Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych z terenu Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego w Czernicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów komunalnych z terenu Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego w Czernicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a63cce6-7844-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 38 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- wywóz odpadów komunalnych z terenu Akademii Marynarki Wojennej
w Gdyni, ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia.
1) Wywóz odpadów komunalnych odbywać się będzie w dni robocze raz w tygodniu. Dodatkowo, doraźnie z jednodniowym wyprzedzeniem na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego (także w soboty).
2) Zamawiający przewiduje podstawianie kontenerów odkrytych do wywozu gruzu i innych odpadów w ilości nie większej niż 50 sztuk w ciągu roku, nie więcej niż 5 jednorazowo.
3) Każdorazowe podstawienie i wywóz pełnych kontenerów potwierdzane będzie
na kontrolce wywozu odpadów u Zamawiającego.
4) Warunki jakie musi spełnić wykonawca.
a) Dokonać wyposażenia obiektów w:
- kontenery typu KP-7, o pojemności 7m3 na odpady komunalne stałe, zamknięte z klapami - ilość klap 6. Tylna klapa kontenera - pojedyncze drzwi uchylne na całej wysokości zamocowane z tyłu na dwóch zawiasach i zabezpieczone dwoma zamknięciami;
- pojemniki zakryte na odpady komunalne stałe, o pojemności 1,1 m3 ;
- pojemniki zakryte do selektywnej zbiórki odpadów , o pojemności 1,1 m³;
zgodnie z poniższym zestawieniem:
ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE POJEMNIKÓW
Ilość konte-nerów o poj. 7m3 - 11 [szt.]
Ilość pojemników na odpady komu-nalne stałe o poj. 1,1 m3 12 [szt.]
Ilość pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o poj. 1,1 m3 15 [szt.]
b) Zapewnić aby kontenery i pojemniki były estetyczne, pomalowane i pozbawione
rdzy (kontenery), bez uszkodzeń mechanicznych, pęknięć i zarysowań;
c) Zapewnić wywóz odpadów z kontenerów i pojemników na wysypisko śmieci;
d) Utrzymać miejsce obok kontenerów w należytym stanie technicznym
i sanitarnym;
e) Dokonywać dezynfekcji kontenerów i pojemników raz w miesiącu od dnia 01.05.2022 roku do dnia 31.08.2022 roku;
f) Wykonawca, w związku z realizacją umowy, zobowiązany jest do wykonywania obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw, rozporządzeń i uchwał
w zakresie gospodarowania odpadami, w tym w szczególności:
- Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dn. 13 września 1996r. (tekst jednolity opublikowany w Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
- Ustawy o odpadach z dn. 14 grudnia 2012r.,
- Ustawy o ochronie środowiska z dn. 27 kwietnia 2001r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi do nich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wywóz odpadów komunalnych z terenu Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, ul. Leśna 26, 89-632 Brusy
1) Realizacja usługi obejmuje wywozu nieczystości stałych:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z wyłączeniem gruzu
i odpadów niebezpiecznych zgodnie z katalogiem odpadów wg Rozporządzenia
Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.
z 2020 r., poz.10);
b) zbieranych selektywnie: szkła, tworzyw sztucznych, papieru i metali.
2) Usługa realizowana będzie z terenu Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego w Czernicy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
a) Decyzja zezwalającą na prowadzenie odzysku /unieszkodliwienia przedmiotowych odpadów lub umowę z firmą prowadzącą taką działalność, uwzględniając transport odpadów (dotyczy wszystkich części).
b) Dokument potwierdzający wpis do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu czystości
i porządków w gminie, tekst jednolity opublikowany w Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm. (dotyczy wszystkich części).
c) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów segregowanych zgodnie z ustawą o odpadach dnia 14.12.2012r. (dotyczy wszystkich części).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu).
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane (dotyczy I części).
Za spełnienie warunku zamawiający uzna co najmniej dwa zamówienia odpowiadają-ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie wywozu odpadów komunalnych
o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda (dotyczy I części).
b) Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować przynajmniej 1 samo-chodem specjalistycznym do wywozu śmieci (dotyczy wszystkich części).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr12)
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
– w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr6)
c) Wykaz usług (dotyczy części I- załącznik nr 10).
d) Oświadczenie o dysponowaniu specjalistycznym samochodem (załącznik nr 11) (dotyczy wszystkich części).
e) Decyzja zezwalającą na prowadzenie odzysku /unieszkodliwienia przedmiotowych odpadów lub umowę z firmą prowadzącą taką działalność, uwzględniając transport odpadów (dotyczy wszystkich części).
f) Dokument potwierdzający wpis do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu czystości i porządków w gminie, tekst jednolity opublikowany w Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm. (dotyczy wszystkich części).
g) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów segregowanych zgodnie z ustawą o odpadach dnia 14.12.2012r. (dotyczy wszystkich części).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy;
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 7) - jeżeli dotyczy;
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 8).
Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 9)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Część I -wadium w wysokości : 6 940,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 00/100).
Część II -wadium w wysokości : 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy część I: § 11 ust. 2, część II: § 10 ust. 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-27 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-26