Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Opatów w sezonie zimowym 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Opatów w sezonie zimowym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpatów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyGmina Opatów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00283681
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Opatów w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Opatów w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9d86b3-4dc9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056098/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Opatów w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umopatow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopatow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,
odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://umopatow.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej franczak@umopatow.pl
.2.W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenia i dokumenty o których mowa
w rozdz. VIII i IX niniejszej SWZ, składa się pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby bądź osób
umocowanych do reprezentacji wykonawcy lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby bądź osób umocowanych do
reprezentacji wykonawcy – za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://umopatow.ezamawiajacy.pl/
3.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do
Zamawiającego uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść
dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e mail
Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości e – mail na adresy
Zamawiającego. W przypadku skorzystania z platformy za datę wpływu dokumentów
przyjmuję się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
4.Ogólne zasady korzystania z platformy
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie
https://umopatow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany
do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada
konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku
z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na
rejestrację. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego
otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,
wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww.
potwierdzeniu.
4).Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta i Gminy
Opatów Plac Obrońców Pokoju 34 reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy
Opatów
2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 4 ustawy Pzp.
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy
Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9.Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IMK-III.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I.
Odśnieżanie dróg we wsiach Adamów, Brzezie, Balbinów, Wąworków, Czerników Karski, Okalina Kolonia, Oficjałów
Drogi:
- Adamów nie ma dróg gminnych,
- Brzezie – droga na stare Brzezie, w stronę Wąworkowa i koło szkoły do drogi
powiatowej,
- Balbinów – od drogi krajowej w stronę Kaliszan.
- Wąworków- Kolonie , od posesji 18 do do Nikisiałki Dużej koło lasu, od posesji nr 55
obok posesji nr 45 i nr 47 do posesji nr 30, od drogi powiatowej do krajowej.
- Czerników Karski – Zarzecze, na Murowaniec i Podrzecze
- Okalina Kolonia przez wieś od stacji paliw do końca i obok ujęcia wody, Okalina Kolonia –Sady
- Okalina Wieś – przez wieś, do posesji nr 28, do posesji nr 27 i do posesji nr 31
- Oficjałów - Rzym
Odśnieżanie dróg we wsiach Karwów, Tudorów, Nikisiałka Mała, Nikisiałka Duża.
Droga:
- Karwów – droga od Włostowa przez Tudorów do Karwowa do drogi powiatowej i do
„Źródełka”,
- Tudorów- przez wieś do drogi powiatowej, droga Tudorów – Gaj, do posesji nr 19 i do
posesji nr 27,
- Nikisiałka Duża – od posesji nr 54 do posesji 65, w stronę Malic, w stronę Wąworkowa
do ostatnich zabudowań.
- Nikisiałka Mała – Dziury, od posesji nr 2 do posesji nr 3A, Nikisiałka Mała – „Ukraina”.
Odśnieżanie dróg we wsiach Kornacice, Lipowa ,Podole, Rosochy.
Droga:
- Kornacice – od posesji nr 2 do posesji nr 12 , w stronę Lipowej ,
- Lipowa przez Wieś,
- Podole od posesji nr 56 do posesji nr 60, od posesji nr 54 do posesji nr 55, w stronę
Kornacic do posesji nr 66, od drogi powiatowej do posesji nr 38; od drogi powiatowej do
posesji nr 12, od posesji nr 22 do posesji 27; od Podola obok Kościoła do Rosoch,
- Rosochy przez wieś, od posesji nr 54 do posesji nr 69, w stronę Przeuszyna, i w stronę
Kolonia Rosochy – Kaliszany, pod las.
Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 43,50 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II.
Odśnieżanie dróg we wsiach Gojców, Jagnin, Strzyżowice, Kobylanki, Kobylany.
Drogi:
- Gojców – od posesji nr 34 do posesji nr 41, droga Gojców – Włostów
- Jagnin -przez wieś.
- Strzyżowice – Ptasia, Strzyżowice –Gibki, Strzyżowice – Mydłowiec , od posesji nr 96 od
posesji 99A; od posesji nr 1 do posesji nr 3; od posesji nr 4 do posesji nr 7; od posesji nr
10 do posesji nr 14
- Kobylanki – przez wieś do ostatnich zabudowań,
- Kobylany –Przecinka, Kobylany – Przepaść, Kobylany – Wymysłów, Kobylany pod las,
droga obok szkoły w stronę Strzyżowic.
Odśnieżanie dróg we wsiach Jałowęsy, Tomaszów, Zochcinek.
Drogi:
- Jałowęsy – Syrki, od stacji paliw do powiatówki, od posesji nr 53 do posesji 59
od krajówki od posesji nr 70 -do ostatnich zabudowań, droga do Zochcinka
- Tomaszów - w Grabówkę,
- Zochcinek od Świętokrzyskiej obok DPS-u na Grabówkę, od ul. Czernika „Górą” do
drogi na Grabówkę, od posesji nr 32 do posesji nr 33; od DPS-u w stronę Zochcina, od
posesji nr 7A do posesji nr 15.
Odśnieżanie dróg we wsiach Jurkowice, Kochów, Marcinkowice, Czerników Opatowski, Czerników Karski
Droga:
- Jurkowice przez wieś od krajówki do wojewódzkiej, droga Jurkowice – Kochów , od
posesji nr 31 do posesji nr 43, na Pipałę, do posesji nr 24 , od posesji nr 9 do posesji nr
13, Jurkowice - Marcinkowice ,
- Kochów - Kochówek ,
- Marcinkowice przez wieś, od posesji nr 58 do posesji nr 59 i od drogi krajowej do posesji
nr 62.
- Czerników Opatowski – przez wieś do ostatnich zabudowań, od drogi wojewódzkiej do
posesji nr 44 i nr 45 oraz do posesji nr 34
- Czerników Karski- na Murowaniec
Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 43,50 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę, posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50.000zł Wiedza i doświadczenie Wykonawcy w realizacji, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, przynajmniej jednej usługi polegającej na odśnieżaniu dróg
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz
których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te
usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego
usługi były wykonywane
Wykazać sprzęt min. 2 pojazdy kołowe – ciągniki z dwoma napędami z pługiem
odśnieżnym i łyżką otwartą z możliwością zmiany- przepięcia oraz urządzenie do
posypywania dróg mieszanką uszorstniającą

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielnie
zamówienia na podstawie okoliczności o których mowa w pkt 6.1 niniejszej SWZ
należy na wezwanie Zamawiającego pod rygorem wykluczenia z postępowania,
złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące środki dowodowe:
a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.108.ust.1 pkt 5 ustawy o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r poz.1076 i
1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
.W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w pkt 5.2
ppkt c SWZ należy na wezwanie Zamawiającego pod rygorem wykluczenia
z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
następujące podmiotowe środki dowodowe;
a)potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 5.2,
ppkt d SWZ, należy na wezwanie Zamawiającego, po rygorem wykluczenia
z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
następujące podmiotowe środki dowodowe :
a) wykaz zrealizowanej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
przynajmniej jednej usługi polegającej na odśnieżaniu dróg wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane
b) wykaz sprzętu - min. 2 pojazdów kołowych – ciągników z dwoma napędami
z pługiem odśnieżnym i łyżką otwartą z możliwością zmiany- przepięcia oraz
urządzenie do posypywania dróg mieszanką uszorstniającą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,
zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z
uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji
warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.
2.Postanowienia istotne dla stron określa wzór umowy stanowiący integralną część
SWZ ( załącznik nr 6 do SIWZ ).
3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w
formie aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umopatow.ezamawiający.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę 8 miejsc parkingowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę 8 miejsc parkingowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI