Dostawa betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm do wzmocnienia i utwardzenia dróg na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm do wzmocnienia i utwardzenia dróg na terenie Gminy Sochaczew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSochaczew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyGMINA SOCHACZEW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm do wzmocnienia i utwardzenia dróg na terenie Gminy Sochaczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48468642600

1.5.8.) Numer faksu: +48468642602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm do wzmocnienia i utwardzenia dróg na terenie Gminy Sochaczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf7eb09-9085-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003116/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa betonu kruszonego dla potrzeb utwardzenia dróg na tereni Gminy Sochaczew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.sochaczew.org.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Adres elektronicznej skrytki podawczej:/exj2d97k84/SkrytkaESPwymagania techniczne i organizacyjne dot korespondencji elektronicznejzawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jestWójt Gminy Sochaczew2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można sięskontaktować pocztą elektroniczną na adres obrona-cywilna@sochaczew.org.pl 3) dane osoboweosób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „ Dostawa betonu kruszonego ofrakcji 0-63 mm do wzmocnienia i utwardzenia dróg na terenie Gminy Sochaczew” Oznaczenie sprawy:D.271.3.2021,4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm zgodnego w ilości3500 ton. Kruszywo nie może zawierać dodatków, plastiku, folii itp.Ilość kruszywa należytraktować szacunkowo, ilość ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzebZamawiającego w zakresie realizacji Umowy. W przypadku gdy powstanie wątpliwość co dojakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z którychzostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zlecizbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wynikubadań, Zamawiający może żądać wymiany kruszywa na zgodne z SWZ w wyznaczonymterminie. Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzebZamawiającego, na każde telefoniczne lub pisemne polecenie Zamawiającego, na wskazanądrogę i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Dostawa musi odbywać się autami oładowności 18t w związku z brakiem możliwości dojazdu autami typu ciągnik siodłowy znaczepą. Wykonawca musi dostarczyć kruszywo w dni robocze w godzinach 8:00-13:00 w ilościpodanej w zamówieniu. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, przezuprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego i Wykonawcy. Zamówienie obejmuje równieżkażdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynnościWykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);2) opissposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pktgdzie:a) Lcena - liczbauzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;b) Cmin - cena w ofercie z najniższąceną;c) C - cena w ofercie ocenianej.2. Kryterium „Termin płatności” w dniach:1) znaczenie kryterium -40% (0,4);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin płatności”: Punkty za to kryterium zostanąprzyznane w następując sposób:Punkty w przedmiotowym kryterium przyznawane będą w następującysposób:10 pkt – za termin płatności od 15 dni do 18 dni20 pkt – za termin płatności od 19 dni do 22dni30 pkt - za termin płatności od 23 dni do 26 dni40 pkt - za termin płatności od 27 dni do 30Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016419/01 z dnia 2021-03-112021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawydniMinimalny termin płatności wynosi 14 dni. Przy zaoferowaniu terminu płatności 14-dniowegowykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, którauzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramachkryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lubnastępne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawiawarunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawiawarunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełniwarunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną100.000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające nadostawie betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm o wartości 100.000,00 zł brutto każda dostawa,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy teOgłoszenie nr 2021/BZP 00016419/01 z dnia 2021-03-112021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawydostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowasą referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawyzostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentówoświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowaniawedług załącznika nr 2 do SWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostaniewezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następującychpodmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowejzgodnie z załącznikiem 3 do SWZ.2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnienie warunkówudziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanienajwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w terminie nie krótszymniż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych:1) Wykazu dostaw informujący, że wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – Wykonawca w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające nadostawie betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm o wartości 100.000,00 zł brutto każda dostawa, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostaływykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostaływykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ2) Dokumentów potwierdzających, żewykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają istotnepostanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI