Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasieniec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-30
  • ZamawiającyGMINA JASIENIEC
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00503813
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48)661 3570

1.5.8.) Numer faksu: (48)661 3581

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Gminie Jasieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddce2556-8462-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032697/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w gminie Jasieniec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddce2556-8462-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl , https://bip.jasieniec.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie. Zalecany sposób komunikacji - za pośrednictwem poczty e-mail: jasieniec@jasieniec.pl oraz joanna.teclaw@jasieniec.pl, a także za pomocą dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-zamówienia. Złożenie oferty możliwe jest jedynie poprzez zakładkę "Oferty/wnioski" i przycisk "Złóż ofertę". Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto "Wykonawcy" na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do składania ofert. Instrukcja składania ofert dostępna jest na platformie e-zamówienia w zakładce "Centrum pomocy". Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formacie danych: .pdf, doc., docz., .xls, .xlsx, .odt.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-zamówienia wynosi 150Mb. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane na platformie e-zamówienia oraz na stronie https://bip.jasieniec.pl , zakładka Zamówienia publiczne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu, ul. Warecka 42, w imieniu której działa Wójt Gminy Jasieniec.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: odo@jasieniec.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4) W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu jak w pkt 3.
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych tj. 10 lat. Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.32.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Część nr 1 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Część nr 2 – odpady segregowane.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Część nr 3 – odpady typu zużyty sprzęt elektryczny, elektroniczny, opony, odpady wielkogabarytowe
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Część nr 4 - odpady biodegradowalne.
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasieniec.
Część nr 5 – pozostałe odpady zbierane w sposób selektywny (popiół).
Okres realizacji zamówienia – od dnia 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
koszt realizacji zamówienia – 100 %
2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
Kryterium – koszt realizacji zamówienia
Obliczenie „kosztu realizacji zamówienia” nastąpi w przy wykorzystaniu poniższych danych:
1) KF(x) - cen jednostkowych brutto za zagospodarowanie 1 Mg danej frakcji odpadów, wskazane przez Wykonawcę w ofercie,
2) szacunkowych kosztów transportu 1 Mg danej frakcji odpadów do instalacji, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Szacunkowy koszt transportu 1 Mg danej frakcji odpadów zostanie obliczony jako iloczyn kwoty 5 zł/1km (przyjęty koszt transportu 1 Mg odpadu na odległość 1 km) i odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną przez Wykonawcę w ofercie instalacją (OF(x)). W przypadku wskazania w ofercie kilku instalacji do zagospodarowania tej samej frakcji odpadów, szacunkowy koszt transportu zostanie ustalony w oparciu o średnią arytmetyczną odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a przewidzianymi w ofercie instalacjami. Odległość należy zmierzyć jako najkrótszą długość trasy drogami publicznymi dla pojazdów o masie całkowitej 10t i więcej od instalacji do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wykazać zasadność odległości różniącej się o ponad 5% od najkrótszej odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją, ustaloną w oparciu o Google Maps. Odległość między siedzibą Zamawiającego a instalacją nie może być większa niż 120 km
3) W(x) – stosunek łącznej masy danej frakcji odpadów, której koszt zagospodarowania jest oceniany i łącznej masy wszystkich frakcji odpadów, przewidzianych do zagospodarowania w tym postępowaniu,
4) Szacunkowy koszt zagospodarowania zostanie obliczony wg wzoru:
Kszac= (KF(1) + 5 x OF(1)) x W(1) +(KF(2) + 5 x OF(12) x W(2) +…..+ (KF(x) + 5 x OF(x)) x W(x)

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Stosunek kosztu minimalnego do kosztu ocenianego x 100 pkt.
3. Wykonawca ma wliczyć w cenę oferty wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów (w danej części).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1) warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
2) warunek posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca musi mieć zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi będącymi przedmiotem zamówienia (w danej części).
Wykonawca ma posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (w danej części).
3) warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
4) warunek zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem (w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 usług:
dla części nr 1 – obejmujących zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 300 Mg
dla części nr 2 – obejmujących zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 100 Mg
dla części nr 3 – obejmujących zagospodarowanie odpadów komunalnych typu zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, odpady wielkogabarytowe o łącznej masie co najmniej 40 Mg
dla części nr 4 – obejmujących zagospodarowanie biodegradowalnych odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 30 Mg
dla części nr 5 – obejmujących zagospodarowanie pozostałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny o łącznej masie co najmniej 15 Mg
przez okres co najmniej 10 miesięcy każda z usług.
Wykonawca może się wykazać tą samą usługą w różnych częściach, jeśli usługa obejmowała odpady o frakcji wskazanej w danej części i zachowany zostanie warunek ilościowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi będącymi przedmiotem zamówienia,
2) dokumentu, potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z wymogami ustawy o odpadach,
3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 5. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompletna oferta składana przez platformę e-zamówienia powinna zawierać:
1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ,
3) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji,
4) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji,
5) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa,
6) w przypadku podmiotu wspólnego:
a) pełnomocnictwo do reprezentacji,
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp;
7) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego:
a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo.
3. Wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego tj. nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4). Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt.1 ppkt 4) - jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam usług w całości (Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych przez różne podmioty w celu wykazania spełniania warunku, określonego w Rozdz. VIII pkt. 1 ppkt 4)
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenia te będą potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

koszt realizacji zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI