Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2021r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a69d83-907f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Roboty porządkowe na sieci dróg wojewódzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone wpkt 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zamieszcza poniżej Klauzulę informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Województwo Podkarpackie - Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w PZDW jest Pan Jakub Baraniewski (e mail:iod@pzdw.pl);3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy Pzp5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8. Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;9. Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający, jako administrator danych osobowych w rozumieniu Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych, przewiduje powierzenie przetwarzania danych osobowych wykonawcy, na podstawie postanowień umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy i wymaga od wykonawcy przestrzegania tych postanowień.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WM/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10