Załadunek, wywóz i przekazanie na składowisko odpadów o nazwie: „Kompost nieodpowiadający...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Załadunek, wywóz i przekazanie na składowisko odpadów o nazwie: „Kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania)” o kodzie 19 05 03 w ilości do 250 Mg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSwarzewo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-09-19
  • ZamawiającySpółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00382903
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Załadunek, wywóz i przekazanie na składowisko odpadów o nazwie:
„Kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania)” o kodzie 19 05 03 w ilości do 250 Mg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000888037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysławowska 84

1.5.2.) Miejscowość: Swarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 600872912

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sws-swarzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sws-swarzewo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Wodno - Ściekowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Załadunek, wywóz i przekazanie na składowisko odpadów o nazwie:
„Kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania)” o kodzie 19 05 03 w ilości do 250 Mg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce65cb9e-4c7b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne o Platformie Przetargowej:
Wymagania techniczne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu Platformy Przetargowej:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Opera.
Pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet,
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
 włączona obsługa JavaScript,
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
 zainstalowany Acrobat Reader,
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Formaty przesyłanych danych
Format danych przekazywanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wskazany został w § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (udostępniono na stronie postępowania).
Zamawiający rekomenduje przesyłanie plików w formacie danych: .pdf, podpisanych (tam, gdzie taki obowiązek wynika z przepisów prawa) kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wewnętrznym (jeśli Wykonawca używać będzie kwalifikowanego podpisu elektronicznego).
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego, należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku dokumentu także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
Zamawiający rekomenduje również kompresowanie plików dopiero po ich wcześniejszym podpisaniu.
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych.
Aktualna data i godzina, zsynchronizowana z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu okna Platformy Przetargowej.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty/dokumentu przez Wykonawcę.
W przypadku wybrania opcji złożenia oferty/dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty/dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomość na adres
e-mail wskazany w formularzu.
W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania oferty/dokumentu przez Platformę Przetargową.
Maksymalny łączny rozmiar wszystkich plików przesyłanych jednocześnie za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB.
Szczegółowe instrukcje rejestracji, udziału w postępowaniu, w tym zadawania pytań do dokumentów zamówienia oraz składania, zmiany lub wycofania oferty znajdują się na stronie Platformy Przetargowej w zakładce INSTRUKCJE.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Wodno –Ściekowa „SWARZEWO”.
2) Kontakt jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkę: biuro@sws-swarzewo.pl lub telefonicznie 58 674 15 08.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 78 ust. 1 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z tymże jeżeli realizacja tego prawa wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z tego uprawnienia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ODP/01/09/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest usługa załadunku, wywozu i przekazania na składowisko odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom wytworzony w Spółce Wodno – Ściekowej „Swarzewo”, ul. Władysławowska 84, 84-100 Swarzewo, w ilości maksymalnie 250 Mg.
Wskazana powyżej ilość odpadów stanowi wielkość szacunkową oraz maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszej ilości odpadów w czasie trwania umowy, a Wykonawcy nie przysługuje w tym zakresie prawo do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W przypadku odebrania przez Wykonawcę odpadów w ilości przekraczającej
250 Mg nie przysługuje Wykonawcy z tego tytułu żadne roszczenie o zapłatę wynagrodzenia czy tez roszczenie odszkodowawcze za zrealizowane usługi ponad wyżej wskazany limit.

Koszty związane z przekazaniem odpadów na składowisko ponosi Wykonawca.

Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 wg awizacji i ustaleń Zamawiającego, w ilości określonej każdorazowo przez Zamawiającego oraz w dokładnej dacie ustalonej przez Strony.

Z chwilą przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające oraz za ich dalsze przekazanie na składowisko odpadów.

Wykonawca zapewni ładowarkę do załadunku kompostu.

Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu kompostu, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny, stabilny (uniemożliwiający osuwanie się kompostu oraz ewentualne jego pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu kompostu i pozwalającą na jego odbiór
z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji.
Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym, a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu kompostu o parametrach jak w opisie przedmiotu zamówienia oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór, załadunek i transport kompostu odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków.
Rozliczenie usługi odbywać się będzie fakturami przejściowymi – po wykonaniu usługi, do 14 dni od dnia otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktur stanowić będzie obustronnie podpisany protokół odbioru wykonania usługi.

Po przekazaniu odpadów na składowisko obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu otrzymaną kartę odpadów sporządzona/wypełniona i podpisana zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty:
Wskaże miejsca składowania odpadu wraz z podaniem Podmiotu przyjmującego odpad na formularzu ofertowym wg wzoru będącego załącznikiem do SWZ.
Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy.
Ilość kompostu do rozliczenia będzie ustalona poprzez każdorazowe ważenie na legalizowanej wadze najazdowej na terenie Oczyszczalni ścieków w Swarzewie. W/w obmiar zostanie potwierdzony obustronnie podpisanym protokołem.
Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji zadania, co będzie podstawą do podjęcia czynności odbiorowych.
Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy.

Charakterystyka odpadów:
Kompost nieodpowiadający wymaganiom nie nadający się do wykorzystania.
Odpad o kodzie 19 05 03 powstaje z przetwarzania metodą kompostowania i mineralizacji dwóch rodzajów odpadów: skratek 19 08 01 i zawartości piaskowników, wytwarzanych w wyniku procesu mechanicznego oczyszczania ścieków na sitopiaskownikach. Skratki i zawartość piaskowników są kompostowane w trzech pryzmach, z czego dwie z nich są napowietrzane negatywnie, a jedna pozytywnie, co pozwala wysuszyć maksymalnie przekompostowane i shigienizowane skratki. Następnie prowadzi się suchą stabilizację.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: • Określenie kryterium wyboru ofert. Cena* przedmiotu zamówienia. Znaczenie (waga): 100% ,
• Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego zgodnie z poniższymi zasadami: Kryterium „cena" przedmiotu zamówienia.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za przedmiot zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie ze wzorem: Pc = (Cn : Cob) x 100 pkt gdzie:
Pc - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę,
Cn - najniższa zaoferowana cena,
Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
aktywny wpis w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO) nadany na podstawie ustawy o odpadach.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikami do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z załącznikami do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:

1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia.

Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one
niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega
odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca ma obowiązek załączyć:
1. Formularz Ofertowy
2. Dowód wniesienia wadium
3. Pełnomocnictwo (jeżeli wustępuje)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2 500,00 (dwa tysiące pięćset) złotych.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu na rachunek Zamawiającego w;
Banku Spółdzielczym w Krokowej
42 8349 0002 0030 3260 2000 0010

b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
przy czym, gdy wadium wnoszone w sposób określony w pkt. a-c powyżej, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
aktywny wpis w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO) nadany na podstawie ustawy o odpadach.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont garażu murowanego - Kwidzyn
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont garażu murowanego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Swarzewo: Dostawa, montaż i uruchomienie kraty schodkowej w pompowni w Pucku.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Radecznica
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI