Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Tomyślu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyWIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00027404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym
Tomyślu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilczak 51

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdwnowytomysl@wzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym
Tomyślu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d172e65f-b059-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/873072

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/873072

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl/pn/wzdw
i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.
Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania
w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.
Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB - zalecany format: .pdf
Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie
do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych
folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
Zamawiający będzie przekazywał informacje w drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/wzdw .
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana drogą
elektroniczną za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/wzdw do tego konkretnego Wykonawcy.
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w tym także
zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za wyjątkiem oferty, umowy, oświadczeń i
dokumentów wymienionych w pkt. 9.1. i 10.6, które składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania
dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RDW.NT.5.271-2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg
Wojewódzkich w Nowym Tomyślu.
Przedmiot zamówienia został określony w SWZ Tom III szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować
będzie następujące kryteria
oceny ofert:
1) cena (C) – 60 pkt
2) czas na usunięcie padłej zwierzyny (Cz) – 30 pkt
3) ilość posiadanych pojazdów przeznaczonych do przewozu padłych zwierząt (P) – 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas na usunięcie padłej zwierzyny Uz

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość posiadanych pojazdów przeznaczonych do przewozu padłych zwierząt (Pz)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub
miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów :
Wykonawca musi posiadać decyzję administracyjną wydaną przez Powiatowego Lekarza
Weterynarii rejestrującą podmiot do prowadzenia działalności polegającej na transportowaniu
ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. I oraz potwierdzającą spełnianie przez
środek transportu przepisów sanitarnych dotyczących produktów ubocznych pochodzenia
zwierzęcego, ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu
chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy;
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu
padłych zwierząt, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego w zakresie tu określonym. Wymieniony pojazd musi być wyposażony i
oznakowany w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym w zakresie pojazdów wykonujących czynności na drodze.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złożeniem,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym
mowa w lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawiony nie wcześniej niż 3 mce
przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod
przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z zastrzeżeniem terminów, o których
mowa powyżej.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej ustawa Ukr); 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy Ukr; 3)wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29.09.1994r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022r., o ile został wpisany na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukr;
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1; 3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu
wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej,
oferty; 4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty; 5. Osoba lub podmiot
podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego
lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej; 6. Karę pieniężną, o której mowa
w ust. 5, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu:
a) aktualne zaświadczenie wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii, zezwalające Wykonawcy na wykonywanie prac w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; lub decyzję powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, a tym samym nadającą
weterynaryjny numer identyfikacyjny ( zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt Dz. U. z 2023 r. poz. 1075).
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z formularzem oferty powinny być złożone:
1) formularz cenowy stanowiący nierozłączną część formularza oferty;
2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 (dotyczące niepodlegania wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, Formularze 3.1. i 3.2);
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące kryterium „ilość posiadanych pojazdów przeznaczonych
do przewozu padłych zwierząt” zgodnie z Formularzem 3.4;
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (formularz 3.3), lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
5) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3 i 10.6 (oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby dotyczące niepodlegania wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu);
6) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.4 (dotyczące robót/usług/dostaw, które wykonają
poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia);
7) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy także spółek cywilnych);
8) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzające, że osoba działająca
w imieniu wykonawcy (dotyczy także poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia) lub osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania;
9) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jeżeli nie wynika
ono z dokumentów, o których mowa w ppkt. 8 powyżej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast spełnianie warunków udziału w
postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim każdy z nich spełnia warunki udziału w
postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt. 7.5. SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 1) składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast oświadczenie z pkt. 9.1 ppkt.
2) składane jest w zakresie w jakim każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. W odniesieniu do warunków dot.
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do
realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o
którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadku wzrostu, bądź spadku cen paliw związanych z realizacją zamówienia Strony Umowy są uprawione do
dokonania zmiany wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy, maksymalnie do (+/-) 10% ww.
wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione (zmniejszone lub zwiększone) w wysokości
wynikającej ze wskaźnika wzrostu (spadku) cen paliw, towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Główny
Urząd Statystyczny (dalej jako wskaźnik GUS) za I półrocze. Przy czym minimalny poziom zmiany wskaźnika GUS, w
wyniku którego wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione wynosi 5% w stosunku do wskaźnika wzrostu (spadku) cen
paliw, towarów i usług konsumpcyjnych (poziomu zmiany ceny) publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na I
półrocze roku kalendarzowego, w którym zawarto Umowę.
Z pierwszym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca będzie mógł wystąpić pisemnie do
Zamawiającego po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania
Umowy.
Wniosek o waloryzację nie obejmuje zleceń wykonanych przed złożeniem przedmiotowego wniosku.
Wykonawca,którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia
przysługującego
podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów, o których mowa w ust. 1 i 2,
dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia zakresu Przedmiotu Umowy za minimum 60% kwoty brutto podanej w § 4 ust. 3
Umowy. Na mocy art. 455 ust.1 pkt 1 Pzp Zamawiający ma prawo jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z Umową realizacji
usługi , polecać dokonywanie zmian ilościowych polegających na zwiększeniu
lub zmniejszeniu Przedmiotu Umowy, w zakresie niezbędnym dla jego realizacji. Wprowadzone przez Zamawiającego
zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki tych zmian stanowią podstawę do zmiany wynagrodzenia
na wniosek Wykonawcy. Ograniczenie nie przekroczy 40% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w §
4 ust. 3 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/873072

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe -Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe (szyba=0,5) z obróbką i utylizacją. Zakres: a) 1465 (545+920)x1400; b) 1480(925+555)x1400+860x2180(1323+858)+885X1400. u+r=545X140+555X1400 Pozostałe=r Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI