Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-02
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00052237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dekerta 1

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.gorzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-648cf5cb-b6b1-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-648cf5cb-b6b1-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarte są w pkt. 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Adres: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w pkt. 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ (Specyfikacji warunków
zamówienia).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPU.2632.06.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: Odbiór(samochód samozaładunkowy), transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów (tj. żużel i popioły paleniskowe) podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie. Miejsce odbioru: Spalarnia mieszcząca się w Szpitalu przy ul. Jana Dekerta 1.
Odpady umieszczone są w kontenerach Zamawiającego o pojemności 600 litrów ze standardowym rozmieszczeniem uchwytów załadunkowych. W przypadku uszkodzenia kontenera podczas rozładunku, Wykonawca ponosi koszty jego naprawy lub wymiany na nowy, w przypadku braku możliwości jego naprawy.
Zamówienia odbiorów, ze wskazaniem terminu, składane będą przez Zamawiającego telefonicznie z minimum trzydniowym wyprzedzeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: Podstawienie kontenera (muldy) na odpady odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca z Zamawiającym, (dotyczy Zespołu Szpitalnego przy ul. Walczaka 42 oraz Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp.).
Wywóz kontenera (muldy) z odpadami do miejsca unieszkodliwienia przez podmiot posiadającym stosowne zezwolenie, nastąpi po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych ( tj. odczynników chemicznych i ich mieszanin) przez podmiot posiadającym stosowne zezwolenie, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym, (dotyczy Zespołu Szpitalnego przy ul. Walczaka 42 oraz ul. Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: Odbiór (samochód samozaładunkowy), transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów (tj. popioły lotne i inne odpady z oczyszczania spalin Kod odpadu: 19 04 02) ze Spalarni przy ul. Dekerta 1, podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym.
Odpady zapakowane w worki typu BIG BAG o wymiarach 90x90x120.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: a.Podstawienie 35 pojemników, każdy o pojemności 1100 l, na odpady komunalne po segregacji, w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz na tydzień (52/rok) w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
b. Podstawienie 2 pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady (szkło), w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
c. Podstawienie 2 pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady (papier, tektura), w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
d. Podstawienie 2 pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady (tworzywa sztuczne), w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów co dwa tygodnie w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
e. Podstawienie dwóch pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady biodegradowalne w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów co dwa tygodnie w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
f. Utrzymywanie przedmiotowych pojemników będących własnością Wykonawcy w czystości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w dokumentach zamówienia – Projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania elewacji
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję firmy do wykonania elewacji Miejsce realizacji: Dolny Śląsk i woj.lubuskie. Budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI