Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żerków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻerków
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyGmina Żerków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00258203
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żerków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Żerków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627403024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żerków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-085e545b-3e09-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001877/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żerków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zerkow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Urząd Miasta i Gminy Żerków
Identyfikator adresata: UMIG_Zerkow/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 24 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zagospodarowywaniu następujących odpadów komunalnych w szacowanych ilościach pochodzących
z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żerków:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) – 1560,00 Mg
- odpady z papieru i tektury (kod 15 01 01) – 30,00 Mg
- odpady ze szkła – bezbarwnego i kolorowego (kod 15 01 07) – 206,00 Mg
- odpady z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02) – 133,00 Mg
- odpady z tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) – 1,00 Mg
- odpady kuchenne ulegające biodegradacji (kod 20 01 08) – 180,00 Mg
- odpady z mebli i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) – 30,00 Mg
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (kod 20 01 35*, 20 01 36) – 7,00 Mg
- urządzenia zawierające freony (kod 20 01 23*) – 8,00 Mg
- zużyte opony – ( kod 16 01 03) – 20,00 Mg
- odpady z materiałów izolacyjnych (kod 17 06 04) – 2,00 Mg
- leki (kod 20 01 32) – 0,1 Mg
2. W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz.888) dla instalacji mechaniczno-biologicznej przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostowania), składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zebranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami (art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779).
3. Wykonawca zapewni, by miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne – odpowiadały wymaganiom określonym w ustawie o odpadach, ustawie Prawo ochrony środowiska i innych właściwych przepisach.
4. Zagospodarowanie odpadów musi zostać potwierdzone za pośrednictwem Bazy danych
o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO). Dane z karty muszą być zgodne z kwitami wagowymi.
7. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady od dostawców wskazanych przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena - 60%, Odległość instalacji przetwarzania odpadów / stacji przeładunkowej od siedziby Zamawiającego - 40%.W ramach kryterium Cena (C) punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Odległość instalacji przetwarzania odpadów / stacji przeładunkowej od siedziby Zamawiającego (O) punkty będą przyznane według wzoru:
- Odległość instalacji komunalnej od siedziby Zamawiającego nie większej niż 20 km – 40 pkt
- Odległość instalacji komunalnej od siedziby Zamawiającego powyżej 20 km do 50 km – 20 pkt
- Odległość instalacji komunalnej od siedziby Zamawiającego większej niż 50 km – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji przetwarzania odpadów od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę:
- zezwolenia na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. z dnia 15 kwietnia 2021 roku, Dz.U. z 2021 r. poz. 779);
- wpisu do BDO (Baza Danych o Odpadach) prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach;
- decyzji wydanej przez właściwy organ na podstawie Ustawy o odpadach z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach uprawniającej do przetwarzania odpadów komunalnych;
- decyzji wydanej przez właściwy organ uprawniającej do zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01 w procesie R3.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający wymaga:
a) dysponowania przez Wykonawcę:
- 6 pojazdami specjalistycznymi służącymi do transportu odpadów, spełniających normę EURO 6 i minimum 2 pojazdami elektrycznymi.
- instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych (MBP),
Instalacja komunalna powinna posiadać na dzień złożenia oferty następujące
normy ISO:
- Środowiskowa ISO 14001:2015
- Jakościowa ISO 9001:2015
- BHP 45001:2017
- linią sortowniczą do przetwarzania odpadów komunalnych zebranych selektywnie
- kompostownią bioodpadów stanowiących odpady komunalne oraz innych odpadów ulegających biodegradacji,
- składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności tj.
- zezwolenia na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. z dnia 15 kwietnia 2021 roku, Dz.U. z 2021 r. poz. 779).
- wpisu do BDO (Baza Danych o Odpadach) prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach;
- decyzji wydanej przez właściwy organ na podstawie Ustawy o odpadach z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach uprawniającej do przetwarzania odpadów komunalnych
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
3) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 10 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI