Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-11-30
  • ZamawiającyZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00276224
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ZCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190994869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witomińska 76

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-311

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586608950

1.5.8.) Numer faksu: 586608969

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja cmentarzami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92e5d5c-4923-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005152/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.um.gdynia.pl/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,1327/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,501598

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem „miniPortalu”, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres: biuro@zck.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy: "Formularz do złożenia,wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając na podstawie art. 13.1 RODO [Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.U.UE.L 2016.119.1], wobec uzyskania
w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia przez Zamawiającego danych osobowych, informujemy:

1) Dane administratora danych [ADO] – administratorem danych osobowych będzie
Prezydent Miasta Gdyni
Gdynia 81-382, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 52/54
e-mail: umgdynia@gdynia.pl
tel.: +48 58 66 88 000

W imieniu i na rzecz którego działa:
Dyrektor Zarządu Cmentarzy Komunalnych
Gdynia 81-311, ul. Witomińska 76
e-mail: biuro@zck.pl
tel.: +48 58 660 89 50

2) Inspektor ochrony danych [IOD]: Łukasz Skibicki
e-mail: biuro@zck.pl
adres do korespondencji: Gdynia 81-311, ul. Witomińska 76.

3) Cel przetwarzania: dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę trumien i akcesoriów pogrzebowych zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ADO nie przewiduje przetwarzania uzyskanych danych osobowych w celach innych niż wskazane w zdaniu poprzedzającym, gdyby jednak taka okoliczność miała mieć miejsce, o wykorzystaniu uzyskanych danych osobowych na inne cele zostanie Wykonawca odrębnie poinformowany.

4) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonych w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

5) ADO nie przewiduje przekazania uzyskanych danych osobowych innym odbiorcom poza podmiotami do tego uprawnionymi na podstawie przepisów prawa m.in. osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), bądź w związku
z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. ADO może również udostępnić dane osobowe, np. dostawcom usług teleinformatycznych (np. hosting), dostawcom usług księgowych, prawnych i doradczych.
W przypadku ujawnienia się konieczności przekazania danych odbiorcom innym niż w zdaniach poprzedzających, Wykonawca zostanie odrębnie poinformowany.

6) ADO nie przewiduje przekazania uzyskanych danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W przypadku takiego zamiaru Wykonawca zostanie odrębnie poinformowany.

7) ADO nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania w oparciu
o otrzymane dane osobowe.

8) Czas przetwarzania danych osobowych wiązać się będzie z przepisami prawa, w szczególności ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, upoważniającymi lub zobowiązującymi
do zachowania i archiwizacji pozyskanych danych.

9) Wykonawca ma prawo do:
9.1. żądania dostępu do przetwarzanych danych osobowych (art. 15 RODO),
9.2. żądania sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO).

10) ADO informuje jednocześnie, iż na podstawie art. 77 RODO ma Wykonawca prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Urząd Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel.: 22 531 03 00, dotyczącej niezgodności przetwarzania przekazanych danych osobowych z RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP/04/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni w zakresie rzeczowym i w szacunkowych ilościach podanych w SWZ
Wywóz odpadów będzie odbywał się z następujących nekropolii:
1) cmentarz komunalny przy ulicy Witomińskiej w Gdyni,
2) cmentarz komunalny przy ulicy Spokojnej w Gdyni,
3) gdyński cmentarz komunalny przy ulicy Rzemieślniczej w Kosakowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w rozdziale XII SWZ. W tym celu zostanie przeprowadzona ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz wyliczy łączną ocenę punktową.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - opis spełnienia warunku - wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj.:
a) uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych:
-w odniesieniu do części pierwszej zamówienia (cmentarz komunalny przy ul. Witomińskiej w Gdyni)- na terenie Gminy Miasta Gdyni,
-w odniesieniu do części drugiej zamówienia (cmentarz komunalny przy ul. Spokojnej
w Gdyni)- na terenie Gminy Miasta Gdyni,
- w odniesieniu do części trzeciej zamówienia (gdyński cmentarz komunalny przy ul. Rzemieślniczej w Kosakowie)- na terenie Gminy Kosakowo,
- dokonanego zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 888) i obejmujące swym zakresem rodzaj opadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia /rozdział II SWZ/.

UWAGA!
Z dniem 23 lipca 2012 r. kompetencje w zakresie prowadzenia rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Gdynia oraz gminy Kosakowo przejął Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki" z siedzibą w Gdyni przy ul. Konwaliowej 1, tel. 58 624-45-99 (www.kzg.pl)

b) uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie zezwolenia na transport odpadów, prowadzonego przez Marszałka Województwa Pomorskiego dokonanego zgodnie z art. 49 ust. 1. w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 779) i obejmujące swym zakresem rodzaj opadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia /rozdział II SWZ/.

UWAGA!
do czasu uzyskania wpisu w rejestrze, zezwolenia na transport odpadów, wydane na podstawie dotychczasowych przepisów tj. art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach zachowują ważność
na czas ich wydania, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru.

Podmioty objęte obowiązkiem złożenia wniosku o wpis do rejestru (w tym posiadający aktualne zezwolenia na transport odpadów), o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach są obowiązane do złożenia ww. wniosku w terminie 6 miesięcy od dnia utworzenia rejestru. Rejestr został utworzony z dniem 24 stycznia 2018 r.

W przypadku, gdy Wykonawca zwolniony jest z obowiązku posiadania zezwolenia na transport odpadów, przedkłada zezwolenie na przetwarzanie odpadów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych uprawnień do prowadzenia określonych działalności zawodowych, o których mowa powyżej w pełni samodzielnie.

2. Zdolności techniczne lub zawodowe- opis spełnienia warunku - wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania:
a) kontenera na odpady, otwarty, załadunek hakowy, o poj. 7 albo 8 m³ albo 9 m³- 5 szt.,
b) kontenera na odpady, otwarty, załadunek hakowy, o poj. 8 m³ - 5 szt.,
c) kontenera na odpady, otwarty, załadunek hakowy, o poj. 7 albo 8 m³ - 4 szt.,
d) kontenera z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu, otwarty, załadunek hakowy
o poj. 5 m³ - 4 szt.,
e) kontenera z przeznaczeniem do gromadzenia ziemi i kamieni z wykopów pod groby, otwarty, załadunek hakowy o poj. 5 m³ - 3 szt.
pojazdu specjalistycznego do transportu kontenerów z odpadami wyposażonego w hakowy system załadowczy – minimum 1 szt.,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może zostać wezwany przez Zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru w załączniku nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) dokument potwierdzający umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy do jego reprezentowania (np. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (zgodne z załącznikiem nr 4 do SWZ) – w przypadku gdy Wykonawca zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, w formie: oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
W przypadku wspólnego ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z tego postępowania. W związku z powyższym każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ. Natomiast spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oceniane będzie łącznie.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może nastąpić w szczególności w przypadku:
1) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z SWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy,
2) rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy,
3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 kodeksu cywilnego,
4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych,
5) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia wykonawcy (brutto)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na „miniPortalu”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI