Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu oraz Oddziału Zewnętrznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowogród Bobrzański
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyZakład Karny w Krzywańcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042539
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Krzywańcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywaniec 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683279405

1.5.8.) Numer faksu: 683276640

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_krzywaniec@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4d21b5-a80a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014783/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywancu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_krzywaniec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_krzywaniec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_krzywaniec . Preferuje się, abykomunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego". Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał naplatformie w sekcji “Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pldo konkretnego wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomościbezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomieńmoże ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuje się, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Krzywańcu,Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański, tel. 68 3279405, fax: 683276640;2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iod_zk_krzywaniec@sw.gov.pl , telefon tel. 68 3279405 wew. 273;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie usługiw zakresie wywozu odpadów wytwarzanych na terenie ZK w Krzywańcu oraz OddziałuZewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu”, prowadzonym w trybie podstawowym(art. 275 pkt 1 ustawy pzp);4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp;255. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy Pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO2;8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jestart. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2232.4.2021.D/Kw.E

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 235500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów wytarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu. Zakład Karny w Krzywańcu, Krzywaniec 1, 66-010 Nowogród Bobrzański.Ilość odpadów: 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 w ilości 530 m3.2. Odpady segregowane: a) Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15 01 01 w ilości 140 m3, b) Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02 w ilości 280 m3, c) Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 w ilości 50 m33. Odpady BIO Wywóz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji – kod 20 01 08 w ilości 50 m3.Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy nieodpłatnie pojemnikizapewniające prawidłowe gromadzenie odpadów:a) o pojemności od 1 m3 do 7 m3 (dla odpadów niesegregowanych i odpadów segregowanych)b) o pojemności od 0,24 m3 do 1,1 m3 (dla odpadów kuchennych ulegających biodegradacji)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nichzgromadzić:a) 12 m3 w ciągu tygodnia (niesegregowane odpady komunalne),b) 9 m3 w ciągu 2 tygodni (odpady z papieru i tektury),c) 8 m3 w ciągu 2 tygodni (odpady z tworzyw sztucznych),d) 1 m3 w ciągu miesiąca (odpady ze szkła),e) 0,9 m3 w ciągu tygodnia (odpady kuchenne ulegające biodegradacji)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów umożliwiających prawidłowąsegregację odpadów (papier, szkło, plastik).Częstotliwość odbioru odpadów:a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 1 raz w tygodniub) segregowane Odpady z papieru i tektury: co najmniej 1 raz na 2 tygodnie Odpady z tworzyw sztucznych: co najmniej 1 raz na 2 tygodnie Odpady ze szkła: co najmniej 1 raz w miesiącuc) Odpady kuchenne ulegające biodegradacji: w zależności od potrzeb Zamawiającego jednaknie częściej niż 1 raz w tygodniu.Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (od poniedziałku dopiątku w godz. 8:30 – 13:30)

4.2.5.) Wartość części: 212500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podanekryteria:a) Cena oferty: waga 60 punktówb) Termin płatności: waga – 40 punktów2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:a) Nazwa kryterium A: CenaWzór:C = (Cmin/Cof) x 60Gdzie:Cmin – oferta z najniższa cenąCof – cena oferty badanej16Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto oferty.b) Nazwa kryterium B: Termin płatności30 dni – 40 punktów21 dni – 20 punktów14 dni – 10 punktówZamawiający określa minimalny termin płatności - 14 dni3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktówwe wszystkich kryteriach. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag możeosiągnąć oferta, wynosi 100 punktów. Ocena nastąpi po zastosowaniu następującego wzoruarytmetycznego:POf = A + Bgdzie:POf – punkty badanej ofertyA – liczba punktów dla kryterium „cena”B – liczba punktów dla kryterium „termin płatności”Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podanekryteria:a) Cena oferty: waga 60 punktówb) Termin płatności: waga – 40 punktów2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:a) Nazwa kryterium A: CenaWzór:C = (Cmin/Cof) x 60Gdzie:Cmin – oferta z najniższa cenąCof – cena oferty badanej16Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto oferty.b) Nazwa kryterium B: Termin płatności30 dni – 40 punktów21 dni – 20 punktów14 dni – 10 punktówZamawiający określa minimalny termin płatności - 14 dni3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktówwe wszystkich kryteriach. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag możeosiągnąć oferta, wynosi 100 punktów. Ocena nastąpi po zastosowaniu następującego wzoruarytmetycznego:POf = A + Bgdzie:POf – punkty badanej ofertyA – liczba punktów dla kryterium „cena”B – liczba punktów dla kryterium „termin płatności”Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów wytarzanych na terenie Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu. Adres: Oddział Zewnętrzny w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu, ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko.Ilość odpadów: 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych – kod 20 03 01 w ilości 50 m32. Odpady segregowanea) Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 1501 01 w ilości 30 m3b) Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod15 01 02 w ilości 30 m3c) Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 w ilości 5 m3.Częstotliwość odbioru odpadów:d) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 1 raz na 2 tygodniee) segregowane Odpady z papieru i tektury: 1 raz na 2 tygodnie Odpady z tworzyw sztucznych: 1 raz na 2 tygodnie Odpady ze szkła:1 raz w miesiącuDzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (od poniedziałku dopiątku w godz. 8:30 – 13:30)

4.2.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podanekryteria:a) Cena oferty: waga 60 punktówb) Termin płatności: waga – 40 punktów2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:a) Nazwa kryterium A: CenaWzór:C = (Cmin/Cof) x 60Gdzie:Cmin – oferta z najniższa cenąCof – cena oferty badanej16Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto oferty.b) Nazwa kryterium B: Termin płatności30 dni – 40 punktów21 dni – 20 punktów14 dni – 10 punktówZamawiający określa minimalny termin płatności - 14 dni3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktówwe wszystkich kryteriach. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag możeosiągnąć oferta, wynosi 100 punktów. Ocena nastąpi po zastosowaniu następującego wzoruarytmetycznego:POf = A + Bgdzie:POf – punkty badanej ofertyA – liczba punktów dla kryterium „cena”B – liczba punktów dla kryterium „termin płatności”Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podanekryteria:a) Cena oferty: waga 60 punktówb) Termin płatności: waga – 40 punktów2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:a) Nazwa kryterium A: CenaWzór:C = (Cmin/Cof) x 60Gdzie:Cmin – oferta z najniższa cenąCof – cena oferty badanej16Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto oferty.b) Nazwa kryterium B: Termin płatności30 dni – 40 punktów21 dni – 20 punktów14 dni – 10 punktówZamawiający określa minimalny termin płatności - 14 dni3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktówwe wszystkich kryteriach. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag możeosiągnąć oferta, wynosi 100 punktów. Ocena nastąpi po zastosowaniu następującego wzoruarytmetycznego:POf = A + Bgdzie:POf – punkty badanej ofertyA – liczba punktów dla kryterium „cena”B – liczba punktów dla kryterium „termin płatności”Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu orazspełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych,o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości iporządku w gminach prowadzonego przez właściwe organy, na terenie której będzierealizowany przedmiot umowy.b) wpis do rejestru BDO (Rejestr Bazy Danych Odpadowych – BDO, o którym mowa wart. 49 ustawy z dnia 12 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 922 z późn.zm.)3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy pzp wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej (CEIDG), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji2) Oświadczenie, o którym mówi art. 125 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – oświadczenia o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – oświadczenie o brakupodstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie przesłanek o którychmowa w art. 108 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy pzp wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:a) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych,o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości iporządku w gminach prowadzonego przez właściwe organy, na terenie której będzierealizowany przedmiot zamówienia,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy, dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikająz przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp (dotyczy wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ofertamusi spełniać następujące warunki:1) Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwapowinna dokładnie określać zakres umocowania.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczeniedot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dot. przesłanekwykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenia te będzie stanowić wstępne potwierdzenie spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z tych wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniuoraz brak podstaw wykluczenia.3) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp (dotyczy wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia): W przypadku, gdy wykonawcywspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenieprzekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym/profilem zaufanym/podpisem elektronicznym. W przypadku gdy oświadczeniezostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznympodpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanympodpisem elektronicznym/profilem zaufanym/podpisem osobistym, poświadczającymzgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywaniaumowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych określonych w umowiezgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Strony dopuszczają zmiany Umowy w zakresie:a. wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących zapobiegania,przeciwdziałania i zwalczania COVID-19;b. wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, jeżeli Wykonawca samodzielnie spełniałwarunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączonadopuszczalność podwykonawstwa;c. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy przy realizacji Umowy, z zastrzeżeniem § 12ust. 3 Umowy.3. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnychpostanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności:a. przekształcenia formy prawnej którejkolwiek ze stron Umowy;b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawapełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron.4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie w przypadku, gdy jest zgodna z ustawąPrawo zamówień publicznych.5. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga pod rygorem nieważnościzachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_krzywaniec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę starej pompy- Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę starej pompy 20 lat sq GL zanurzenia 45. Zainteresowanych proszę o kontakt. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI