Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów z Oddziału Zewnętrznego w Płotach Zakładu Karnego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914326600
1.5.8.) Numer faksu: 913925284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZK_NOWOGARD@SW.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów z Oddziału Zewnętrznego w Płotach Zakładu Karnego w Nowogardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d16393e2-e56a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
WWW.ZP.SW.GOV.PL3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: HTTPS://EPUAP.GOV.PL/WPS/PORTAL
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA PKT. 5 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/KWAT/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów zmieszanych oraz odpadów zbieranych selektywnie z Oddziału Zewnętrznego w Płotach, ul. Koszalińska 2 - w ilościach:
Lp.
Opis rodzaju odpadów do odbioru – ul. Koszalińska 2
Ilość/rok
Inne wymagania Zamawiającego
1
Odpady selektywne – papier i tektura (kod odpadu 15 01 01 )
79,20 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 2 razy w m-c (co 2 tygodnie), odpady gromadzone w pojemnikach 1,1 m3 (3 szt.)
2
Odpady selektywne – tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02)
79,20 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 2 razy w m-c (co 2 tygodnie), odpady gromadzone w pojemnikach 1,1 m3 (3 szt.)
3
Odpady selektywne – szkło (kod odpadu 15 01 07)
2,88 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz co miesiąc, odpady gromadzone w pojemniku 240 l ( 1 szt.)
4
Odpady selektywne – ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01)
105,6 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 4 razy w m-c (co tydzień), odpady gromadzone w pojemnikach 1,1 m3 (2 szt.)
5
Odpady zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
158,40 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 4 razy w m-c (co tydzień), odpady gromadzone w pojemnikach 1,1 m3 ( 3 szt.)
2.Wykonawca zobowiązany jest posiadać nadany numer rejestrowy Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) i zezwolenie na transportowanie odpadów.
3.Wykonawca wpisany jest do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Płoty prowadzonego przez Burmistrza Płot na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1439 ze zm.).
4.Odbiór odpadów odbywa się z zapewnieniem przestrzegania przepisów i norm prawa dotyczących odbioru odpadów.
5.Odbiór odpadów z Oddziału Zewnętrznego w Płotach, ul. Koszalińska 2.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia faktycznej ilości przekazanych odpadów w trakcie realizacji umowy.
7.Wykonawca w ramach zamówienia zapewni odbiór, transport i utylizację odpadów ujętych w ust. 1.
8.Wykonawca odbiór odpadów będzie wykonywał samodzielnie bez zlecania odbioru odpadów innej firmie zwanej podwykonawcą.
9.Wykonawca będzie opróżniał pojemniki z odpadami ujętymi w ust. 1 części 2 własnym transportem.
10.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru ww. odpadów z częstotliwością ujętą w opisie przedmiotu zamówienia w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00.
11.Wykonawca określi daty wywozów odpadów w harmonogramie w porozumieniu z Zamawiającym oraz Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia harmonogramu do Zakładu Karnego w Nowogardzie drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail.
12.Ilości odpadów ujęte w opisie przedmiotu określają górną granicę wielkości zamówienia i nie stanowią podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tytułu niezrealizowania całości umowy.
13.Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415):1) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego formularz jest załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) pisemnego oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5, którego formularz jest załącznikiem nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP – załącznik nr 4 do SZW.
4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ ;
5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.
6) Wykonawca przedłoży poświadczenie nadania numeru rejestrowego BDO w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami nadanego przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.
7) Wykonawca przedłoży dokumentację potwierdzającą aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy, względem której będzie złożona oferta.