IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych pkt. 1 - 3 i na określonych w nich warunkach. 1) zmiana terminu wykonania usługi: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie usług, c) zmiany spowodowane niewykorzystaniem pełnej ilości usług - w powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykorzystania pełnej ilości usług określonych w Umowie i bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w lit. a)-b) termin wykonania usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności; 2) zmiany polegające na zmianie w sposobie spełnienia świadczenia usługi powodujące usprawnienie w jej realizacji lub obniżające wynagrodzenie należne za jej wykonanie; 3) zmiany wynagrodzenia wykonawcy: a) zmiany cen jednostkowych: - będące następstwem zmiany opłaty za korzystanie ze środowiska, o której mowa w art. 290 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ), tj. za umieszczenie 1 Mg odpadu na składowisku odbioru niesegregowanych odpadów na składowisku lub opłat związanych z przekazaniem odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, lub do instalacji komunalnej - podstawą do zmiany cen jednostkowych jest przedstawienie przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji tych cen, która winna zawierać informacje charakteryzujące poszczególne składniki i czynniki mające wpływ na ich ostateczną wartość, - będące następstwem okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 10 Umowy, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy powyżej 20 % - podstawą do akceptacji nowych cen jednostkowych jest przedstawienie przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji tych cen, która winna zawierać informacje charakteryzujące poszczególne składniki i czynniki mające wpływ na ich ostateczną wartość, b) zmianą: - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. - Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.), - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń - negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia, c) zmiany, o których mowa w lit. b) mogą zostać dokonane nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania Umowy. 2. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.12.2020, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Piaski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Piaskach przy ul. Strzelecka 4. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5622,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Poniec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Pońcu przy ul. Polnej 1. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3529,17
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Borek Wlkp. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Borek Wielkopolski przy ul. Droga Lisia 1. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5194,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Rakoniewice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Rakoniewicach przy ul. Grodziskiej 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6908,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wielichowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Wielichowie przy ul. Lipowej 2. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2865,87
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Perzów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Perzowie 78. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5603,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Baranów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Baranów przy ul. Ogrodowej 2. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5988,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Trzcinica z/s w Laskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Trzcinicy z/s w Laskach przy ul. Kępińskiej 10. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5988,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Koźmin Wielkopolski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Koźmin Wlkp. przy ul. Stęszewskiego 1. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7975,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Leszno III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Lesznie przy ul. Kilińskiego 2. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5545,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Leszno IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Lesznie przy ul. Konstytucji 3 Maja 7. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5545,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Chrzypsko Wielkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Chrzypsko Wielkie przy ul. Jeziornej 16. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2566,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Kraszewice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Kraszewicach przy ul. Wieluńskiej 57. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3529,17
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Dobrzyca |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Dobrzycy przy ul. Cmentarnej 3. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4555,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Bojanowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Bojanowie przy ul. Dworcowej 25. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4812,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Jutrosin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Jutrosinie przy ul. Mickiewicza 12. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4705,56
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zagórów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Zagowie przy ul. Rzecznej 18. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5240,28
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Nowe Miasto nad Wartą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Nowym Mieście nad Wartą przy ul. Łąkowa 2. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4868,52
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Damasławek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Damasławku przy ul. Kcyńskiej 22. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5686,39
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Dąbie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów biodegradowalnych (20 02 01), a także odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07) oraz opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) z nieruchomości położonej w Dąbie przy ul. Łęczycka 62. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4175,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 21.12.2020
data zakończenia: 30.06.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: