Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z ich transportem z punktu zbierania do Instalacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 855 40 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór i zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie ścieków, gospodarka odpadami, zieleń miejska, utrzymanie letnie i zimowe ulic i dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z ich transportem z punktu zbierania do Instalacji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f5395b-b2d8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: .W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,
d)włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie platformazakupowa.pl,Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).
c)Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.d)Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXXX Klauzula informacyjna art. 13 i art. 14
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.GO.2PZP.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zagospodarowanie odpadów komunalnych z transportem z punktów zbierania do Instalacji - odpady z papieru i tektury (kod 15 01 01).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości przekazywanych odpadów o 20%, w stosunku do szacunkowej ilości, o której mowa ust. B.1.(Część I).
Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie automatycznie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-21 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena – 100%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach, 1% odpowiada
1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1)Kryterium ceny C=(Cn/Cb)x100
gdzie: Wszystkie
C – liczba punktów za cenę brutto (max 100 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże cenę jednostkową odbioru i zagospodarowania (z transportem) odpadu za 1 Mg.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zagospodarowanie odpadów komunalnych z transportem z punktów zbierania do Instalacji - zmieszane odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych (kod 15 01 06).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości przekazywanych odpadów o 20%, w stosunku do szacunkowej ilości, o której mowa ust. ust. C.1. (Część II).
Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie automatycznie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-21 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena – 100%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach, 1% odpowiada
1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1)Kryterium ceny C=(Cn/Cb)x100
gdzie: Wszystkie
C – liczba punktów za cenę brutto (max 100 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże cenę jednostkową odbioru i zagospodarowania (z transportem) odpadu za 1 Mg.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Zagospodarowanie odpadów komunalnych z transportem z punktów zbierania do Instalacji - odpady ze szkła – bezbarwnego i kolorowego (kod 15 01 07).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości przekazywanych odpadów o 20%, w stosunku do szacunkowej ilości, o której mowa ust. D.1. (Część III).
Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie automatycznie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-21 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena – 100%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach, 1% odpowiada
1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1)Kryterium ceny C=(Cn/Cb)x100
gdzie: Wszystkie
C – liczba punktów za cenę brutto (max 100 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże cenę jednostkową odbioru i zagospodarowania (z transportem) odpadu za 1 Mg.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Zagospodarowanie odpadów komunalnych z transportem z punktów zbierania do Instalacji - odpady ulegające biodegradacji pochodzące z pielęgnacji ogrodów (kod 20 02 01).
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości przekazywanych odpadów o 50% w stosunku do szacunkowej ilości, o której mowa ust. E.1. (Część IV).
Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie automatycznie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-21 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena – 100%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach, 1% odpowiada
1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1)Kryterium ceny C=(Cn/Cb)x100
gdzie: Wszystkie
C – liczba punktów za cenę brutto (max 100 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże cenę jednostkową odbioru i zagospodarowania (z transportem) odpadu za 1 Mg.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis warunku:
a) posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy;
b) w przypadku części I, II i III zamówienia posiadać zezwolenie na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane lub decyzję zezwalającą na zbieranie odpadów obejmującą co najmniej odpady o kodach wskazanych przez Zamawiającego lub dysponować prawem do korzystania z instalacji posiadającej ww. zezwolenia albo pozwolenie.
c) w przypadku części IV zamówienia: posiadać zezwolenie
na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane obejmujące co najmniej odpady o kodzie wskazanym przez Zamawiającego, lub dysonować prawem do korzystania z instalacji posiadającej ww. zezwolenia albo pozwolenie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - wszystkie części.
b) zezwolenie na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane lub decyzję zezwalającą na zbieranie odpadów obejmującą co najmniej odpady o kodach wskazanych przez Zamawiającego lub dysponować prawem do korzystania z instalacji posiadającej ww. zezwolenia albo pozwolenie - I, II i III Część.
c) w przypadku części IV zamówienia: posiadać zezwolenie
na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane obejmujące co najmniej odpady o kodzie wskazanym przez Zamawiającego, lub dysonować prawem do korzystania z instalacji posiadającej ww. zezwolenia albo pozwolenie;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 3 i 4 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.).
c) Pełnomocnictwa – mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeżeli dotyczy):
d) Inne dokumenty- wypełniony i podpisany formularz ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję, itp.;
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie;
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian został określony w Załączniku nr 8 do SWZ - Projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 r., poz.835).
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.