Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRozdrażew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-02
  • ZamawiającyGMINA ROZDRAŻEW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00456734
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7221305

1.5.8.) Numer faksu: 627221370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce6896f4-717f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022993/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce6896f4-717f-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, za wyjątkiem dokumentów wskazanych w Rozdziale XII może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej przetargi@rozdrazew.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób komunikowania się za pośrednictwem platformy e–Zamówienia został opisany pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia dostępnego na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce Centrum pomocy.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Uwagi dotyczące postaci składanych dokumentów:
1) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) przez dokument elektroniczny lub oświadczenie należy rozumieć dokument/oświadczenie wytworzony/e w postaci elektronicznej, zapisany/e w formacie danych np. .pdf (zalecany format) bądź innym rekomendowanym formatem np. .doc, .xls., .jpg .jpeg, i oraz podpisany/e kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (np.: dokument pełnomocnictwa przygotowany w formie elektronicznej, zapisany w formacie danych np.: .pdf, a następnie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy).
3) przez elektroniczną kopię dokumentu lub oświadczenia należy rozumieć oryginalny dokument w formie pisemnej, który zeskanowano do pliku w formacie danych np.: .pdf, a następnie podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (np.: dokument pełnomocnictwa sporządzony w formie pisemnej i podpisany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, który został zeskanowany do pliku w formacie np.: .pdf i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza).
4) w przypadku składania większej liczby elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, wszystkie zeskanowane dokumenty można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: zip, .7Z), a następnie skompresowany plik podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) W przypadku składania większej liczby dokumentów elektronicznych i oświadczeń oraz elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń wszystkie dokumenty można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: zip, .7Z), a następnie skompresowany plik podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Zamawiający, zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz.U. z 2017r. poz. 1320) w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego ja-ko:
- Dokument w formacie „.pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
- Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „.pdf, wtedy należy użyć formatu XAdES.
7) W przypadku podpisu jakiegokolwiek dokumentu kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym formatu XAdES (zewnętrzny podpis), niezbędne jest by prócz podpisywanego dokumentu był do niego dołączony również plik z tym podpisem.
8) Jeżeli oferta zawiera elementy niejawne zastrzeżone przez Wykonawcę, wówczas Zamawiający zaleca Wykonawcy by w katalogu głównym został utworzony podkatalog o nazwie: CZĘŚĆ NIEJAWNA, zawierający wszelkie zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty (pliki) oraz podkatalog o nazwie: CZĘŚĆ JAWNA, zawierający wszystkie pozostałe dokumenty (pliki).
9) Przed wysłaniem oferty, Wykonawca dokonuje jednokrotnego zaszyfrowania, przygotowanego wcześniej i spakowanego do formatu np.: zip, .7Z katalogu plików (formularz oferty + wymagane załączniki).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Rozdrażew, ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, tel. 62 7221305, e-mail: sekretariat@rozdrazew.pl
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: hszczecinska@rozdrazew.pl
3) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew" znak sprawy G.K.271.8.2023.M.W oraz w celu archiwizacji dokumentacji dot. tego postępowania.
4) Odbiorcami przekazanych danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. ;
6) Zamawiający informuje, że;
a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jedno-znacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzie-lenie zamówienia;
d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.8.2023.M.W

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zagospodarowania odpadów komunalnych polegająca na:
1) przyjmowaniu odpadów komunalnych wyszczególnionych rodzajowo we wskazanym i zapewnionym przez Wykonawcę miejscu przyjmowania odpadów komunalnych od operatora odbioru odpadów komunalnych, w sposób zgodny z prawem oraz wymaganiami wynikającymi z dokumentów zamówienia,
2) przetworzeniu przyjętych odpadów komunalnych w procesach odzysku (R) i/lub unieszkodliwiania (D), w zapewnionym przez Wykonawcę miejscu zagospodarowania odpadów komunalnych, w sposób zgodny z prawem oraz wymaganiami wynikającymi z dokumentów zamówienia,
3) realizacji obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych,
4) realizacji obowiązków gwarantujących Zamawiającemu możliwości realizacji uprawnień kontrolno-weryfikacyjnych,
5) realizacji usług i obowiązków związanych z wyrażonymi powyżej w pkt 1 – 4) usługami
- zwane dalej łącznie „usługą zagospodarowania odpadów komunalnych”.
Przedmiot zamówienia został opisany w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
2) Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
3) Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części na poszczególne frakcje odpadów, ponieważ taki
podział wymagałby koordynacji znacznej ilości Wykonawców, co mogłoby generować po stronie
Zamawiającego znaczne i nieuzasadnione dalsze koszty.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający, na podstawie art. 441 P.z.p., przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie zwiększenia ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu w toku realizacji zamówienia, poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia o którym mowa w §7 ust. 1 umowy (w brzmieniu pierwotnym) o nie więcej niż 20% tej kwoty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających
na powtórzeniu podobnych usług do przedmiotu zamówienia podstawowego, w szczególności:
1) usługi zagospodarowania odpadów komunalnych w okresie innym niż realizacja zamówienia podstawowego,
2) usługi zagospodarowania innych frakcji odpadów niż przewidziane zamówieniem podstawowym,
Zamówienie, o którym mowa w ust. 1, może zostać udzielone:
- na analogicznych warunkach jak ustanowione dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem różnic wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia podobnego, w tym w zakresie warunków finansowych realizacji zamówienia podobnego. Zamówienie podobne zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji, których przedmiotem może być m.in. wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, tytułem świadczenia usług,
- jednokrotnie lub kilkukrotnie,
- do maksymalnej wartości 40 % wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, pierwotnie wskazanego
w § 7 ust. 1 projektu umowy.
Udzielenie zamówienia o którym mowa będzie możliwe pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, a dotychczasowy Wykonawca realizował zamówienie podstawowe z należytą starannością.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) cena brutto
2) koszt transportu odpadów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: koszt transportu odpadów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Ustanowione w postępowaniu warunki udziału dotyczą:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:
a) wpisu do Bazy Danych o Odpadach w zakresie wymaganych dla realizacji usług będących przedmiotem zamówienia,
b) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. Dz. U. z 2022 poz. 2556 ze zm.) uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ)

- w instalacji stanowiącej miejsce przetwarzania przyjętych odpadów komunalnych
albo, w przypadku instalacji położonych poza Rzeczpospolitą Polską:
• uprawnienia dla podmiotu prowadzącego instalację do przetwarzania odpadów zapewniające możliwość przetwarzania odpadu, zgodnie z przepisami kraju, w którym instalacja jest prowadzona, oraz
• pisemną umowę pomiędzy podmiotem, który organizuje przemieszczanie (wysyłający) a odbiorcą odpadów, o której mowa w załączniku nr VII do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1013/2006 w sprawie przemieszczania odpadów
c) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. Dz. U. z 2022 poz. 2556 ze zm.) wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ)

- w instalacji / stacji przeładunkowej stanowiącej miejsce przyjmowania odpadów komunalnych.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 325.000,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie tego warunku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę w całości w zakresie wymienionym w pkt 1) oraz co najmniej jednego Wykonawcę w całości w zakresie wymienionym w pkt 2)

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

3.1. posiada minimalne doświadczenie:
wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę realizowaną na rzecz jednego podmiotu polegającą na zagospodarowaniu odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 700 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (całość okresu realizacji usług musi mieścić się w ww. okresie 3 lat) w wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł PLN (brutto) (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)
Jako usługę, o której mowa powyżej, Zamawiający definiuje całość działań dotyczących zagospodarowania odpadów komunalnych wykonaną przez Wykonawcę, w tym realizowanych na podstawie kilku umów w sposób ciągły na rzecz jednego Zamawiającego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.
3.2. dysponuje co najmniej następującym zasobem technicznym (sprzętowym):
a) instalacją / instalacjami do przetwarzania odpadów komunalnych spełniającą kumulatywnie następujące wymagania:
• umożliwiającą przyjęcie wszystkich kategorii (kodów) odpadów wskazanych w OPZ w celu przetwarzania, unieszkodliwiania, a także przekazania ich w tym celu do podmiotów zewnętrznych.
• umożliwiającą w sposób zgodny z prawem oraz posiadanymi mocami przerobowymi zagospodarowanie rocznie nie mniej niż 600 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.
• wpisaną jako instalacja komunalna na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa (obowiązek wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami u. o. oraz ustawy z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469) lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).
• posiadającą wdrożone systemy zarządzania spełniające:
 normę środowiskową ISO 14001:2015 albo normę równoważną,
 normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną.
b) co najmniej jednym pojazdem spełniającymi normę EURO 6 lub pojazdami elektrycznymi / napędzanymi gazem ziemnym w rozumieniu art. 2 pkt 12) lub 14) ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 ze zm.) przystosowanym do przewożenia odpadów komunalnych pomiędzy stacją przeładunkową a instalacją – jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie z wykorzystaniem stacji przeładunkowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert- Zał. nr 6 do SWZ;
2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 P.z.p.) – wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie-zał. nr 4 do SWZ,
4)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Wymagany zakres zobowiązania określa art. 118 ust. 4 ustawy Pzp.
3.Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1)Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 pkt 1 P.z.p. - wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem – w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną;
b) w art. 108 ust. 1 pkt 2 P.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem, w stosunku do urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego,
c)w art. 108 ust. 1 pkt 4 P.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem, wobec wykonawcy którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d)w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a P.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem, wobec wykonawcy będącego osobą fizyczną, który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy, skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu Karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,
e)w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b P.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem, wobec wykonawcy będącego osobą fizyczną, który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy, prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny,
f)w art. 109 ust. 1 pkt 3 P.z.p wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem wobec urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a),
4.Oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego-zał. nr 10 do SWZ,
14)oświadczenia, że nie zachodzą wobec mnie okoliczności uniemożliwiające udzielenie mi zamówienia na podstawie art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie-zał. nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 P.z.p. zał. nr 4 do SWZ,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p.
5) printscreen potwierdzający odległości ustalone za pomocą Google Maps w zakresie:
a) odl. pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją przeładunkową / stacjami przeładunkowymi
b) odl. pomiędzy siedzibą Zamawiającego a instalacją / instalacjami wskazanych w ofercie.
2. Zamawiający działając na podstawie art. 139 ust. 2 P.z.p. przewiduje żądanie oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p. wyłącznie od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p
3) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 5 do SWZ;
4) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zał. nr 8 do SWZ
5) Wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia– zał. nr 9 do SWZ.
6) Wykazu instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w celu wykonania zamówienia – zał. nr 7 do SWZ.
7) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
8) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
9) Zaświadczenia ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt ustawy,
10) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy wg. kodów wskazanych w OPZ
11) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 669 ze zm.) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska
12) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł (słowniezłotych:dziewięćtysiący 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew numer konta: 78 8409 0001 0200 0215 2000 0001
Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew”
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na
rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza
ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – „Wadium – Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Rozdrażew”
Oznaczenie sprawy- nr postępowania GK.271.8.2023.M.W.
6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
7. Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub
art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,
9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający działając w trybie art. 60 pkt 1) P.z.p. zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych przez tego wykonawcę / tych wykonawców, który / którzy są operatorami instalacji komunalnej przeznaczonej do realizacji zamówienia oraz wpisanej / wpisanymi na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa (obowiązek wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami u.o. oraz ustawy z dnia z dnia 23 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i po-rządku w gminach tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm. lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dokument pełnomocnictwa powinien:
1) określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,
2) wymieniać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców),
3) określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.
5. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy oryginalne pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca.
6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, na adres wskazany do korespondencji.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie znajdujących zastosowanie w Postępowaniu przesłanek wykluczenia.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. z 2020 r. poz. 2415, składa każdy z Wykonawców - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie w sprawie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w sytuacjach o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p. do oferty załączają oświadczenie o którym mowa w tym przepisie.
10. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w przypadku zmiany przepisów, w tym wynikających z aktów prawa miejscowego, dotyczących lub wpływających na realizację zamówienia - sposób realizacji zamówienia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
2) poprzez wyłączenie korzystania z konkretnego podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zastąpienie podwykonawcy innym podwykonawcą,
3) poprzez zmianę miejsca przekazywania odpadów lub miejsca w którym następuje proces przetwarzania odpadów, o którym mowa odpowiednio w § 1 ust. 2 i ust. 3 umowy – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce, które spełnia wymagania określone w dokumentach zamówienia. Zmiana nie może skutkować zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia dla Zamawiającego,
4) poprzez zmianę terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku, jeżeli okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uniemożliwia rozpoczęcie realizacji zamówienia w terminie wynikającym ze wzoru umowy,
5) poprzez zmianę kodów odpadów bez dokonywania zmiany ich oznaczenia opisowego, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, które stanowią podstawę nadania odpadom określonych kodów,
6) poprzez doprecyzowanie oznaczenia opisowego frakcji odpadów, których zagospodarowanie stanowi przedmiot umowy,
7) poprzez zmianę rodzaju odpadów stanowiących przedmiot zamówienia, w szczególności w przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku zapewnienia zagospodarowania innych frakcji odpadów, niż przewidziane zamówieniem,
8) poprzez nabycie usług dodatkowych, w szczególności poprzez nabycie usług zagospodarowania innych odpadów, w tym innych niż komunalne, od Wykonawcy, których łączna wartość w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy 20% wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w §7 ust. 1 umowy (w brzmieniu pierwotnym).
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W okresie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu upadłości,
4) ogłoszeniu likwidacji,
5) zawieszeniu działalności,
6) wszczęciu postępowania na podstawie ustawy prawo restrukturyzacyjne, w którym uczestniczy Wykonawca

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI