawierać aktywne substancje myjące rozpuszczające brud i tłuszcz, tenzydy, substancje konserwujące i pomocnicze. Produkt o właściwościach antybakteryjnych, łagodnym (nie intensywnym) zapachu, neutralnym dla użytego dodatku. Dozowanie i wydajność: 1 – 2% w zależności od stopnia zabrudzenia. Odczyn pH 1% roztworu wodnego: 7 – 8. Zawartość substancji organicznej: min. 15%. CPV 39832000-3 – 2000 l 3.2.9.3 Płyn do mycia uniwersalny – opakowanie jednostkowe o pojemności 500 ml z tworzywa sztucznego z dozownikiem. Rozpuszczalny w wodzie płyn w postaci cieczy bez zawartości alkoholu i substancji żrących o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika i zapachu charakterystycznego dla użytej kompozycji zapachowej, przeznaczony do czyszczenia wszelkiego rodzaju powierzchni zmywalnych, niepalny, o działaniu antybakteryjnym, nie uczulającym. Odczyn pH 1% roztworu: 4,5 – 5,5. CPV 39831250-3 – 3000 l 3.2.9.4 Płyn do mycia WC – opakowanie jednostkowe o pojemności 500 ml z tworzywa sztucznego z dozownikiem. Rozpuszczalny w wodzie płyn bez chloru w postaci gęstej cieczy lub żelu o zapachu charakterystycznym dla użytej kompozycji zapachowej, posiadający właściwości czyszczące, dezynfekujące i wybielające oraz zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający kamień i rdzę oraz nieprzyjemne zapachy. Posiadający właściwości udrożniające i bakteriobójcze. Nie przebarwiający, nie zarysowujący mytych powierzchni. Pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Płyn powinien mieć zastosowanie w toalecie oraz w okolicach otworów kanalizacyjnych – bez rozcieńczania. Produkt musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z 9 października 2015 r. o produktach biobójczych. CPV 39831600-2 – 3000 l 3.2.9.5 Płyn do mycia szyb – opakowanie jednostkowe o pojemności 500 ml z tworzywa sztucznego, z rozpylaczem – płyn w postaci cieczy, bez zawartości alkoholu i chloru o zapachu charakterystycznym dla użytej kompozycji zapachowej, przeznaczony do mycia szyb okiennych i ram, luster oraz innych powierzchni szklanych, nie pozostawiający smug. CPV 39831250-3 – 300 l 3.2.9.6 Mydło w płynie – opakowanie jednostkowe o pojemności 5 litrów z tworzywa sztucznego, bez dozownika. Mydło w postaci gęstej cieczy lub żelu o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika, przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry, zawierające substancje nawilżające tj. pochodne lanoliny, kolagenu, gliceryny lub inne substancje zapobiegające wysuszaniu skóry, posiadające delikatną kompozycję zapachową, dobre właściwości myjąco – pielęgnacyjne – o działaniu nie uczulającym, przebadane dermatologicznie. Odczyn pH: 5,5 – 6. CPV 33711900-6 – 2000 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39832000-3, 39831250-3, 39831600-2, 33711900-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kielce: Wymiana zaworów w pomieszczeniu ze zbiornikami wody p.poż. D.S. FAMA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kielce: Wykonanie opaski przy budynku Rektoratu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2020 r.”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI