Remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzewo w ramach projektu „Centrum Aktywności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzewo w ramach projektu „Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiątnica Poduchowna
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-15
  • ZamawiającyGmina Piątnica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100056
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzewo w ramach projektu
„Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 216 24 76

1.5.8.) Numer faksu: 86215-21-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatnica@gminapiatnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzewo w ramach projektu
„Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb5c4e7-d99b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007706/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynku świetlicy w m. Krzewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie” o nr WND-RPPD.08.06.00-20-0454/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w dziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisany w dziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPT.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 467154,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont budynku świetlicy wiejskiej
w m. Krzewo w ramach projektu „Centrum Aktywności Lokalnej w Krzewie”.

Zakres robot zewnętrznych obejmuje:
- odkopanie ścian i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych preparatami CP 44 i folią kubełkową,
- ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 14cm,
- wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym,
- ocieplenia budynku (styropianem EPS 70-040 gr. 25 cm) wraz z wyprawą elewacyjną
w technologii ETICS,
- wymianę pokrycia dachu z eternitu na blachę dachówkopodobną z ołaceniem
i wzmocnieniem istniejącej więźby dachowej,
- wykonanie ocieplenia wełną mineralną stropu nad parterem,
- wykonanie orynnowania,
- wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej,
- wykonanie okładzin schodów zewnętrznych – płytki gres antypoślizgowe,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki polbruk, gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej,
- wymiana drzwi do garażu oraz drzwi zewnętrznych wejściowych wraz z wymianą ościeżnic.

Zakres robot wewnętrznych w pomieszczeniach obejmuje:
- rozbiórka posadzek z płytek i podłoży,
- wykonanie ocieplenia podłoży styropianem gr. 10cm (w garażu - keramzytem gr 10cm),
- wykonanie izolacji z papy i folii,
- wykonanie podłoża betonowego i posadzek z gresu (w garażu posadzka przemysłowa),
- przebudowa instalacji elektrycznej, wodociągowej i sanitarnej wraz z wymianą szamba,
- remont łazienek z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres robót obejmuje wszystkie czynności konieczne do wykonania w celu realizacji ustalonego z Zamawiającym zakresu działań związanych z powyżej powołanym przedmiarem robót budowlanych wraz z wszelkim robotami porządkowymi i innymi niezbędnymi
do przekazania obiektu inwestorowi. Do zadań Wykonawcy należy również sporządzenie
i przekazanie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych badań potwierdzających prawidłowość wykonania instalacji (elektrycznych, wodociągowych, sanitarnych itp. oraz atestów, certyfikatów na materiały).
Szczegółowo zakres robót zawarty jest w załączonych szkicach oraz przedmiarach robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze obowiązującymi normami, sztuką budowlaną
z zachowaniem przepisów dotyczących dostępności osób niepełnosprawnych do obiektów użyteczności publicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub robót dodatkowych, Wykonawca wystawi fakturę na te roboty w oparciu o kosztorys sporządzony z zachowaniem składników cenotwórczych, na podstawie, których został opracowany kosztorys ofertowy, a jeśli roboty te nie wystąpią w kosztorysie ofertowym, po wcześniejszym uzgodnieniu cen między Zamawiającym i Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 20 %;
3) Termin wykonania (T) – waga kryterium 20 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w dziale VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w dziale X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w dziale X SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opisane w dziale X SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Opisane w dziale IX SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisane w dziale XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane w załączniku nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI