Zagospodarowanie odpadów PSZOK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów PSZOK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodzisław Śląski
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySłużby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776692-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776692-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim: Zagospodarowanie odpadów PSZOK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny 24102499100000, ul. Marklowicka  21 F , 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 555 193, , e-mail zp@skm.wodzislaw-slaski.pl, , faks 324 554 954.
Adres strony internetowej (URL): www.skm.wodzislaw-slaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21F, 44-300 Wodzisław Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów PSZOK
Numer referencyjny: DZP.27.36.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów PSZOK z podziałem na 5 zadań. Zamawiający działa w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. „o odpadach” poz.21. z późn. zmianami.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – kompletna oferta przynajmniej na jedno zadanie. Zadanie nr 1: zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodach zgodnie z załącznikiem 1A formularza cenowegoZadanie nr 2: zagospodarowanie odpadów innych o kodach zgodnie z załącznikiem 1B formularza cenowegoZadanie nr 3: transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodach, zgodnie z załącznikiem 1C formularza cenowego Zadanie nr 4: zagospodarowanie odpadów opon o kodzie 16 01 03, zgodnie z załącznikiem nr 1D formularza cenowego Zadanie nr 5: zagospodarowanie odpadów zielonych pochodzących z prowadzenia działalności PSZOK, zgodnie z załącznikiem 1E formularza cenowego Szacunkowe ilości odpadów zostały opisane w poszczególnych załącznikach z uwagi na dużą ilość różnych kodów odpadów. Odpady pochodzą z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Łączna wartość przekazywanych odpadów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada:a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącego przedmiotem zamówienia (zbieranie, odzysk, unieszkodliwianie, wstępne przetwarzanie) w zależności od zadania/zadań na które składana jest oferta, dotyczy zadania nr 1, 2, 4 b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącego przedmiotem zamówienia (zbieranie, odzysk, unieszkodliwianie, wstępne przetwarzanie) oraz wpis w BDO dotyczący możliwości transportu odpadów dotyczy zadania nr 3 c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zbieranie) o kodzie 20 02 01 dla zadania nr 5
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Szczegóły w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, oświadczenie RODO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych są Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą przy ul.Marklowickiej 21F w Wodzisławiu Śląskim (44-300)• adres e-mail w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych w Służbach Komunalnych Miasta w Wodzisławiu Śląskim sekretariat@skm.wodzislaw-slaski.pl• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „zagospodarowanie odpadów PSZOK" nr postępowania DZP.27.22.2020 w trybie przetargu nieograniczonego• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odległość jest jednym z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawcy zobowiązani są wskazać powyższą informację w formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 19:00 transportem Zamawiającego. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną wskazaną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. O terminie przywozu odpadów Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail lub faxem co najmniej na 2 dni robocze przed terminem ich dostarczenia, wskazując w informacji termin przywozu odpadów, ich rodzaj i szacunkową ilość. Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO określającej kod odpadu (rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego na podstawie wystawionej faktury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów innych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odległość jest jednym z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawcy zobowiązani są wskazać powyższą informację w formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 19:00 transportem Zamawiającego. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną wskazaną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. O terminie przywozu odpadów Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail lub faxem co najmniej na 2 dni robocze przed terminem ich dostarczenia, wskazując w informacji termin przywozu odpadów, ich rodzaj i szacunkową ilość. Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO określającej kod odpadu (rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego na podstawie wystawionej faktury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów lub poprzez spalarnię odpadów. Termin odbioru odpadów nie może wynosić więcej niż 7 dni roboczych. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00 z siedziby Zamawiającego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego (termin odbioru odpadów jest jednym z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawcy zobowiązani są wskazać powyższą informację w formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.). Usługa dotycząca odpadów będzie świadczona każdorazowo na podstawie kierowanych przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnych (wysłanych pocztą, faksem, drogą mailową lub ustnych zleceń odbioru). W razie braku możliwości odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów poprzez stację segregacji odpadów, punkt zagospodarowania odpadów bądź poprzez spalarnię odpadów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór, transport i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór, transport, rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Odpady będą przekazywane na podstawie kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. W terminie do 7 dni od dnia odebrania od Zamawiającego odpadów i ich zagospodarowania Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę.Zamawiający w zadaniu nr 3 jest zobowiązany do przygotowania odpadów do transportu wg rodzaju odpadu oraz zapewnienie przeładunku do środka transportu. Natomiast Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo i warunki na czas transportu do miejsca docelowego zgodnie ze standardami przewidzianymi dla tej grupy odpadów. Rodzaje opakowań to: pojemniki pod ciśnieniem, opakowania po farbach puste i pełne, środki ochrony roślin, pojemniki z kwasami i zasadami itp. Zamawiający szacuje iż w skali zawartej umowy będzie to do 4 transportów odpadów dla tego zadania, (1 kurs - transport nie mniej niż 8 miejsc paletowych należy zapewnić).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin odbioru odpadów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów opon o kodzie 16 01 03
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odległość jest jednym z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawcy zobowiązani są wskazać powyższą informację w formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 19:00 transportem Zamawiającego. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną wskazaną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. O terminie przywozu odpadów Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail lub faxem co najmniej na 2 dni robocze przed terminem ich dostarczenia, wskazując w informacji termin przywozu odpadów, ich rodzaj i szacunkową ilość. Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO określającej kod odpadu (rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego na podstawie wystawionej faktury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów zielonych pochodzących z prowadzenia działalności PSZOK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego o kodzie - 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji pochodzące z prowadzenia własnej działalności PSZOK (odpady zielone przywożone przez mieszkańców Miasta Wodzisławia Śląskiego w ramach prowadzenia PSZOK) w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację komunalną (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00 transportem Zamawiającego. Fakultatywne godziny odbioru odpadów mogą być dłuższe tj. od godz. 7:00 – 18:00 transportem Zamawiającego. Godziny odbioru odpadów są jednym z kryterium oceny ofert wskazanym w rozdziale 14 SIWZ. Odpady o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji będą dostarczane przez Zamawiającego do Wykonawcy luzem. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późn.zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Odległość 20,00
Godziny odbioru odpadów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch fundamentów pod maszyny - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch fundamentów pod maszyny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Dostawa leków i środków do dezynfekcji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbieranie i transport odpadów komunalnych zebranych z terenu gminy Pacanów w 2021r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI