Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Chocz w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Chocz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627415330
1.5.8.) Numer faksu: 627415685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chocz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Chocz w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90351873-4b9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000997/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych w instalacji przetwarzania odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90351873-4b9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w pkt. 7.1.1. i 7.2.1. SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej admin@chocz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej admin@hocz.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się chwilę ich
przekazania na ePUAP lub skrzynkę pocztową email.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 11.8.), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem przedmiotowego postępowania.
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email admin@chocz.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo określono w rozdziale 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Chocz zebranych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysku/recyklingu odpadów. Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
1. Opakowania z papieru i tektury – czyste kod 15 01 01.
2. Opakowania z papieru i tektury – brudne kod 15 01 01.
3. Opakowania z tworzyw sztucznych - czyste kod 15 01 02.
4. Opakowania z tworzyw sztucznych - zanieczyszczone 15 01 02.
5. Opakowania ze szkła kolorowe- brudne 15 01 07.
6. Opakowania za szkła bezbarwne- brudne 15 01 07.
7. Opakowania ze szkła – mix brudne 15 01 07.
8. Opakowania ze szkła kolorowe- czyste 15 01 07.
9. Zużyte opony do 1 m średnicy 16 01 03.
10. Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 16 02 16.
11. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03, 17 09 04.
12. Odpady kuchenne ulegające biodegradacji- brudne 20 01 08.
13. Odpady kuchenne ulegające biodegradacji- zabrudzone odpadami zielonymi 20 01 08.
14. Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć kod 20 01 21.
15. Urządzenia zawierające freony – kompletne kod 20 01 23.
16. Urządzenia zawierające freony – niekompletne kod 20 01 23.
17. Leki inne niż wymienione w kod 20 01 31, 20 01 32.
18. Baterie i akumulatory inne niż wymienione w kod 20 01 33, 20 01 34.
19. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w kod 20 01 21 i 20 01 23 zawierające składniki niebezpieczne - kompletne kod 20 01 35
20. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23- kompletne kod 20 01 36
21. Tworzywa sztuczne – czyste kod 20 01 39
22. Odpady kuchenne ulegające biodegradacji- czyste kod 20 02 01
23. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01
24. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne zanieczyszczone m. In. Kamieniami, szkłem, gruzem itd.kod 20 03 01
25. Wielkogabaryty w całości kod 20 03 07.
26. Wielkogabaryty zgniecione kod 20 03 07
27. Wielkogabaryty - zanieczyszczone kod 20 03 07
28. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół bez zanieczyszczeń) kod ex 20 01 99
29. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół zanieczyszczony) kod ex 20 01 99
3.3. Wskazaną ilość odpadów komunalnych należy traktować jako wielkość szacunkową, wyliczoną wg zebranych ilości z poprzednich 12 miesięcy, podaną w celu skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia o 20% ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych pkt 3.2. bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
3.4. Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyliczone w oparciu o faktyczne ilości przyjętych i zagospodarowanych odpadów z terenu Gminy oraz podane
w ofercie stawki za l Mg zagospodarowanych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych.
3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia innych niż w/w kody odpadów komunalnych podyktowane koniecznością ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującym cennikiem Instalacji Komunalnej.
3.6. Obowiązki Wykonawcy:
l) Wykonawca powinien posiadać przez okres obowiązywania umowy status Instalacji Komunalnej.
2) Posiadać właściwe zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych.
3) Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie dostarczonych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi oraz zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
4) Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania odebranych
od Zamawiającego odpadów komunalnych w instalacji komunalnej.
5) Wszystkie dostarczane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze samochodowej o dokładności +/- 20 kg
6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienia lub mieć podpisane umowy z podmiotami je posiadającymi, na potwierdzenie czego przedłoży je zamawiającemu przed podpisaniem umowy, oraz w przypadku zmian w tym zakresie w trakcie trwania umowy odpowiednio:
a) Wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
b) zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z art. 41 ustawy
o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późno zm.).
7) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu w cyklu comiesięcznym, drogą elektroniczną oraz papierową, raportów (wykaz przyjętych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje).
8) Raport miesięczny powinien zawierać: łączną masę odpadów komunalnych
z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów, kody odpadów, ilość zagospodarowanych odpadów wyrażoną w Mg wraz z metodą zagospodarowania odpadów.
9) Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów).
10) Raporty miesięczne wraz z Kartami Przekazania Odpadu są elementem niezbędnym do zatwierdzenia wypłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę,
za miesiąc którego raporty dotyczą. Należy je przekazywać Zamawiającemu ostatecznie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, w formie papierowej i elektronicznej. Brak kompletnych raportów i kart skutkować będzie wstrzymaniem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy.
11) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie
do 24 godz. od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów.
Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych.
12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca i każdy podwykonawca realizujący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zatrudnił, przez cały okres obowiązywania umowy, na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § l ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1162), w szczególności takie czynności jak: prace związane
z ręcznym sortowaniem odpadów, prace porządkowe.
Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia o zatrudnianiu wszystkich wskazanych w pkt. 12 pracowników na podstawie stosunku pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem ich liczby, imion i nazwisk, dat zawarcia i rodzaju stosunków pracy, wymiaru etatów oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku zmiany tych osób - aktualizować oświadczenie w ciągu 7 dni od zmiany.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Kryterium oceny ofert są:
a) cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 %.
b) termin płatności faktury za usługę (od dnia otrzymania faktury) – 40 %
15.2. Ocena poszczególnych ofert będzie obliczona według następującego wzoru
Nazwa kryterium Waga (znaczenie w %) Sposób liczenia (wg wzoru)
Cena brutto [zł] 60 % Cx = ((Cmin / Co.b. ) x 60%) x 100
Termin płatności faktury za usługę [dni] 40 %
14 dni – 0 pkt
21 dni – 20 pkt
30 dni – 40 pkt
Gdzie:
a) Cx – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
b) Cmin – cena oferty z najniższą ceną brutto
c) Co.b. – cena oferty badanej
15.3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
15.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po
podsumowaniu przyznanych punktów w dwóch kryteriach.
15.5. Zamawiający nie przewiduje takich terminów płatności za fakturę, które są krótsze niż 7 dni oraz
dłuższe niż 30 dni. Zamawiający odrzuci oferty z innymi terminami płatności niż podane w tabeli w pkt
2.
15.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury za usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
5.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca wykaże, że dysponuje aktualnym zezwoleniem na zbieranie odpadów, zezwoleniem
na przetwarzanie odpadów lub jedno zezwolenie tzw. pozwolenie zintegrowane, które obejmuje
zbieranie i przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.
5.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca powinien złożyć: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, (Zamawiający uzyska we własnym zakresie o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów,
zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub jedno zezwolenie tzw. pozwolenie zintegrowane, które obejmuje zbieranie i przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.1. i 7.2.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany niniejszej umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany stawki opłat za korzystanie ze środowiska za zagospodarowanie, t.j. składowanie 1 Mg poszczególnych rodzajów odpadów - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i o wartość tej zmiany.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w przypadku:
1) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową,
2) zmiany terminu lub zakresu wykonania umowy z uwagi na:
a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zwiększenie zakresu usług przez Zamawiającego w tym: częstotliwość odbioru, zlecenia dodatkowych usług.
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. Zwiększenie wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie pod warunkiem nie budzącego wątpliwości wykazania przez Wykonawcę różnicy w kosztach, wynikających z okoliczności wymienionych w ust. 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-28