Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzewo w ramach projektu „Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 216 24 76
1.5.8.) Numer faksu: 86 215 21 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatnica@gminapiatnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzewo w ramach projektu „Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dae7ca1-eb96-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007706/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynku świetlicy w m. Krzewo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie” o nr WND-RPPD.08.06.00-20-0454/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział XIII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w dziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w dziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPT.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont budynku świetlicy wiejskiej
w m. Krzewo w ramach projektu „Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”.
Zakres robot zewnętrznych obejmuje:
- odkopanie ścian i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych preparatami CP 44 i folią kubełkową,
- ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 14cm,
- wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym,
- ocieplenia budynku (styropianem EPS 70-040 gr. 25 cm) wraz z wyprawą elewacyjną
w technologii ETICS,
- wymianę pokrycia dachu z eternitu na blachę dachówkopodobną z ołaceniem
i wzmocnieniem istniejącej więźby dachowej,
- wykonanie ocieplenia wełną mineralną stropu nad parterem,
- wykonanie orynnowania,
- wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej,
- wykonanie okładzin schodów zewnętrznych – płytki gres antypoślizgowe,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki polbruk, gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej,
- wymiana drzwi do garażu oraz drzwi zewnętrznych wejściowych wraz z wymianą ościeżnic.
Zakres robot wewnętrznych w pomieszczeniach obejmuje:
- rozbiórka posadzek z płytek i podłoży,
- wykonanie ocieplenia podłoży styropianem gr. 10cm (w garażu - keramzytem gr 10cm),
- wykonanie izolacji z papy i folii,
- wykonanie podłoża betonowego i posadzek z gresu (w garażu posadzka przemysłowa),
- przebudowa instalacji elektrycznej, wodociągowej i sanitarnej wraz z wymianą szamba,
- remont łazienek z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres robót obejmuje wszystkie czynności konieczne do wykonania w celu realizacji ustalonego z Zamawiającym zakresu działań związanych z powyżej powołanym przedmiarem robót budowlanych wraz z wszelkim robotami porządkowymi i innymi niezbędnymi
do przekazania obiektu inwestorowi. Do zadań Wykonawcy należy również sporządzenie
i przekazanie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych badań potwierdzających prawidłowość wykonania instalacji (elektrycznych, wodociągowych, sanitarnych itp. oraz atestów, certyfikatów na materiały).
Szczegółowo zakres robót zawarty jest w załączonych szkicach oraz przedmiarach robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze obowiązującymi normami, sztuką budowlaną
z zachowaniem przepisów dotyczących dostępności osób niepełnosprawnych do obiektów użyteczności publicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub robót dodatkowych, Wykonawca wystawi fakturę na te roboty w oparciu o kosztorys sporządzony z zachowaniem składników cenotwórczych, na podstawie, których został opracowany kosztorys ofertowy, a jeśli roboty te nie wystąpią w kosztorysie ofertowym, po wcześniejszym uzgodnieniu cen między Zamawiającym i Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 20 %;
3) Termin wykonania (T) – waga kryterium 20 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7