Zakup usługi odbioru i przetwarzania lub przekazania do przetworzenia odpadów pochodzących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usługi odbioru i przetwarzania lub przekazania do przetworzenia odpadów pochodzących z jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w obszarze właściwości miejscowej Oddziału Regionalnego w Lublinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-28
  • Numer ogłoszenia664401-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 664401-N-2018 z dnia 2018-12-28 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie: Zakup usługi odbioru i przetwarzania lub przekazania do przetworzenia odpadów pochodzących z jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w obszarze właściwości miejscowej Oddziału Regionalnego w Lublinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 1126394600346, ul. Łęczyńska  1 , 20-309   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 746 100, , e-mail lublin@amw.com.pl, , faks 814 746 123.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.amw.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amw.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny Lublin, ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin ( Kancelaria pokój nr 22-parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi odbioru i przetwarzania lub przekazania do przetworzenia odpadów pochodzących z jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w obszarze właściwości miejscowej Oddziału Regionalnego w Lublinie.
Numer referencyjny: OL.ZP.7720.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi odbioru i przetwarzania lub przekazania do przetworzenia odpadów pochodzących z jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w obszarze właściwości miejscowej Oddziału Regionalnego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 (Opis Przedmiotu Zamówienia).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:  posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów o kodach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ i o masie odpowiadającej co najmniej masie określonej w załączniku nr 1 do SIWZ przypisanej do poszczególnych kodów odpadów;  posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów o kodach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie dokona transportu odpadów. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o rodzajach (wg kodu odpadu) transportowanych przez siebie odpadów;  posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania, przetwarzania, recyklingu albo innych niż recykling procesów odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Informacje dodatkowe Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca 1) W PRZYPADKU WYKONAWCY REALIZUJĄCEGO USŁUGĘ NA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: a. posiada obowiązujące na czas składania oferty i realizacji usługi zezwolenie w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów o kodach: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08 określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) i o masie odpowiadającej co najmniej masie określonej w załączniku nr 1 do SIWZ przypisanej do poszczególnych kodów odpadów; b. posiada wpis do BDO w zakresie transportu odpadów o kodach: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08 określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) - w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie dokona transportu odpadów. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o rodzajach (wg kodu odpadu) transportowanych przez siebie odpadów; c. posiada wpis do BDO w zakresie zbierania, przetwarzania, recyklingu albo innych niż recykling procesów odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. d. 2) W PRZYPADKU WYKONAWCY REALIZUJĄCEGO USŁUGĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: a. posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada – na czas składania oferty i realizacji usługi – uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów o kodach: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08 i o masie odpowiadającej co najmniej masie określonej w załączniku nr 1 do SIWZ przypisanej do poszczególnych kodów odpadów – wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju; b. posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada – na czas składania oferty i realizacji usługi – uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów o kodach: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08 – wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju – w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie dokona transportu odpadów; c. posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada – na czas składania oferty i realizacji usługi – uprawnienia do zbierania, przetwarzania, recyklingu albo innych niż recykling procesów odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów o kodach odpadów: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08; określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) b) oświadczenia Wykonawcy o wpisie do BDO w zakresie transportu odpadów o kodach odpadów (dotyczy Wykonawców, którzy nie powierzają transportu odpadów lub powierzają transport części odpadów) wg załącznika nr 6 do SIWZ 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08 określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) c) Oświadczenia Wykonawcy o wpisie do BDO w zakresie zbierania, przetwarzania, recyklingu albo innych niż recykling procesów odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wg załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawcy realizującego usługę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zbierania lub zbierania i przetwarzania odpadów o kodach: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08;  dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju potwierdzający, że Wykonawca posiada – na czas składania oferty i realizacji usługi – uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów o kodach: 03 01 04*, 03 01 05, 08 01 17*, 08 03 17*, 08 04 10, 09 01 07, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 10*, 15 01 11*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 99, 16 02 12*, 16 02 13*, 16 03 04, 16 03 06, 16 06 05, 17 01 03, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 06 05*, 19 09 05, 19 12 01, 19 12 04, 19 12 07, 19 12 08;  dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju potwierdzający, że Wykonawca posiada – na czas składania oferty i realizacji usługi – uprawnienia do zbierania, przetwarzania, recyklingu albo innych niż recykling procesów odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca wraz z Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zmiana terminu realizacji usługi wynikająca z działania siły wyższej lub w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 5 ust. 25; 3) zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy; 4) zmianę sposobu wykonywania usługi, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczne ze względu na okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w § 4 ust. 1 umowy; 5) zmiana podwykonawcy lub zakresu wykonania umowy powierzonego podwykonawcy wskazanego w § 13 ust. 1 wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego, w formie pisemnej, z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. 4. Zmiana wskazana w ust. 2 pkt 5 polegająca na: 1) zmianie podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę danych innego podwykonawcy; 2) zmianie zakresu wykonania umowy jest dopuszczalna pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie. 5. Zmiana treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu umowy, w szczególności dotyczących zmiany miejsca magazynowania odpadów, o którym mowa w § 5 ust. 1, osób upoważnionych do kontaktów, osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, wraz z numerami telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, nie wymaga dla swej skuteczności podpisania aneksu do umowy. Dla skuteczności takich zmian wystarczające jest pisemne, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, powiadomienie drugiej strony w terminie do dwóch dni od dnia powzięcia informacji o konieczności ww. zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI