Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Jaraczewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaraczewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-04
  • ZamawiającyGMINA JARACZEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00247619
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Jaraczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627473102

1.5.8.) Numer faksu: 627473102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Jaraczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888cb743-3705-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000405/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z tereniu gminy Jaraczewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 724356,54 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu wskazanych w pkt 3 i 4 odpadów komunalnych odebranych przez podmiot odbierający odpady, wyłoniony w drodze odrębnego przetargu, z terenów nieruchomości, położonych na terenie Gminy Jaraczewo oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaraczewie. Miejscem zagospodarowania odpadów komunalnych będzie instalacja przetwarzania odpadów komunalnych znajdująca się w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego tj. Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo mierzona drogami publicznymi.
2. Zamówienie obejmuje okres od 01 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji:
3.1. zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych, dostarczanych cyklicznie przez podmiot odbierający odpady:
1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych,
2) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w workach lub pojemnikach zebranych w zabudowie jednorodzinnej i wielolokalowej, obejmujących:
a) szkło białe;
b) szkło kolorowe;
c) papier i tekturę,
d) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale;
e) bioodpady (odpady zielone, odpady z kuchni i odpady ulegające biodegradacji);
f) popiół i żużel z palenisk domowych.
3.2. zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, dostarczanych cyklicznie przez podmiot odbierający odpady:
a) szkło opakowaniowe;
b) papier i tekturę,
c) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale;
d) bioodpady (odpady ulegające biodegradacji);
e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
f) odpady wielkogabarytowe;
g) tworzywa sztuczne;
h) zużyte opony;
i) odpady budowlane i rozbiórkowe;
j) odzież i tekstylia;
k) farby, tusze, farby drukarskie, kleje;
l) leki;
m) zużyte baterie i akumulatory;
n) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (powstające w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi).
4. Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z uprzątania terenów użyteczności publicznej – kosze uliczne.

II. Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia

1. W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz.888) dla instalacji mechaniczno-biologicznej przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostowania), składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zebranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami (art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779).

2. Zagospodarowanie odpadów z nieruchomości, o których mowa w rozdziale I pkt 3 i 4, może być dokonywane przez instalację przetwarzania odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i odzysku oraz ograniczenie masy bioodpadów przekazywanych do składowania, określonych art. 3b i 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888), rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie sposobu obliczania poziomów przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych z dnia 3 sierpnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1530) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji z dnia 15 grudnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412).

3. Wykonawca zapewni, by miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne – odpowiadały wymaganiom określonym w ustawie o odpadach, ustawie Prawo ochrony środowiska i innych właściwych przepisach.

4. Zagospodarowanie odpadów musi zostać potwierdzone za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO). Dane z karty muszą być zgodnie z kwitami wagowymi.

5. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady od dostawców wskazanych przez Zamawiającego.

6. Jeżeli instalacja przetwarzania odpadów komunalnych Wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu Gminy Jaraczewo, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji. Wykonawca powiadomi podmiot dostarczający odpady , że nie jest w stanie przyjąć odpadów na instalacje komunalną oraz wskaże inną instalację (dni i godziny przyjmowania odpadów komunalnych) najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów.

III. Sposób potwierdzania realizacji usługi i jej rozliczania

1. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawy. Kopię w/w dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów.
2. W ramach dokumentowania usług zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do:
1) ważenia wszystkich dostarczonych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej; ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego;
2) przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, o którym mowa w ppkt 1);
3) bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów dostarczonych do zagospodarowania w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa.
3. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu miesięcznym na podstawie łącznej masy zagospodarowanych odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Podstawą określenia masy odpadów dla celów rozliczenia jest zbiorcze zestawienie ważeń, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 ppkt 1), sporządzonych dla potrzeb dokumentowania, przekazania i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Wykonawca przedstawia zestawienie, o którym mowa w pkt 3 w podziale na odpady zmieszane oraz odpady segregowane w podziale na poszczególne frakcje.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych przepisami prawa.

IV. Dane ilościowe pozwalające ocenić wartość oferty wskazane poniżej szacowane ilości odpadów komunalnych stanowią jedynie przewidywane wielkości zamówienia i mogą różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów komunalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do szacowanych ilości bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje masę odpadów komunalnych do zagospodarowania w ciągu roku na poziomie:

Rodzaj odpadu Ilość odpadu (Mg):
- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (mg) – 20 03 01 580,00 Mg

- Selektywnie zbierane odpady komunalne (Mg) – od mieszkańców
* Opakowania z papieru i makulatury – 15 01 01, 20 01 01 35,00 Mg
* Opakowania z tworzyw sztucznych i metali, opakowania wielomateriałowe – 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40 140,00 Mg
* Opakowania ze szkła bezbarwnego – 15 01 07, 145,00 Mg
* Szkło – 20 01 02 5,00 Mg
* Opakowania ze szkła kolorowego15 01 07, 30,00 Mg
* Odpady kuchenne ulegające biodegradacji – 20 01 08 340,00 Mg
* Odpady ulegające biodegradacji - 20 02 01 10,00 Mg
* Popiół i żużel z palenisk domowych – ex 20 01 99 870,00 Mg
* Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć - 20 01 21* 0,300 Mg
* Urządzenia zawierające freony – 20 01 23* 1,200 Mg
* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - 20 01 35* 4,200 Mg
* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - 20 01 36 1,800 Mg
* Odpady wielkogabarytowe - 20 03 07 35,00 Mg
* Tworzywa sztuczne – 20 01 39 2,00 Mg
* Zużyte opony – 16 01 03 3,50 Mg
* Odpady budowlane i rozbiórkowe – 17 01 01, 45,00 Mg
* Odzież i tekstylia – 20 01 10, 0,50 Mg
* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje – 15 01 10* 1,00 Mg
* Leki – 20 01 32 0,040 Mg
* Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 – 20 01 34 0,150 Mg
* Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (powstające w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzeniem monitoringu poziomu substancji we krwi) – 20 01 99 0,005 Mg

Łącznie 2249,495 Mg

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Odległość instalacji komunalnej – waga kryterium 40%.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Nr kryterium Wzór
C= (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
- C – punkty badanej oferty
W kryterium odległość instalacji komunalnej punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- Odległość instalacji komunalnej od siedziby Zamawiającego nie większej niż 20 km – 40 pkt
- Odległość instalacji komunalnej od siedziby Zamawiającego powyżej 20 km do 50 km – 20 pkt
- Odległość instalacji komunalnej od siedziby Zamawiającego większej niż 50 km – 0 pkt

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
1) uprawnienia do przetwarzania odpadów komunalnych potwierdzone aktualną decyzją wydaną przez właściwy organ na podstawie Ustawy o odpadach z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn.zm.)
2) wpis do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach w zakresie gospodarowania odpadami objętym niniejszą umową.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 850 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
a) co najmniej jedną usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów komunalnych na rzecz jednostki samorządu terytorialnego, w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 560 000,00 zł brutto,
b) co najmniej jedną usługę odbioru lub odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wykonaną na rzecz właściciela/-li nieruchomości, w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy o łącznej masie nie mniejszej niż 1 100 Mg.
Powyższe warunki mogą być spełnione łącznie w ramach jednego zamówienia lub kilku odrębnych zamówień. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu lub Zamawiającego w ramach jednego kontraktu, umowy lub zlecenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) poświadczonej za zgodność kopii wpisu do BDO (Baza Danych o Odpadach) prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach;
4) kopii aktualnej decyzji wydanej przez właściwy organ na podstawie Ustawy o odpadach z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach uprawniającej do przetwarzania odpadów komunalnych;
5) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (wraz z masą odebranych odpadów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
6) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Jarocinie nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem „Wadium – P-zp.271.01.11.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje, poza przypadkami przewidzianymi w art. 454 oraz art. 455 1 pkt 2-4 ustawy zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z zapisami załącznika nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w pkt XX SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI