Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyUniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016305
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523419163

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6465943-8242-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002478/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa materiałów do eksploatacji budynków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ukw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ukw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacjielektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://ukw.ezamawiajacy.pl4. Zgłoszenie irejestracja do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy; https://ukw.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne i ogólne zasady związane z korzystaniem z Platformy:1) Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.6) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.7) Zainstalowany dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.8) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną dokomputera.6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Nazwa Jednostki tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl7. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentówelektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymaganyoddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UKW/DZP-281-D-09/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych szczegółowo określona w załączniku nr 3 do SWZ (formularz przedmiotowo - cenowy) oraz w warunkach projektu umowy przedstawionego w załączniku nr 4 .2. Wymagania dotyczące dostarczanych materiałów:1) Materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad;2) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia na dostarczane materiały budowlane deklaracji zgodności, certyfikatów, aprobat technicznych. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym lub wynajętym transportem wraz z załadunkiem i wyładunkiem na własny koszt na teren Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego mieszczącego się przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy;4) Każda partia dostarczonego towaru powinna zawierać dokument WZ. Zamawiający na jego podstawie dokona sprawdzenia pod względem ilościowym, rodzajowym i jakościowym dostarczone materiały oraz potwierdzi Wykonawcy zgodność lub niezgodność drogą elektroniczną w czasie 48 godz. od momentu dostarczenia;5) Podane w formularzu cenowym ilości poszczególnych materiałów mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, czyli do zamawiania w partiach ilości każdego asortymentu określonego w formularzu przedmiotowo - cenowym w ilościach odmiennych w stosunku do ilości w nim podanych, w szczególności Zamawiający ma prawo zamówienia każdego asortymentu w ilości mniejszej lub większej, jednakże nie przekraczającej kwoty maksymalnego wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 70% wartości netto zawartej umowy. Ostateczna ilość zamawianego asortymentu będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 30% wartości brutto zawartej umowy nie wymaga podania przyczyn a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie odszkodowawcze ani żądanie zapłaty za różnicę w przedmiocie umowy rzeczywiście zamówionym a określonym w SWZ;6) W przypadku zrealizowania przez Wykonawcę dostaw do kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy przed upływem trwania umowy, umowa wygasa z chwilą zrealizowania ostatniej dostawy;7) Dostawy materiałów będą następować sukcesywnie w terminie od 2 do 5 dni roboczych ( kryterium poza cenowe) od dnia otrzymania przez Wykonawcę na pocztę elektroniczną indywidualnego zamówienia zawierającego ilość i rodzaj asortymentu;8) Przedmiot zamówienia musi być realizowany sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, czyli do zamawiania w partiach ilości każdego asortymentu określonego w formularzu przedmiotowo - cenowym w ilościach odmiennych w stosunku do ilości w nim podanych, w szczególności Zamawiający ma prawo zamówienia każdego asortymentu w ilości mniejszej lub większej, jednakże nie przekraczającej kwoty maksymalnego wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 70% wartości netto zawartej umowy. Ostateczna ilość zamawianego asortymentu będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 30% wartości brutto zawartej umowy nie wymaga podania przyczyn a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie odszkodowawcze ani żądanie zapłaty za różnicę w przedmiocie umowy rzeczywiście zamówionym a określonym w SWZ;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:a) Aktualne foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim – dotyczy poz. 3,4,5,6,7,31,51,52,56,57,62,63,72,73,77,81,92,93,95,97. Złożone dokumenty muszą być opisane, której pozycji formularza przedmiotowo – cenowego dotyczą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Aktualne foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim – dotyczy poz. 3,4,5,6,7,31,51,52,56,57,62,63,72,73,77,81,92,93,95,97.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy Uzupełniający – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;2) Formularz przedmiotowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. 3) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana wdokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwa potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, jeżeli nie doprowadzi do naruszenia przepisów powszechnie obowiązujących.2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy, w szczególności w przypadku:1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,2) zmiany obowiązujących przepisów jeżeli, konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,3) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,4) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia.3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ukw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorsko-restauratorskich - Gruczno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorsko-restauratorskich elewacji kościoła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI