Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż n

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00338114
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fe4e42e-6957-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/715/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do miejsca dalszego zagospodarowania wraz z ich utylizacją powstających w wyniku działalności prowadzonej przez 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy oraz jednostki i instytucje pozostające na zaopatrzeniu 2 WOG.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załączniki nr 1.1 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2.1 do SWZ - wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia,
dla zadania nr 1, tj.:
załadunek, odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, wymienionych w tabeli nr 1, jeden raz w roku z lokalizacji:
a) ul. Obornicka 100-102, Wrocław,
b) ul. Obornicka 108, Wrocław,
c) ul. Kwidzyńska 4, Wrocław,
d) ul. Ligocka 4, Wrocław,
e) ul. Trzmielowicka 28, Wrocław,
f) ul. Sikorskiego 6, Brzeg.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do miejsca dalszego zagospodarowania wraz z ich utylizacją powstających w wyniku działalności prowadzonej przez 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy oraz jednostki i instytucje pozostające na zaopatrzeniu 2 WOG.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.2 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2.2 do SWZ - wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
(art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
A. Posiadanie aktualnego zezwolenia (decyzji) obejmującej swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione odpowiednio w tabeli 1 i 2 wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie:
1) zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) lub umowę
z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
2) zbierania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
3) przetwarzania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie
oraz
4) zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w tabeli nr 1 i 2
5) w przypadku przedłożenia przez Oferenta dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3), wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Oferent przedłoży Zamawiającemu:
a) potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) lub/i
b) zaświadczenie z właściwego urzędu o wszczęciu postępowania na wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) jeżeli zostało wydane
B. W przypadku gdy Oferent w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył umowę z podwykonawcą, Oferent przedłoży Zamawiającemu dokumenty o których mowa
w pkt. 1, tj. stosowne zezwolenia wydane dla Podwykonawcy w zależności od powierzonego mu wykonania zakresu zadania.
C. W przypadku przedstawienia decyzji na zbieranie lub umowy z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie Wykonawca przedstawi oświadczenie ze wskazaniem instalacji do recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów do których będą przekazywane odpady odebrane na podstawie zawartej umowy z Zamawiającym.

Tabela 1. Wykaz odpadów dla których wymagane są dokumenty dla zadania 1.

Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu
1. 2. 3.
1. 03 01 05 Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 03 01 04
2. 06 01 06* Inne kwasy
3. 06 04 04* Odpady zawierające rtęć
4. 07 01 04* Inne rozpuszczalniki organiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste
5. 08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
6. 10 10 11* Inne cząstki stałe zawierające substancje niebezpieczne
7. 12 01 01 Odpady z toczenia i piłowania żelaza oraz jego stopów
8. 12 01 09* Odpadowe emulsje i roztwory z obróbki metali niezawierające chlorowców
9. 12 01 16* Odpady poszlifierskie zawierające substancje niebezpieczne
10. 13 07 03* Inne paliwa (włącznie z mieszaninami)
11. 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury
12. 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych
13. 15 01 07 Opakowania ze szkła
14. 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
15. 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
16. 15 02 03 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02
17. 16 01 07* Filtry olejowe
18. 16 01 19 Tworzywa sztuczne
19. 16 01 20 Szkło
20. 16 01 21* Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14
21. 16 01 99 Inne niewymienione odpady
22. 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 09 do 16 02 12
23. 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13
24. 16 03 04 Nieorganiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 03, 16 03 80
25. 16 03 06 Organiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 05, 16 03 80
26. 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych
27. 16 05 07* Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)
28. 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)
29. 16 06 02* Baterie i akumulatory niklowo-kadmmowe
30. 16 06 05 Inne baterie i akumulatory
31. 16 10 01* Uwodnione odpady ciekłe zawierające substancje niebezpieczne
32. 16 80 01 Magnetyczne i optyczne nośniki informacji
33. 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
34. 17 02 01 Drewno
35. 17 02 02 Szkło
36. 17 02 03 Tworzywa sztuczne
37. 17 06 05* Materiały budowlane zawierające azbest
38. 17 08 02 Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 01
39. 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03


Tabela 2. Wykaz odpadów dla których wymagane są dokumenty dla zadania 2.

Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu
1. 2. 3.
1. 03 01 05 Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 03 01 04
2. 08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
3. 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
4. 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
5. 15 02 03 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02
6. 16 01 07* Filtry olejowe
7. 16 01 19 Tworzywa sztuczne
8. 16 01 99 Inne niewymienione odpady
9. 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 09 do 16 02 12
10. 16 05 07* Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)
11. 17 02 01 Drewno
12. 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06


c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych:
A. aktualnego zezwolenia (decyzji) obejmującej swym zakresem rodzaje odpadów, przedstawionych odpowiednio w tabeli 1 i 2, wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie:
1) zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) lub umowę
z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
2) zbierania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
3) przetwarzania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie
oraz
4) zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w tabeli nr 1 i 2
5) w przypadku przedłożenia przez Oferenta dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3), wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Oferent przedłoży Zamawiającemu:
a) potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) lub/i
b) zaświadczenie z właściwego urzędu o wszczęciu postępowania na wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) jeżeli zostało wydane
B. W przypadku gdy Oferent w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył umowę z podwykonawcą, Oferent przedłoży Zamawiającemu dokumenty o których mowa
w pkt. 1, tj. stosowne zezwolenia wydane dla Podwykonawcy w zależności od powierzonego mu wykonania zakresu zadania.
C. W przypadku przedstawienia decyzji na zbieranie lub umowy z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie Wykonawca przedstawi oświadczenie ze wskazaniem instalacji do recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów do których będą przekazywane odpady odebrane na podstawie zawartej umowy z Zamawiającym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
(art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji zastosuje kryteria oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI