Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE OBEJMUJĄCE ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW Z GRUPY 180102 I 180103 Z SP ZOZ W CHOSZCZNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 87 43
1.5.8.) Numer faksu: 95 765 24 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE OBEJMUJĄCE ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW Z GRUPY 180102 I 180103 Z SP ZOZ W CHOSZCZNIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1421d0f0-67a4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.spzozchoszczno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: 1/ZP/UOM/2021. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający udostępni na swojej stronie internetowej wraz z dokumentacją postępowania. Wykonawca może również pobrać klucz publiczny ze strony systemu miniPortal w zakładce „Lista wszystkich postępowań”. 8. Pliki należy opatrzyć: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. Wyjaśnienia dokumentów składających się na specyfikację warunków zamówienia: 1) pytania należy kierować zgodnie z instrukcjami określonymi w pkt. 1; 2) Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres: poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.spzozchoszczno.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdz. XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/UOM/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór ( wraz z załadunkiem), transport i utylizacja odpadów medycznych z grupy 180102 i 180103 z SP ZOZ w Choszcznie przy ul. M. Niedziałkowskiego 4a. Zamówienie szczegółowo określone w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. 2. Odbiór i utylizacja odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego odbywać się będzie w każdy: poniedziałek, środę i piątek w godzinach porannych. Zamawiający zastrzega, że odbiór, transport i utylizacja odpadów następować będzie w przypadku świąt w dodatkowym uprzednio uzgodnionym terminie.3. Na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek zabezpieczenia opakowań jednorazowych dla odpadów z grupy 180102.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia odpowiedniej ilości pojemników na odpady wliczonych w cenę oferty. 6 pojemników o poj. 660 l dla kodu 180103 oraz jeden pojemnik o pojemności 120 l dla kodu 180102.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał odpady w opakowaniach używanych przez Zamawiającego.Rodzaje opakowań stosowanych przez Zamawiającego:-sztywne pojemniki jednorazowego użytku odporne na przekłucia bądź przecięcie ( materiały ostre tj. igły, skalpele, pincety, żyletki, kapilary, pipety, itp.)-worki jednorazowe (rękawice jednorazowe, szpatułki, podpaski, worki na mocz itp.)Następnie odpady gromadzone są do pojemników, które wraz z odpadami przekazywane są Wykonawcy w systemie rotacyjnym.6. Wykonawca ma obowiązek mycia i dezynfekcji pojemników, oraz utrzymania w czystości pomieszczenie po odbiorze odpadów.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował specjalnymi środkami transportu, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego w ilościach i terminie określonym w SWZ.8. Na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek zabezpieczenia opakowań jednorazowych dla odpadów z grupy 180102. Zamawiający wymaga, aby odebrane przez Wykonawcę odpady były transportowane i utylizowane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (T. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zmianami) oraz innymi właściwymi aktami prawnymi.9. Potwierdzeniem odbioru odpadów od Zamawiającego oraz ich ilości będzie KARTA PRZEKAZANIA ODPADU generowana zgodnie z przepisami prawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1