Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów z Zakładu Karnego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914326600
1.5.8.) Numer faksu: 913925284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów z Zakładu Karnego w Nowogardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9f7311-9dfb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.sw.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps.portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera pkt 5 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/KWAT/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów zmieszanych oraz odpadów zbieranych selektywnie z Zakładu Karnego w Nowogardzie, w którym występują dwa adresy odbioru ww. odpadów:
• ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard
1) Odpady selektywne – papier i tektura (kod odpadu 15 01 01 ) w ilości
158,40 m3/rok. Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz w miesiącu (co miesiąc). Odpady gromadzone w pojemnikach 1,1m3 ( 12 szt.).
2) Odpady selektywne – tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02) w ilości 316,80 m3/rok. Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu /co 2 tygodnie. Odpady gromadzone w pojemnikach 1,1m3 (12 szt.).
3) Odpady selektywne – szkło (kod odpadu 15 01 07) w ilości 13,20 m3/rok.
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz w miesiącu co miesiąc. Odpady gromadzone w pojemniku 1,1m3 (1 szt.).
4) Odpady selektywne – ulegające biodegradacji ( kod odpadu 20 02 01) w ilości 72,00 m3/rok. Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu /co 2 tygodnie. Odpady gromadzone w kontenerze 3 m3 (1 szt.).
5) Odpady zmieszane (kod odpadu 20 03 01) w ilości 336,00 m3/rok
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz w tygodniu. Odpady gromadzone w kontenerze 7 m3 (1 szt.).
• ul. Zamkowa 2b, 72-200 Nowogard
1) Odpady selektywne – papier i tektura (kod odpadu 15 01 01 ) w ilości 1,44 m3/rok. Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż raz na miesiąc. Odpady gromadzone w pojemniku 120 l ( 1szt.)
2) Odpady selektywne – tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02) w ilości 5,76 m3/rok. Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż co 2 tygodnie. Odpady gromadzone w pojemniku 240 l (1 szt.)
3) Odpady selektywne – szkło (kod odpadu 15 01 07) w ilości 1,44 m3/rok
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż raz na miesiąc. Odpady gromadzone w pojemniku 120 l (1 szt.).
4)Odpady selektywne – ulegające biodegradacji ( kod odpadu 20 02 01) w ilości 5,76 m3/rok. Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż co 2 tygodnie. Odpady gromadzone w pojemniku 240 l (1 szt.)
5) Odpady zmieszane (kod odpadu 20 03 01) w ilości 2,88 m3/rok
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Odpady gromadzone w pojemniku 120 l (1 szt.)
2.Wykonawca zobowiązany jest posiadać nadany numer rejestrowy Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) i zezwolenie na transportowanie odpadów.
3.Wykonawca wpisany jest do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Nowogard prowadzonego przez Burmistrza Nowogardu na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2021 r. poz. 888).
4.Odbiór odpadów odbywa się z zapewnieniem przestrzegania przepisów i norm prawa dotyczących odbioru odpadów.
5.Odbiór odpadów z Zakładu Karnego w Nowogardzie będzie realizowany z adresów: Zamkowa 2b oraz Zamkowa 7.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia faktycznej ilości przekazanych odpadów w trakcie realizacji umowy.
7.Wykonawca w ramach zamówienia zapewni odbiór, transport i utylizację odpadów ujętych w pkt 1.
8.Wykonawca odbiór odpadów będzie wykonywał samodzielnie bez zlecania odbioru odpadów innej firmie zwanej podwykonawcą.
9.Wykonawca zapewni odpowiednią ilość kontenerów i pojemników pod względem rodzaju odbieranego odpadu.
10.Wykonawca będzie odbierał pojemniki lub kontenery z odpadami własnym transportem oraz zapewni w przypadku kontenerów inny na zamianę, tak aby zamawiający bez zbędnej zwłoki był wyposażony w odpowiedni kontener.
11.Pojemniki przeznaczone do odbioru odpadów powinny posiadać możliwość zamknięcia, a w przypadku kontenerów możliwość zamknięcia na kłódkę, bądź zamek. Pojemniki i kontenery winny być wykonane z materiałów umożliwiających mycie (którą wykonuje wykonawca co najmniej raz w roku).
12.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru ww. odpadów z częstotliwością ujętą w opisie przedmiotu zamówienia w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00.
13.Wykonawca określi daty wywozów odpadów w harmonogramie w porozumieniu z Zamawiającym oraz Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia harmonogramu do Zakładu Karnego w Nowogardzie drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail.
14.Ilości odpadów ujęte w opisie przedmiotu określają górną granicę wielkości zamówienia i nie stanowią podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tytułu niezrealizowania całości umowy.
15.Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415):
1) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego formularz jest załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) pisemnego oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5, którego formularz jest załącznikiem nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP – załącznik nr 4 do SZW.
4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ ;
5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.
6) Wykonawca przedłoży poświadczenie nadania numeru rejestrowego BDO w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami nadanego przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.
7) Wykonawca przedłoży dokumentację potwierdzającą aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy, względem której będzie złożona oferta.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W TRAKCIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY UMOWY STRONY DOPUSZCZAJĄ ZMIANY CEN W FORMIE ANEKSU DO UMOWY WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU ZMIANY STAWKI PODATKU VAT, PRZY CZYM ZMIANIE ULEGNIE WYŁĄCZNIE CENA BRUTTO, CENA NETTO POZOSTANIE BEZ ZMIAN.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 15 dni