Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199 B
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-26
  • Numer ogłoszenia602447-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602447-N-2020 z dnia 2020-10-26 r.

Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.: Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199 B
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27816576000000, ul. ul. Zwycięstwa  36 , 44-100  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3324019, 3316199, , e-mail sekretariat@pzogliwice.pl, , faks 322 316 212.
Adres strony internetowej (URL): www.skladowiskogliwice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.skladowiskogliwice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.skladowiskogliwice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
platformazakupowa.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. 44-100 Gliwicde ul. Zwycięstwa 36

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199 B
Numer referencyjny: PZO.261.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zmówienia jest Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199 B . Zamówienie podzielone jest na 5 zadań:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁACZNIK NR 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o łącznej wartości wszystkich zadań do 30% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające to zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju kodu odpadu, które objęte były zamówieniem podstawowym oraz zastosowanie stawek, cen jednostkowych- zgodnie ze złożoną oferta do przetargu na zadania podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lub pozwolenie zintegrowane/ pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów. lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów. oraz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.(Dotyczy zadania nr 2):Określenie warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.: zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lub pozwolenie zintegrowane/ pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów. - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.(Dotyczy zadania nr 3):Określenie warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów. lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów. oraz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami ), prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.(Dotyczy zadania nr 4):Określenie warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.(Dotyczy zadania nr 5):Określenie warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów. lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów. oraz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty, minimum 1 usługę obejmującą swoim zakresem:Dla zadania nr 1 – transport odpadów niebezpiecznych, obejmujących co najmniej 6 kodów odpadów ujętych w tabeli nr 1 - Opisu przedmiotu zamówienia Dla zadania nr 2 – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.Dla zadania nr 3 – transport odpadów obejmujących co najmniej 4 kody odpadów wchodzących w zakres przedmiotowej grupy odpadów ujętej w tabeli nr 3 – Opisu przedmiotu zamówienia Dla zadania nr 4 - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.Dla zadania nr 5 – transport odpadu ujętego w tabeli nr 5 - Opisu przedmiotu zamówienia - wg ZAŁĄCZNIKA nr 7B) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności:Dla zadania nr 1 Do pełnienia funkcji kierowcy ( minimum 1 osoba), posiadającego:- stosowne prawo jazdy;- uprawnienia do przewozu odpadów niebezpiecznych.Dla zadania nr 3 Do pełnienia funkcji kierowcy (minimum 1 osoba), posiadającego:- stosowne prawo jazdy;- uprawnienia do przewozu odpadów ujętych w tabeli nr 3 – Opisu przedmiotu zamówienia.Dla zadania nr 5 Do pełnienia funkcji kierowcy (minimum 1 osoba) , posiadającego:- stosowne prawo jazdy;- wg ZAŁĄCZNIKA NR 8C) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia, tj. : Dla zadania nr 1 - pojazd przystosowany do transportu odpadów ujętych w tabeli nr 1 – Opisu przedmiotu zamówienia, znajdujących się w pojemnikach typu Mauzer, który pozwala na przetransportowanie jednorazowo minimum 10 pojemników typu Mauzer - minimum 1 szt.Dla zadania nr 3- pojazd przystosowany do transportu odpadów ujętych w tabeli nr 3 – Opisu przedmiotu zamówienia , który pozwala na przetransportowanie jednorazowo minimum 4 pojemników typu Mauzer i zawartość asortymentu z 1 kontenera KP-13 – minimum 1 szt. Dla zadania nr 5- pojazd przystosowany do transportu odpadu ujętego w tabeli nr 5- Opisu przedmiotu zamówienia , który pozwala na przetransportowanie jednorazowo minimum 200 opon. -wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 ( stosownie do zadania ) D) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : Dla zadania 1,3 i 5 - dysponuje własną instalacją na którą Wykonawca będzie transportował odebrane odpady w celu zagospodarowania w procesach odzysku/ unieszkodliwiania lub miejscem w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów. -wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 Dla zadania 2 i 4 – dysponuje własną instalacją na którą odpady będą dostarczane środkami transportu Zamawiającego w celu ich zagospodarowania w procesach odzysku lub unieszkodliwiania. wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 AE) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że :Dla zadania 1,2,3,4 i 5 – posiada indywidualny numer rejestrowy w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami BDO wg ZAŁĄCZNIKA NR 10 Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest wykazać, że dla zadania 1,3 i 5 posiada indywidulany numer rejestrowy w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami BDO wg ZAŁACZNIKA NR 10 A Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,UWAGA.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp, dokumenty te i oświadczenia, aktualne na dzień ich złożenia, składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ • wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania, i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. • Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – o treści ZAŁĄCZNIKA nr 8 do SIWZ • Oświadczenie potwierdzające miejsce zagospodarowania lub zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1, 3 i 5 – o treści ZAŁĄCZNIKA nr 9 do SIWZ wraz z dołączonymi do niego aktualnymi decyzjami Dla zadania nr 1,3 i 5 - aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/ pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów. lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadów. oraz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO ( podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.• Oświadczenie potwierdzające miejsce zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 i 4 – o treści ZAŁĄCZNIKA nr 9 A do SIWZ wraz z dołączonymi do niego aktualnymi decyzjami Dla zadania nr 2 i 4 - aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.: zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lub pozwolenie zintegrowane/ pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów. - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.• Oświadczenie Wykonawcy /Podwykonawcy o posiadaniu indywidulanego numeru rejestrowego w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami ( BDO) o treści ZAŁĄCZNIKA nr 10 do SIWZ lub 10 A do SIWZ . Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp, dokumenty te i oświadczenia, aktualne na dzień ich złożenia, składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
• wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,• wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,Zobowiązanie podmiotu/ów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( jeśli dotyczy)- wzór stanowi ZAŁACZNIKA nr 11 do SIWZ.• wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 3.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
b) Czas przystąpienia do odbioru odpadów od dnia zgłoszenia pojedynczej usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:a. w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, poprzez wydłużenie terminu wykonania umowy.b. zmniejszenia ceny jednostkowej brutto poszczególnych usług, będących przedmiotem Umowy i wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy;c. wydłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 z zastrzeżeniem nie wyczerpania wartości umowy, o której mowa § 3 ust. 1 Umowy;d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.3. Strona zainteresowana zmianą Umowy z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. d) zobowiązana jest wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony o dokonanie zmiany, w terminie do 14 (czternastu) dni od daty zaistnienia okoliczności uzasadniającej dokonanie zmiany. Wniosek ten zawierać musi uzasadnienie i dowody wskazujące na spełnienie przesłanek dokonania zmiany, oceny wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia, oraz projekt wnioskowanej zmiany. 4. W terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez drugą Stronę wniosku, o którym mowa powyżej, Strony obowiązane są przeprowadzić negocjacje w celu: a. ustalenia czy i jaki wpływ wnioskowane zmiany mają na koszty wykonania zamówienia; b. określenia wysokości (wartości) ewentualnej zmiany, tj. podwyższenia lub obniżenia, wynagrodzenia, przy założeniu, że kwota, o jaką zmienione zostanie wynagrodzenie, nie powinna być wyższa niż to wynika ze zmiany przepisów prawa; c. określenia terminu wprowadzenia do Umowy ewentualnych zmian. 5. Strony za zgodnym porozumieniem mogą odstąpić od wymogu przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ust. 3 i 4, jeżeli okoliczności wnioskowanej zmiany, a także jej proponowany zakres oraz sposób wprowadzenia, nie budzą wątpliwości.6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmiana wynagrodzenia z tytułu niniejszej umowy może nastąpić jedynie pod warunkiem, że cena netto nie ulegnie podwyższeniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W JĘZYKU POLSKIM
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
dot. wykonawców będących:- osobami fizycznymi,- osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą- pełnomocnikami wykonawców,Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest, Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Spółka z o.o. dane adresowe jw.; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr PZO.261.7.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, a także podmiot wyłoniony w trybie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad tą inwestycją, w celu spełnienia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) ujętych w tabeli nr 1:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tabela nr 1Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu Szacunkowa roczna ilość odpadów [Mg]1 20 01 13* Rozpuszczalniki 1,0002 20 01 14* Kwasy 0,0603 20 01 15* Alkalia 0,7204 20 01 17* Odczynniki fotograficzne 0,0505 20 01 19* Środki ochrony roślin 0,4006 20 01 21* Odpady zawierające rtęć 0,0507 20 01 25 Oleje i tłuszcze jadalne 0,5008 20 01 26* Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 8,7809 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne 11,6610 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 07 0,50011 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne 0,50012 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 0,50013 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone 34,42014 15 01 11* Opakowania z metali w postaci pustych pojemników ciśnieniowych 1,46015 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne 0,10016 16 01 07* Filtry olejowe 0,10017 20 01 10 Odzież 28,0018 20 01 11 Tekstylia 5,00Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 1 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do własnej instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów. Przedmiotowe odpady zbierane są przez Zamawiającego w sposób następujący: - odpady o kodach 20 01 13*, 20 01 19*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 15 01 10 *, 15 01 11*, 20 01 10, 20 01 11 – gromadzone są w pojemnikach 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry). Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku pojemników 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry) wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na puste pojemniki 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry), odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Ilość pojemników 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry) na wymianę przy jednym odbiorze będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego. Ilość pustych MAUZERÓW nie może być mniejsza niż liczba odbieranych pełnych MAUZERÓW.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w pojemniki 1 m3 typu MAUZER (wycięte od góry) w odpowiednią ilość wynikającą z potrzeb Zamawiającego. Pojemnik 1 m3 typu MAUZER (wycięty od góry) musi być w stanie technicznym pozwalającym na bezpieczne korzystanie przez osoby dostarczające odpady do PSZOK tj. niepopękany, niepowyginany, niezniekształcony. Zawory spustowe muszą być szczelne jeśli MAUZER takowy posiada. Pojemniki powinny być czyste tj. nie zawierać pozostałości po cieczach, środkach niewiadomego pochodzenia, nie powinny zawierać żadnych przedmiotów, czy odpadów. - odpady w postaci lepiku klasyfikowane przez Zamawiającego pod kodem 20 01 27* zbierane są w wyznaczonym miejscu, jednakże w celu przygotowania odpadów do odbioru przez Wykonawcę, zostaną umieszczone na palecie drewnianej i zabezpieczone folia stretch - wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku na środek transportu Wykonawcy, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. - odpady o kodach 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 21* zbierane są w odpowiednich pojemnikach, jednakże w celu przygotowania odpadów do odbioru przez Wykonawcę, zostaną umieszczone (w zależności od zebranej ilości) w opakowaniu z tworzywa sztucznego bądź kartonowego i odpowiednio zabezpieczone. Tak przygotowane odpady zostaną umieszczone na palecie drewnianej i zabezpieczone folią stretch. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku na środek transportu Wykonawcy, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. - odpady o kodzie 150202* zbierane są w workach foliowych. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru worków wraz z odpadami i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.- odpady o kodzie 160107* zbierane są w specjalnym pojemniku. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku pojemnika wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na pusty pojemnik, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w pojemnik/beczka ok. 100l. na filtry olejowe (kod 160107*)Zamawiający dokonywać będzie zgłoszeń odbioru przedmiotowych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 16.00 drogą mailową na adres mailowy Wykonawcy lub telefonicznie, po zebraniu odpowiedniej partii wysyłkowej. Zamówienia telefoniczne Zamawiający będzie każdorazowo potwierdzał mailem w terminie 24 godzin od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego. Zamawiający wymaga, aby odbiór odpadów z PSZOK odbywał się w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7.00- 17.00.Po odbiorze odpadów Zamawiający wystawi kartę przekazania odpadów poprzez system informatyczny w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami ( BDO), a Wykonawca wygeneruje potwierdzenie przyjęcia odpadów zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) Odbiór odpadów przez Wykonawcę każdorazowo potwierdzany będzie protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia z comiesięczną fakturą, dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, odebranych od Zama¬wiającego.Wykonawca dostarczy pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z SIWZ oraz z godnie z aktualnym zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na pojemniki nie częściej niż 3 razy w miesiącu. Zapotrzebowanie na pojemniki zostanie każdorazowo przesłane Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego mailem na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pojemniki w ilości wskazanej przez Zamawiającego w przesłanym zapotrzebowaniu nie później niż w terminie 3 dni, od dnia przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego do Wykonawcy. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydanym na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadóworaz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez wykonawcę usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Przewóz odpadów musi odbywać się transportem własnym Wykonawcy tzn. pojazdami przystosowanymi do przewozu odpadów wskazanych w OPZ, posiadającymi w tym zakresie wszelkie upoważnienia zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów nie¬bezpiecznych (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 154 z późn. zm.) z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych, we wskazanych dniach roboczych z wyłączeniem świąt, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.Pojazd do transportu odpadów z PSZOK musi spełniać wszystkie wymagania określone w OPZ oraz SIWZ.Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowy transport i zagospodarowanie odebranych od Zamawiającego odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
b) Czas przystąpienia do odbioru odpadów od dnia zgłoszenia pojedynczej usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów ujętych w tabeli nr 2:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tabela nr 2Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu Szacowana roczna ilość odpadów [Mg]1 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 10,002 20 01 99 Igły, strzykawki, waciki, itp. 0,200Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 2 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Odpady z PSZOK dostarczane będą środkami transportu Zamawiającego do zagospodarowania w procesach odzysku lub unieszkodliwiania na instalację Wykonawcy.Przedmiotowe odpady zbierane przez Zamawiającego w następujący sposób:- odpad o kodzie 20 01 32 – worki foliowe od 160l do 240l,- odpad o kodzie 20 01 99 – wiaderka plastikowe szczelnie zamknięte do max 30l,i w takiej formie będą dostarczane do instalacji Wykonawcy.Zamawiający będzie zgłaszał dostawę odpadów do instalacji Wykonawcy z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Zgłoszeń Zamawiający dokonywał będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od godz. 8:00 do godz. 16:00 drogą mailową na adres email Wykonawcy lub telefonicznie. Zamówienia telefoniczne Zamawiający będzie każdorazowo potwierdzał mailem w terminie 24 godzin od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów zgodnie ze zgłoszeniami Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od godz. 7:00, do godz. ¬¬16:00.Przed dostarczeniem odpadów Zamawiający wystawi kartę przekazania odpadów poprzez system informatyczny w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), a Wykonawca wygeneruje potwierdzenie przyjęcia odpadów, zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Przyjęcie odpadów przez Wykonawcę każdorazowo potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez obie Strony. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia z comiesięczną fakturą, dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, odebranych od Zama¬wiającego. Odpady dostarczane będą przez Zamawiającego w pojemnikach i opakowaniach określonych w OPZ. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów oraz umożliwienia ich rozładunku zgodnie z OPZ.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) ujętych w tabeli nr 3:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grupa odpadów Szacowana łączna roczna ilość odpadów [Mg]1 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny(w tym sprzęt niekompletny) 104,00Rodzaje odpadów wchodzące w zakres przedmiotowej grupy wraz z szacowanymi ilościami dla poszczególnych odpadów:20 01 21* Lampy fluorescencyjne (świetlówki) 0,80016 80 01 Magnetyczne i optyczne nośniki informacji 0,50020 01 23* Urządzenia zawierające freony 19,0020 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 26,0020 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 57,0020 01 33 Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie 0,70020 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 3 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do własnej instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów. Przedmiotowe odpady zbierane są przez Zamawiającego w sposób następujący: - Wielkogabarytowy zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym sprzęt niekompletny) gromadzony jest w kontenerach KP13 – wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ręcznego na środek transportu Wykonawcy, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. - Drobny zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym sprzęt niekompletny) gromadzony jest w pojemnikach 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry). Wykonawca zobowiązany będzie do załadunku pojemników 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry) wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na puste pojemniki 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry), odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. Ilość pojemników 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry) na wymianę przy jednym odbiorze będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego. Ilość pustych MAUZERÓW nie może być mniejsza niż liczba odbieranych pełnych MAUZERÓW.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w pojemniki 1 m3 typu MAUZER (wycięte od góry) w odpowiednią ilość wynikającą z potrzeb Zamawiającego. Pojemnik 1 m3 typu MAUZER (wycięty od góry) musi być w stanie technicznym pozwalającym na bezpieczne korzystanie przez osoby dostarczające odpady do PSZOK tj. niepopękany, niepowyginany, niezniekształcony. Zawory spustowe muszą być szczelne jeśli MAUZER takowy posiada. Pojemniki powinny być czyste tj. nie zawierać pozostałości po cieczach, środkach niewiadomego pochodzenia, nie powinny zawierać żadnych przedmiotów, czy odpadów. - Lampy fluorescencyjne (świetlówki) gromadzone są w pojemnikach (tuby) – wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pojemników (tuby) wraz z odpadami, wymianę na puste pojemniki (tuby) i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w pojemniki (tuby) w odpowiednią ilość wynikającą z potrzeb Zamawiającego. - Żarówki - gromadzone są w specjalnym pojemniku. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku pojemnika wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na pusty pojemnik, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w specjalny pojemnik na żarówki. - Magnetyczne i optyczne nośniki informacji (np. kasety magnetofonowe, wideo, płyty CD, DVD) gromadzone są w workach foliowych - wykonawca zobowiązany będzie do odbioru worków wraz z odpadami i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.- Akumulatory gromadzone w odpowiednim pojemniku, jednakże w celu przygotowania odpadów do odbioru przez Wykonawcę, zostaną umieszczone na palecie drewnianej i zabezpieczone folia stretch - wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku na środek transportu Wykonawcy, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. - Baterie (bateryjki alkaiczne i akumulatorki) gromadzone są w specjalnym pojemniku. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku pojemnika wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na pusty pojemnik, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w specjalny pojemnik na Baterie.Zamawiający dokonywać będzie zgłoszeń odbioru przedmiotowych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 16.00 drogą mailową na adres mailowy Wykonawcy lub telefonicznie, po zebraniu odpowiedniej partii wysyłkowej. Zamówienia telefoniczne Zamawiający będzie każdorazowo potwierdzał mailem w terminie 24 godzin od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego. Zamawiający wymaga, aby odbiór odpadów z PSZOK odbywał się w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7.00- 17.00.Po odbiorze odpadów Zamawiający wystawi kartę przekazania odpadów poprzez system informatyczny w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami ( BDO), a Wykonawca wygeneruje potwierdzenie przyjęcia odpadów zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) Odbiór odpadów przez Wykonawcę każdorazowo potwierdzany będzie protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia z comiesięczną fakturą, dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, odebranych od Zama¬wiającego.Wykonawca dostarczy pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z SIWZ oraz z godnie z aktualnym zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na pojemniki gdy większość posiadanych pojemników przez Zamawiającego zostanie wypełnione i będzie wymagała odbioru po to, aby nie powodować przestoju w przyjmowaniu odpadów.. Zapotrzebowanie na pojemniki zostanie każdorazowo przesłane Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego mailem na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pojemniki w ilości wskazanej przez Zamawiającego w przesłanym zapotrzebowaniu nie później niż w terminie 3 dni, od dnia przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego do Wykonawcy. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadóworaz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez wykonawcę usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Przewóz odpadów musi odbywać się transportem własnym Wykonawcy tzn. pojazdami przystosowanymi do przewozu odpadów wskazanych w OPZ, posiadającymi w tym zakresie wszelkie upoważnienia zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów nie¬bezpiecznych (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 154 z późn. zm.) z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych, we wskazanych dniach roboczych z wyłączeniem świąt, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.Pojazd do transportu odpadów z PSZOK musi spełniać wszystkie wymagania określone w OPZ oraz SIWZ.Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowy transport i zagospodarowanie odebranych od Zamawiającego odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
b) Czas przystąpienia do odbioru odpadów od dnia zgłoszenia pojedynczej usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów ujętych w tabeli nr 4:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tabela nr 4Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu Szacowana roczna ilość [Mg]1 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 90,002 20 01 01 Papier i tektura 10,003 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 12,004 20 01 39 Tworzywa sztuczne 3,005 15 01 07 Opakowania ze szkła 10,006 20 01 02 Szkło 2,00Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 4 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Odpady z PSZOK dostarczane będą środkami transportu Zamawiającego do zagospodarowania w procesach odzysku lub unieszkodliwiania na instalację Wykonawcy.Przedmiotowe odpady zbierane są przez Zamawiającego w następujący sposób:- odpad o kodzie 15 01 01 – kontener typu „mulda” odkryty o pojemności 7 m3- odpad o kodzie 20 01 01 – kontener typu „mulda” odkryty o pojemności 7 m3- odpad o kodzie 15 01 02 – kontener typu „mulda” odkryty o pojemności 7 m3- odpad o kodzie 20 01 39 – kontener typu „mulda” odkryty o pojemności 7 m3- odpad o kodzie 15 01 07 – kontener typu „mulda” odkryty o pojemności 7 m3- odpad o kodzie 20 01 02 – kontener typu „mulda” odkryty o pojemności 7 m3i w takiej formie będą dostarczane do instalacji Wykonawcy.Ww. odpady wymagają doczyszczenia lub dosortowania ze względu na zawarte w nich zanieczyszczenia. Zamawiający będzie zgłaszał dostawę odpadów do instalacji Wykonawcy z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Zgłoszeń Zamawiający dokonywał będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od godz. 8:00 do godz. 16:00 drogą mailową na adres email Wykonawcy lub telefonicznie. Zamówienia telefoniczne Zamawiający będzie każdorazowo potwierdzał mailem w terminie 24 godzin od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów zgodnie ze zgłoszeniami Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od godz. 7:00, do godz. ¬¬16:00.Przed dostarczeniem odpadów Zamawiający wystawi kartę przekazania odpadów poprzez system informatyczny w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), a Wykonawca wygeneruje potwierdzenie przyjęcia odpadów, zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Przyjęcie odpadów przez Wykonawcę każdorazowo potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez obie Strony. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.Odpady dostarczane będą przez Zamawiającego w pojemnikach i opakowaniach określonych w OPZ.Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów oraz umożliwienia ich rozładunku zgodnie z OPZ.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) ujętych w tabeli nr 5:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tabela nr 5Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu Szacowana roczna ilość [Mg]1 16 01 03 Zużyte opony 150,00Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 5 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do własnej instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów. Przedmiotowe odpady zbierane są przez Zamawiającego na placu magazynowym w stosach.W zakres przedmiotowych odpadów wchodzą zużyte opony z samochodów osobowych do 20” oraz śladowe ilości opon rowerowych i motocyklowych. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. Zamawiający dokonywać będzie zgłoszeń odbioru przedmiotowych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 16.00 drogą mailową na adres mailowy Wykonawcy lub telefonicznie, po zebraniu odpowiedniej partii wysyłkowej. Zamówienia telefoniczne Zamawiający będzie każdorazowo potwierdzał mailem w terminie 24 godzin od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego. Zamawiający wymaga, aby odbiór odpadów z PSZOK odbywał się w terminie nie dłuższym niż 7 dni robocze od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7.00- 17.00.Po odbiorze odpadów Zamawiający wystawi kartę przekazania odpadów poprzez system informatyczny w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami ( BDO), a Wykonawca wygeneruje potwierdzenie przyjęcia odpadów zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) Odbiór odpadów przez Wykonawcę każdorazowo potwierdzany będzie protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia z comiesięczną fakturą, dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, odebranych od Zama¬wiającego.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:- aktualną decyzją w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub- aktualną decyzję w zakresie gospodarki odpadami na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.:zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach lubpozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy Prawo Ochrony Środowiska, uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie odpadóworaz- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie przetwarzania/zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia.- wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez wykonawcę usługi transportu odpadów podwykonawcy. Wówczas podwykonawca zobowiązany jest posiadać: - wpis do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.Przewóz odpadów musi odbywać się transportem własnym Wykonawcy tzn. pojazdami przystosowanymi do przewozu odpadów wskazanych w OPZ, posiadającymi w tym zakresie wszelkie upoważnienia zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów nie¬bezpiecznych (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 154 z późn. zm.) z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych, we wskazanych dniach roboczych z wyłączeniem świąt, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.Pojazd do transportu odpadów z PSZOK musi spełniać wszystkie wymagania określone w OPZ oraz SIWZ.Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowy transport i zagospodarowanie odebranych od Zamawiającego odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
b) Czas przystąpienia do odbioru odpadów od dnia zgłoszenia pojedynczej usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI