Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów z oczyszczalni ścieków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów z oczyszczalni ścieków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia760280-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 760280-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów z oczyszczalni ścieków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 43231132300000, ul. Towarowa  2d , 08-530  Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 830 103, , e-mail slaweko@mzgk.pl, , faks 818 801 851.
Adres strony internetowej (URL): www.mzgk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.mzgk.webd.pl/index.php?id=128,0,0

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mzgk.webd.pl/index.php?id=128,0,0

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Towarowa 2D, 08-530 Dęblin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów z oczyszczalni ścieków
Numer referencyjny: ZP/3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 23-27 w Dęblinie oraz odpadów z oczyszczalni ścieków zarządzanej przez Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystaniaz prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy (dotyczy wszystkich części postępowania). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90513000-6
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: Część od nr 1 do nr 7: 1) aktualny wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie objętym zamówieniem, 2) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca w terminie 3 dni pd dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz ze złożeniem oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg. załącznika nr 6 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykładowca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająca odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualny wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie objętym zamówieniem. 2. Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego wpływającej na zasady, sposób lub zakres zagospodarowywania odpadów komunalnych, 3) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usług lub zmiana zakresu powierzonych usług, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu umowy, 6) w przypadku, gdy na skutek zmiany lub wydania przepisów prawa, w tym prawa miejscowego lub ich interpretacji przez właściwe organy, jak również w przypadku, gdy na skutek decyzji organów administracyjnych lub innego rodzaju rozstrzygnięć władczych dotyczących gospodarki odpadami, w szczególności polecenia zagospodarowania odpadów w określonych instalacjach lub miejscach prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem umowy lub w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, jak również w innych przypadkach wpływających na realizację umowy na warunkach w niej określonych zmianie ulegnie zakres i sposób realizacji umowy, strony dostosują umowę do zmienionych warunków, 7) zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Selektywnie zbierane odpady komunalne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 23-27 w Dęblinie. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie następujących odpadów komunalnych: 1) Tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania z metali i tworzyw sztucznych i opakowania wielomateriałowe (kod odpadu: 20 01 99, 15 01 02), 2) Papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury (kod odpadu: 20 01 01, 15 01 01), 3) Szkło i opakowania ze szkła (kod odpadu: 20 01 02, 15 01 07). Forma przekazania odpadów Wykonawcy – luzem lub w workach przy użyciu samochodów skrzyniowych lub bezpylnych. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport odpadów należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odpady wielkogabarytowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 23-27 w Dęblinie. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu: 20 03 07). Forma przekazania odpadów Wykonawcy – luzem przy użyciu samochodów skrzyniowych lub bezpylnych. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport odpadów należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zużyte opony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 23-27 w Dęblinie. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie zużytych opon (kod odpadu: 16 01 03). Forma przekazania odpadów Wykonawcy – luzem przy użyciu samochodów skrzyniowych. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport odpadów należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych luzem (kod odpadu: 19 08 05) pochodzących z oczyszczalni ścieków zarządzanej przez Zamawiającego. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – luzem lub workach typu big-bag. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport odpadów należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Ustabilizowane osady ściekowe muszą zostać poddane przetwarzaniu w procesie odzysku R3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Inne odpady nieulegające biodegradacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu innych odpadów nieulegających biodegradacji (kod odpadu: 20 02 03) pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – luzem przy użyciu samochodów skrzyniowych lub bezpylnych. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych (igły, strzykawki)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 23-27 w Dęblinie. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych - igły, strzykawki (kod odpadu: 20 01 99). Forma przekazania odpadów Wykonawcy – w workach, przy użyciu samochodów skrzyniowych. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport odpadów należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Niniejsze zamówienie w zakresie części nr 6 będzie realizowane pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy w ramach zamówienia publicznego z Miastem Dęblin na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych – dalej zwana umowa z Miastem. W razie niezawarcia umowy z Miastem, niniejsza zamówienie nie będzie podlegało wykonaniu w zakresie części nr 8, a żadna ze stron z tego tytułu nie będzie rościła roszczeń ani żądań względem drugiej strony i strony zrzekają się roszczeń w tym zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu farb, tuszy, farb drukarskich, klei, lepiszczy i żywic innych niż wymienione w 20 01 27 (kod odpadu: 20 01 28) pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 23-27 w Dęblinie Forma przekazania odpadów Wykonawcy – w paletopojemnikach lub luzem, przy użyciu samochodów skrzyniowych. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku. Transport należy do Zamawiającego. Oferowany sposób zagospodarowania musi być przeprowadzony w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, w szczególności z opisanymi w załącznikach nr 1 i nr 2 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), procesami odzysku lub unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Niniejsze zamówienie w zakresie części nr 7 będzie realizowane pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy w ramach zamówienia publicznego z Miastem Dęblin na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych – dalej zwana umowa z Miastem. W razie niezawarcia umowy z Miastem, niniejsza zamówienie nie będzie podlegało wykonaniu w zakresie części nr 8, a żadna ze stron z tego tytułu nie będzie rościła roszczeń ani żądań względem drugiej strony i strony zrzekają się roszczeń w tym zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3, 90510000-5, 90513000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności zbierającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI