Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022 Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-15
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Końskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-07
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291020126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica, 2

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3750850, 41 3750852

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpkonskie.zamowienia@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334d6175-2732-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004121/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022

1.2.2 Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem: elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP: /ZDPKonskie/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej. e-mail:
zdpkonskie.zamowienia@vp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzania i przekazywania
dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
stanowi załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.3431.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania) zawarty jest :
Dla Części 1- w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ I. Określenie dostaw.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej
nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2021/ 2022.

2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56

3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych ,
Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2021/ 2022..
w ilości 8000 ton. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw
na wezwanie Zamawiającego .


4. Cena dostarczenia 1 tony piasku obejmować będzie :
- pozyskanie – zakup piasku
- koszt transportu do Obwodu Drogowego
- rozładunek piasku na składowisku
- zysk i ryzyko Wykonawcy
5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie
będą występować w sezonie zimowym 2021/ 2022.., a od nich w głównej mierze
uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na
nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych
dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu .

Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą
umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia

Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 tony
piasku .

6. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie :
- jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic )
powiatowych – stosowany samodzielnie
- do wykonania mieszanki piasku z solą

7 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania :
- uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2 mm
- piasek nie może zawierać :
- zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków
- zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni, kamieni )
- zawartość ziaren pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 %

II. Warunki dostawy.

1. Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Grupy Interwencyjnej z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych.

2. Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Grupy Interwencyjnej, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu.
Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu –
spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego
piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę
faktury zamawiającemu.

3. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazała się mniejsza od deklarowanej lub odbiegała od jakości materiału określonego w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych określonych w załączonym wzorze umowy

4. W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa brutto która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin .

III. Warunki zapłaty

1. Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku na podstawie faktury VAT .
2. Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022 Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2021/ 2022 w ilości 600 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic). 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie 2021/ 2022.w ilości ogólnej – 600 ton .
Miejsce dostawy: plac składowy Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56.
Wykonawca dostaw soli zapewni rozładunek dostarczonej soli.

2. Dostarczona sól drogowa niezbrylająca spełnić musi wymagania:
skład chemiczny: NaCl – 90,0% min,
SO4 -2 - 3,0% max,
H2O - 3,0% max,
części nierozpuszczalne w wodzie - 8,0% max
antyzbrylacz K4Fe(CN)6 –20,0 ÷ 40,0 mg/kg,
granulacja: ziarna powyżej 8 mm – 10% max,
ziarna poniżej 1 mm - 60%max.

Wykonawca dostaw dla oferowanej soli posiadać musi:
- atest higieniczny,
- badania chemiczne lub podobny dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji, oraz pozytywną opinię o przydatności soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg.
- wszystkie atesty i certyfikaty mówiące o przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej winne być sporządzone w języku polskim .
3. Przewidywane dostawy w poszczególnych miesiącach sezonu zimowego 2021/2022 wynosić będą:
- do dnia 5 listopada 2021 r. – 150 ton
- do dnia 20 grudnia 2021 r. – 150 ton,
- do dnia 24 stycznia 2022 r. – 150 ton,
- do dnia 20 lutego 2022 r. – 150 ton.
Warunki i pozostałe ustalenia dotyczące realizacji dostaw soli zawiera załączona szczegółowa specyfikacja techniczna „na: zakup i dostawę soli kamiennej drogowej niezbrylającej w stanie luźnym”.
4. Zamawiający nie będąc w stanie przewidzieć warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2021/ 2022, od których uzależnione jest zużycie soli, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia dostaw .

Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia
5. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonej soli wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy.
Gdyby faktyczna ilość soli okazała się mniejsza od deklarowanej lud odbiegała od jakość materiału określonym w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych .
6. Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich zapewnia środki finansowe i terminową zapłatę należności Wykonawcy za dostarczone ilości soli na podstawie faktury VAT

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym.
Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa szczegółowo w/ w warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
5.2.1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.2.2 Dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby, wymienionych w pkt 5.2.1 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.
.
5.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.9 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1 oraz warunek określony w pkt 4.1.2 musi
wykazać/ spełniać każdy Wykonawca z osobna,
2) warunek określony w pkt 4.1.3 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca – ten, który zrealizuje
zamówienie (jego część) do realizacji którego te zdolności są wymagane,
3) warunki określone w pkt od 4.1.4 do 4.1.5 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub
wszyscy Wykonawcy łącznie.
4.10 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na
zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i
dokumentów, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SWZ.
4.11 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw wykluczenia.
4.12 Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych:
1) w art. 109 ust. 1 pkt 4, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 109 ust. 3 ustawy,
2) w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił
łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy.
4.13 Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2
ustawy, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne
okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w
zdaniu pierwszym, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wykluczy
Wykonawcę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

14.3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w załączniku nr 2,2a do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP, zaś miniPortal jest miejscem, w którym Wykonawca znajdzie opublikowany przez Zamawiającego formularz postępowania oraz może zaszyfrować ofertę. Cały proces szyfrowania odbywa się na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z uwagi na ograniczona liczbę znaków w formularzu służącym do przesłania ogłoszeń drogą elektroniczną w Sekcji II pkt. 2.3 nie podano pełnej nazwy przedmiotu zamówienia , pełna nazwa przedmiotu zamówienia : Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków - Mniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków. Zakres prac: Kompleksowe docieplenia budynków, w tym izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz wszelkie prace wykończeniowe związane z dociepleniami. Doświadczenie: Poszukujemy podwykonawców posiadających doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych prac, ze szczególnym uwzględnieniem dociepleń budynków. Mile widziane referencje od poprzednich klientów. Zakres współpracy: Planujemy nawiązać długoterminową współpracę z wybranymi podwykonawcami, obecnie mamy do wykonania dwa docieplenia budynków z możliwością rozpoczęcia prac w jak najbliższym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI